Joguines de bany
Joguines de bany
Hola!
ens van regalar uns ninots de banyera de goma molt divertits amb forma d'animals del mar, però tot i que cada dia els traiem l'aigua de dintre, s'han quedat plens de verdet a l'interior, que es veu a través del plàstic.Hem provat de posar-los al rentaplats a veure si el verdet marxa, però em sembla que encara ha estat pitjor!
Teniu algun suggeriment per netejar-los i que no es torni a fer el verdet?
Moltes gràcies pels consells!
ens van regalar uns ninots de banyera de goma molt divertits amb forma d'animals del mar, però tot i que cada dia els traiem l'aigua de dintre, s'han quedat plens de verdet a l'interior, que es veu a través del plàstic.Hem provat de posar-los al rentaplats a veure si el verdet marxa, però em sembla que encara ha estat pitjor!
Teniu algun suggeriment per netejar-los i que no es torni a fer el verdet?
Moltes gràcies pels consells!
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
Re: Joguines de bany
Hola!!! Els ninots de bany amb foradet per entrar-hi l'aigua tenen data de caducitat. A nosaltres també ens va passar que se'ns van florir per dins. Ara tenim uns aneguets sense forats que van amb unes canyes de pescar. Els vam comprar a Eureka kids, però segur que també els trobeu a altres botigues.
De totes maneres la nostra filla a la banyera juga amb platets de la cuineta, gots, cotxes, ...
Petons!!!
De totes maneres la nostra filla a la banyera juga amb platets de la cuineta, gots, cotxes, ...
Petons!!!
Et diré com la goga, al final ho llences de fàstic, jo també he provat de tot, i tot i ser el ninot que més li agradava a la meva filla el vam acabar llençant.
ostres, veig que no tenen salvació! Doncs pel seu aniversai, que falta relativament poc, anirem a buscar joguines sense foradet
utilitzar coses com tapes i així també es bona idea, però ja ho fem fora de l'aigua, i m'agraden les joguines i els contes d'aigua perquè així sembla que juguen amb alguna cosa diferent. El que sí els agrada molt és un mirallet de plàstic, els fa molta gràcia sobretot quan els poso els pèls de punta ambel xampú
utilitzar coses com tapes i així també es bona idea, però ja ho fem fora de l'aigua, i m'agraden les joguines i els contes d'aigua perquè així sembla que juguen amb alguna cosa diferent. El que sí els agrada molt és un mirallet de plàstic, els fa molta gràcia sobretot quan els poso els pèls de punta ambel xampú

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |