escoles bressol barri de Gràcia
escoles bressol barri de Gràcia
Hola! voldria saber opinions sobre dues escoles bressol de Gràcia: Pam i Pipa o el Tabalet. Estic indecisa. Sé que el Tabalet està registrada per la Generalitat però Pam i Pipa no ho sé, algú m'ho pot aclarir???
Moltes gràcies!!
Moltes gràcies!!
Re: escoles bressol barri de Gràcia
No et puc ajudar amb les que vas posar... Nosaltres portem a la nena a la Mainada, al carrer conte de salvaterra, entre V. Augusta i Balmes. El gran ja hi va anar i va anar tot molt be. Si vols mes info, envia'm un privat.
Nosaltres la portarem al Pam i Pipa, l'experiència personal no te la podem explicar ja que el próxim curs serà quan començarà, però a tothom que li hem preguntat ens ha parlat molt bé i aquesta és la raó per què la vam escollir, (aqui al soc petit ja n'havien parlat) La directora que és amb qui vam parlar molt bé. Per cert demà tenim la reunió de pares. Has anat a veure-les? Saps si hi ha places lliures? A nosaltres ens havien advertit que havies d'anar ben aviat perqué cap el febrer es quedaven sense places.
De la Tabalet no et puc dir res ja que no la vam veure.
Si necessites quelcom ja saps,
Salutacions
De la Tabalet no et puc dir res ja que no la vam veure.
Si necessites quelcom ja saps,
Salutacions
Moltes gràcies noies!! doncs ahir vaig anar a veure Pam i Pipa i si, encara tenen places perquè degut a la gran demanda han obert una nova classe del 2on curs. Em va agradar força, la filosofia, el pati tan xulo que tenen... però encara segueixo indecisa. Potser si que m'han parlat més de Pam i Pipa, però el Tabalet em queda més aprop de casa... no sé, si algú ha anat al Tabalet i em pot donar la seva opinió... gràcies!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |