Ajuda pediatra
Ajuda pediatra
Bon dia noies,
Necessito recomanacions. Vaig anar a la revisió dels 8 mesos divendres i el que em va dir el pediatra no em va agradar gaire. Que si tinc que deixar plorar a la nena, perquè sinó quan tingui tres anys serà insuportable, que si no s'ha de dormir amb els nens perquè és malcriar-los... La veritat és que no és el primer cop que m'ho diu això, però mai li havia fet gaire cas en aquest aspecte. Crec que mai trobaré un pediatra que m'agradi al 100% o que pensi com nosaltres, però aquest cop no em va agradar gens que em digués que deixi plorar a la criatura fins que es cansi, i així ja no plorarà la pròxima vegada.
Resulta que només que el veu i la pesa, ja es posa a plorar. Però només passa amb ell. Diu que és perquè a partir dels sis mesos això ja ho fan, però hem anat d'urgències un cop i no ha fet res amb la resta de metges... Jo crec que no li agrada el metge i pateix. Però bueno, penso que és una mala estona
. Aquest cop després d'agafar-la quan ja havia acabat amb ella, ella va deixar de plorar al estar en els meus braços. Doncs em va dir que era perquè hi havia massa lligam entre les dues i que no li agradava gens....
No sé, m'agradaria trobar un metge que sigui partidari del collit, de no deixar plorar als nens... si més no, que no s'hi fiqui!
Em fa ràbia, més sent una nena que sempre està rient i saltant als desconeguts.
Després em va dir de començar amb el rovell d'ou. Dimarts amb un quart i divendres ja mig, així fins que la setmana que ve sigui el rovell sencer. Però, que voleu que us digui, li he perdut la confiança... i ara no sé si és massa d'hora per començar amb l'ou. També el préssec... i hi ha qui em diu que fins a l'any res. no ho sé, m'agradaria tenir-hi confiança, li he de tenir, i ara mateix no n'hi tinc gaire.
Total, voldria que em recomanéssiu algun pediatra. Sóc de Mataró i treballo a Barcelona, així que em seria igual si fos de Mataró, Barcelona, Badalona.
Ai, noies, m’està sent difícil trobar pediatra...
Necessito recomanacions. Vaig anar a la revisió dels 8 mesos divendres i el que em va dir el pediatra no em va agradar gaire. Que si tinc que deixar plorar a la nena, perquè sinó quan tingui tres anys serà insuportable, que si no s'ha de dormir amb els nens perquè és malcriar-los... La veritat és que no és el primer cop que m'ho diu això, però mai li havia fet gaire cas en aquest aspecte. Crec que mai trobaré un pediatra que m'agradi al 100% o que pensi com nosaltres, però aquest cop no em va agradar gens que em digués que deixi plorar a la criatura fins que es cansi, i així ja no plorarà la pròxima vegada.
Resulta que només que el veu i la pesa, ja es posa a plorar. Però només passa amb ell. Diu que és perquè a partir dels sis mesos això ja ho fan, però hem anat d'urgències un cop i no ha fet res amb la resta de metges... Jo crec que no li agrada el metge i pateix. Però bueno, penso que és una mala estona
. Aquest cop després d'agafar-la quan ja havia acabat amb ella, ella va deixar de plorar al estar en els meus braços. Doncs em va dir que era perquè hi havia massa lligam entre les dues i que no li agradava gens....
No sé, m'agradaria trobar un metge que sigui partidari del collit, de no deixar plorar als nens... si més no, que no s'hi fiqui!
Em fa ràbia, més sent una nena que sempre està rient i saltant als desconeguts.
Després em va dir de començar amb el rovell d'ou. Dimarts amb un quart i divendres ja mig, així fins que la setmana que ve sigui el rovell sencer. Però, que voleu que us digui, li he perdut la confiança... i ara no sé si és massa d'hora per començar amb l'ou. També el préssec... i hi ha qui em diu que fins a l'any res. no ho sé, m'agradaria tenir-hi confiança, li he de tenir, i ara mateix no n'hi tinc gaire.
Total, voldria que em recomanéssiu algun pediatra. Sóc de Mataró i treballo a Barcelona, així que em seria igual si fos de Mataró, Barcelona, Badalona.
Ai, noies, m’està sent difícil trobar pediatra...
Re: Ajuda pediatra
Mira, jo a la meva pediatra li vaig deixar molt clar ja amb la nena: jo no automedico la meva nena perquè no sóc metge, tu no decideixis sobre la seva educació perqué no ets la seva mare. vaig ser una mica borde un dia (quan li vaig dir) per``o d'això fa 4 anys i no hem tornat a tenir problemes. Jo és q no entenc què hi té a dir un metge en on dormen els meus fills o si els deixo plorar o no. Si els no dormen, és un problema de salut, però si "s'acostumen" a dormir amb els pares... doncs no veig q el problema sigui de salut.
El tema de l'ou, sí s'introdueix a aquesta edat ja q la vacuna del sarampió porta ou i es posa a l'any, és important saber si hi ha alguna intolerància abans. Pel prèssec jo opino q és una mica aviat.De totes formes, una cosa és q estigui permés i, una altra, q li donis, no? Mira, la meva nena als 7 mesos o així ja tenia edar de menjar carbassa, però a casa no ens agrada i no l'ha tastada encara amb 5 anys, i???????????????? No cal q els nens ho tastin toooooooooooot quan reglamentàriament toca.
Ah, i que tingui un gran lligam amb sa mare amb 8 mesos... coi, el preocupant és q no el tingués!
El tema de l'ou, sí s'introdueix a aquesta edat ja q la vacuna del sarampió porta ou i es posa a l'any, és important saber si hi ha alguna intolerància abans. Pel prèssec jo opino q és una mica aviat.De totes formes, una cosa és q estigui permés i, una altra, q li donis, no? Mira, la meva nena als 7 mesos o així ja tenia edar de menjar carbassa, però a casa no ens agrada i no l'ha tastada encara amb 5 anys, i???????????????? No cal q els nens ho tastin toooooooooooot quan reglamentàriament toca.
Ah, i que tingui un gran lligam amb sa mare amb 8 mesos... coi, el preocupant és q no el tingués!
Jo no tindria cap dubte, canvia de pediatre. Nosaltres anavem a un pediatre que era un mal educat, a la segona vegada que ens va contestar de males maneres vam canviar i ara estem encantats amb el nou. De pediatres n'hi ha molts i no tenim perquè aguantar determinats comentaris. Jo no sóc de Barcelona i no te'n puc recomanar cap, l'únic que et recomano és que has de buscar un pediatre amb el que et sentis còmode tant tu com la nena.
Benvinguda Blancaneu! Això és precisament el que li volia dir al doctor. Que com a metge, en quant a medicaments i vacunes li faig cas, però en l'educació ja fem nosaltres, però em va saber greu posar-me borde. Estava sola i vaig pensar que llavors ja seria tensa la cosa, encara que per mi ho va ser igual..
Tens raó am el tema dels aliments, n'hi ha que no n'hi he donat encara i ja podria, però el tema de l'ou, com que és molt important em feia cosa. Si em dieu que comencen a aquesta edat ja em quedo més tranquila.
Gràcies Tahire. Canviaré de pediatra. No m'hi trobo a gust i lo principal ha de ser la confiança, crec jo.
A veure si alguna mare de per aquí em pot recomanar a algú
Tens raó am el tema dels aliments, n'hi ha que no n'hi he donat encara i ja podria, però el tema de l'ou, com que és molt important em feia cosa. Si em dieu que comencen a aquesta edat ja em quedo més tranquila.
Gràcies Tahire. Canviaré de pediatra. No m'hi trobo a gust i lo principal ha de ser la confiança, crec jo.
A veure si alguna mare de per aquí em pot recomanar a algú

Hola Firelag,
jo no et puc ajudar perquè no sóc de la teva zona, però et volia dir que el meu fill que aviat farà tres anys només vol anar amb una pediatra, i algun dia que l'he dut d'urgència al Cap em diu que no vol aquell metge.
Jo crec que és perquè noten que tu no estàs segura ni hi tens confiança i la criatura també ho transmet plorant. Jo m'hi havia trobat amb el meu... plorava desconsolat fins que vam trobar la pediatra de confiança per ell i per mi.
Sort i no et desanimis que segur que trobes un pediatra que entén les teves idees de criança.
jo no et puc ajudar perquè no sóc de la teva zona, però et volia dir que el meu fill que aviat farà tres anys només vol anar amb una pediatra, i algun dia que l'he dut d'urgència al Cap em diu que no vol aquell metge.
Jo crec que és perquè noten que tu no estàs segura ni hi tens confiança i la criatura també ho transmet plorant. Jo m'hi havia trobat amb el meu... plorava desconsolat fins que vam trobar la pediatra de confiança per ell i per mi.
Sort i no et desanimis que segur que trobes un pediatra que entén les teves idees de criança.
Gràcies noies! Realment he de trobar algu en qui confiem, tant nosaltres, com la petita.
A veure com va amb el següent que provem...
Admeto suggerencies!
A veure com va amb el següent que provem...
Admeto suggerencies!
Firelag, quan el meu fill va a la seva pediatra no plora, es deixa mirar les orelles, obre la boca solet, riu..... Tenen feeling (i sé q és amb tots els nens). Crec q més q alliçonar-nos, ens ha suggerit. En canvi, els altres forcen obrir la boca, agafen més fort... I no cal.
Segur q en trobes un amb qui tingueu bona relació, i tot i q potser no comparteixi el no deixar plorar, el collit, etc, us ho respectarà.
Si no estas convençuda d'introduir aliments, espera't, que hi ha mils d'altres menjars i tot el temps del món
Segur q en trobes un amb qui tingueu bona relació, i tot i q potser no comparteixi el no deixar plorar, el collit, etc, us ho respectarà.
Si no estas convençuda d'introduir aliments, espera't, que hi ha mils d'altres menjars i tot el temps del món
La pediatra del meu CAP és d'Argentona i té consulta privada allà... Es diu Elisabet Calvo i n'estic molt contenta, donc crec que té bon ull clínic i és bona metgessa. .És força respectuosa amb l'educació dels fills i no s'hi fica. També es mostra oberta a terapies i medicines com l'homeopatia, si la mare li diu que ho prefereix.
Té 5 fills i els hi va donar el pit a tots!
Ara, suau suau amb els nens no gaire...
va per feina
Té 5 fills i els hi va donar el pit a tots!
Ara, suau suau amb els nens no gaire...
va per feinaJardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Quant al préssec, tinc un full sobre la AC fet per un pediatra de St Joan de Déu, i inclou el préssec en la llista de fruites que es poden donar a partir del 5è mes. De fet, jo ja li he donat, i té 6 mesos!
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
gracies coquette!! Miraré a veure si m'entra pervla mutua, perquè a Argentona em queda molt béRe: Ajuda pediatra
coquette ha escrit:Quant al préssec, tinc un full sobre la AC fet per un pediatra de St Joan de Déu, i inclou el préssec en la llista de fruites que es poden donar a partir del 5è mes. De fet, jo ja li he donat, i té 6 mesos!
Al final crec que no deu tenir tanta importància perquè ni ells s'aclareixen! Mare de deu! Cadascu diu una cosa.... gràcies!
firelag...jo et puc recomanar la DRA Magda gallardo...visita a Mataró....jo estic molt contenta, i ella es limita al tema mèdic, si tu li preguntes si que recomana pero es molt natural.....i per exemple ella ja sap que jo soc anti medicina, doncs com ja ho sap, intenta no recetar per recetar......es molt tolerant i deixa una miqueta que sigui el nen que amb la demanda vagi fent.......si vols et passo el numero per privat, abans havia treballat amb el dr. Saltor. 
Gràcies yuyu! Ara miraré si m'entra per la mútua.
Però el dr. Saltor
. Hi vaig estar anant des del naixement fins els 5 mesos. Em vaig cansar de les visites de 5 minuts i de peu. I sobretot de la desinformació sobre les vacunes. Però és clar, en cinc minuts no hi havia temps a informar gaire..
Però el dr. Saltor
nosaltres hem arrrivat a fer una visita de mes de mitja hora amb la magda!! a mes tens el seu telefon perosnal....i sempre l'agafa...fins i tot un diumenge! 
Ostres! Doncs gràcies yuyu!
Hola Firelag,
la setmana passada vam portar al nostre cigró a una pediatra i homeopata que ens va agradar molt, es diu Gemma Baulies i té la consulta al c/ Cartellà de Barcelona (crec que és al barri del Guinardó, però no ho se segur, nosaltres vivim a la província de Lleida tot i que hi vam pujar expressament). Vam sortir amb una molt bona impressió. A més, també treballa a un cap de la SS. És molt respectuosa amb els petits i amb la família, escolta, no jutja...ja et dic, nosaltres d'aquí a uns mesos hi tornarem segur! Això si, si vols demanar hora fes-ho amb força antelació (uns dos mesos).
Espero haver-te ajudat!
Eurisco
la setmana passada vam portar al nostre cigró a una pediatra i homeopata que ens va agradar molt, es diu Gemma Baulies i té la consulta al c/ Cartellà de Barcelona (crec que és al barri del Guinardó, però no ho se segur, nosaltres vivim a la província de Lleida tot i que hi vam pujar expressament). Vam sortir amb una molt bona impressió. A més, també treballa a un cap de la SS. És molt respectuosa amb els petits i amb la família, escolta, no jutja...ja et dic, nosaltres d'aquí a uns mesos hi tornarem segur! Això si, si vols demanar hora fes-ho amb força antelació (uns dos mesos).
Espero haver-te ajudat!
Eurisco
Hola! Jo tinc dues nenes d 2,5 anys i d 2 mesos, vam escollir el dr. Elies Vallina per casualitat i estem molt contents, té molt sentit comú, sap q ningú com la mare coneix el bebè i és carinyós. Nosaltres la vam encertar! Està al c/aribau amb laforja. Mira a veure si t'entra'
Perdoneu noies queno hagi contestat, he estat molt desconnectada. Miraré aquests metges que em dieu, a veure que tal.
Moltes gràcies!!!
Moltes gràcies!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |