Trona Zaaz de NUNA ¿?
Trona Zaaz de NUNA ¿?
Hola,
estem començant a mirar trones
, i fins ara teniem en ment comprar la Stokke, però buscant hem vist la Zaaz de la marca Nuna que també es evolutiva i el preu mes o menys es el mateix. El disseny d'una amb l'altre no té res a veure, pero aquesta última ens agrada molt, però no coneixem ningú que la tingui i ens la pugui recomanar o no.
Algú té la Zaaz i ens pot aconsellar??
estem començant a mirar trones
, i fins ara teniem en ment comprar la Stokke, però buscant hem vist la Zaaz de la marca Nuna que també es evolutiva i el preu mes o menys es el mateix. El disseny d'una amb l'altre no té res a veure, pero aquesta última ens agrada molt, però no coneixem ningú que la tingui i ens la pugui recomanar o no.Algú té la Zaaz i ens pot aconsellar??
Re: Trona Zaaz de NUNA ¿?
Hola,
Aprofito per explicarte la nostra experiència amb el món trones, per si et pot servir d'alguna cosa... Nosaltres ens vam gastar una pasta comprant-ne una, i ha acabat sent un trasto d'aquells que no fas servir mai. De fet, vam comprar una d'ikea per la cuina (l'altra era tan aparatosa que a la cuina no hi cabia) i ha sigut la que hem fet servir sempre. Potser hi ha gent que té una experiència contrària, però jo me'n penedeixo bastant d'haver invertit tants diners en una trona que no hem fet servir...
Aprofito per explicarte la nostra experiència amb el món trones, per si et pot servir d'alguna cosa... Nosaltres ens vam gastar una pasta comprant-ne una, i ha acabat sent un trasto d'aquells que no fas servir mai. De fet, vam comprar una d'ikea per la cuina (l'altra era tan aparatosa que a la cuina no hi cabia) i ha sigut la que hem fet servir sempre. Potser hi ha gent que té una experiència contrària, però jo me'n penedeixo bastant d'haver invertit tants diners en una trona que no hem fet servir...
Doncs jo la tinc, n'estic enamorada. La nena ara te 16m i des dels 6m que hi fa els àpats. M'agrada molt. Ella hi està molt còmode. Ella hi està ben recollida, al principi ni la lligavem, pq amb la safata de davant ja queda prou tancada per costats i davant, ara que ja és més gran sí per evitar que surti i s'aixequi. I per més merderada que faci menjat, agafo el drap mullat de la cuina i tot queda net altre cop. I com que les potes no sobresurten del que és l'amplada del seient, evites que vagis ensopegant mab les potes de la trona..
Ah! I ja l'hem fet servir de cadira normal en alguna ocasió quan hem sigut molts a casa, és una cadira més que agunata fins als 50kg.
Ah! I ja l'hem fet servir de cadira normal en alguna ocasió quan hem sigut molts a casa, és una cadira més que agunata fins als 50kg.
Hola a totes, per si us interesa, he comprat una trona a amazon d'un estil a la stokke. Es fins als deu anys, però no és coneguda. Es alemanya. M'ha costat 42€ color vermell amb coixí, és molt bonica.
Les despeses m'han costat 3€.
Crec que val la pena saber que que hi ha marques bones i no són stokke.
Aquesta trona és Roba, sit up III. Està en color marró fort, fusta clar, blanc, vermell i crec que ja està.
Si ho mireu, es idèntica a la stokke.
Adeuuuuu
Les despeses m'han costat 3€.
Crec que val la pena saber que que hi ha marques bones i no són stokke.
Aquesta trona és Roba, sit up III. Està en color marró fort, fusta clar, blanc, vermell i crec que ja està.
Si ho mireu, es idèntica a la stokke.
Adeuuuuu
Doncs jo al final he caigut amb el meu caprici i li he comprat la Zaaz de Nuna de color morat (per 193 €)!!!! encara no l'hem fet servir, ja que encara té 5 mesos, però li vam probar un moment i sembla que li encanta i a mi tambeeeeeeeeeee!!! cert que ni han de mes econòmiques i les vam estar mirant i es el que anavem a comprar, però com encara anem reben diners de familiars per comprar-li coses i que no esperavem i a mi m'agradava molt.... a mès va totalment a joc amb la nostra casa...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |