Viatjar amb avió amb un nadó

Més qüestions.
Gimmy&Anna
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am

Viatjar amb avió amb un nadó

EntradaAutor: Gimmy&Anna » dj. juny 21, 2012 5:59 pm

Hola tinc una nena de 4 mesos i al setembre anirem a Itàlia amb avió (Ryanair) a conèixer la família del meu marit que es d'allà. ( Al setembre tindrá (6 mesos i mig) Ja sé que encara queda molt però m'agradaria si algú em pot donar algun consell sobre què he de tenir en compte, si algu també ha viatjat amb avió amb un nadó petit, que m'aniria bé de portar etc... Moltes gràcies.
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: Viatjar amb avió amb un nadó

EntradaAutor: Maroa » dj. juny 21, 2012 8:05 pm

El primer que et cal és tenir DNI - Passaport del nadó, sense això no podrà volar.
Ell no ocuparà seient, et donaran un cinturó de seguretat pel bebè que va enganxat amb el teu i durant tot el vol el tindràs a la falda però collat. És força enginyós i va bé. Amb la meva filla vam fer molts viatges en avió i mai vam tenir cap problema. Ara que ja en tinc dos, de moment no m'he atrevit, el petit només té quatre mesos i mig i amb els dos a la vegada... buf...
El cotxet no cal embarcar-lo, el pots portar fins al peu de l'avió i el tornaràs a trobar quan baixis, ells s'ocupen de tot. T'ho dic perquè quan compres el billet em sembla que t'ho demanen. Nosaltres sempre hem posat que no, perquè entenem que seria per facturar-lo i no cal. Vigila amb això. Això sí, has de passar pel mostrador de facturació, dir que portes un cotxet i t'hi posaran una pegatina. Amb això ja en tens prou per dur-lo fins al peu de l'avió.
Sort!
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dj. juny 21, 2012 9:14 pm

D'acord amb el que t'ha dit la maroa. Jo vaig viajar quan el meu tenia 3 mesos i no vaig fer res especial. Portar-li alguna joguineta i prou. El meu va dormir tota l'estona! Ni se'n va enterar! Ah! I jo ho vaig preguntar en un post abans de marxar: el cotxet amb maxicosi o cuco compta com a 1 peça i per tant te'l transporten gratis.
Gimmy&Anna
Entrades: 109
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am

EntradaAutor: Gimmy&Anna » ds. juny 23, 2012 2:50 pm

va bé saber-les aquestes cosetes! Li veu donar el pit mentres volaveu pel tema de les orelles?? gràcies.
catalanna
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dg. juny 24, 2012 12:36 pm

Jo no, perquè no es va immutar ni quan ens vam enlairar ni quan vam aterrar. Però sí que li vaig posar el xumet.
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dj. juny 28, 2012 11:42 am

gimmyianna jo si que li vaig donar el pit per evitar el mal d'orelles pel canvi de pressió, porta un fular o manteta lleugera per taparlo una mica, a vegades al cap d'una estona fa fred al avio per l'aire acondicionat

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::