Com s'abriguen els bebes nascuts a l'hivern?

Més qüestions.
llumer
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dt. jul. 03, 2012 10:02 pm

Va, necessito ajuda de les mares que han tingut nens/es a l'hivern...
Al desembre naixera la meva tercera filla, i ara semblo mare novata!!!
Les dues que tinc son nascudes a l'estiu, i quan van neixer les portava al cotxet ben fresquetes i portava un llençolet per si feia fresqueta a algun lloc i prou. Els hi vaig donar pit pel carrer caminant, etc...
Pero... la tercera naixera al desembre!!!
Com els portaveu al cotxet?
Com els treieu del cotxet per donar pit o quan ploraven pel carrer?
L'hi puc posar un saquet, o un buzo, o....
Que m'aconselleu???
Gracies!
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Com s'abriguen els bebes nascuts a l'hivern?

EntradaAutor: catalanna » dc. jul. 04, 2012 12:17 am

Doncs jo al meu el duia amb bodi, conjunt afelpat, jaqueta, gorro i el treia al carrer amb el babynomade. Així si el treia del cotxet, el treia abrigat! Això sí, oblida't de donar-li el pit al carrer, no per ell, sinó pel fred que passaràs tu! Jo entrava a un bar o algo així.
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dc. jul. 04, 2012 3:13 am

LLUMER, moltissimes felicitats per la tercera princeseta!!!!!! me n'alegro moltissim que tot vagi be :ok: :ok: :ok:

jo tambe les portava en una mena de "buzo" i el saquet del cotxet per sobre, i si calia una manta (pero aqui es que fa moooolt fred), i com t'han dit... ni de conya donar-li el pit al carrer, tant per la nena com sobretot per a tu. A no ser que visquis en algun lloc on l'hivern sigui moderat (que llavors no et caldra ni buzo potser, i amb un jersei tipus polar i el sac faries prou :ok:
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. jul. 04, 2012 7:02 am

L'Arnau va néixer al desembre i, a més del fred, va ser un hivern plujós. Jo li posava bodi, robeta apelfada, gorret i un sac amb interior polar, dependrà del fred que faci a la teva zona. Pel tema de donar pit, millor a alguna cafeteria o lloc tancat.
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dc. jul. 04, 2012 9:15 am

jo igual que les companyes. La Laia és del novembre i portava body, conjunt afelpat i un buzo! Ah! i sempre que podia aprofitava per dur-la al portabebes!!!! jejeje així ella estava més calentona i jo disfrutava de tenir-la ben aprop!! >.-<:
Si anava al cuco, o be la portava dins el buzo o amb un saquito de cotxet i una jaqueta d'hivern. Bueno i gorrito sempre!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

EntradaAutor: Lula1 » dc. jul. 04, 2012 9:35 am

LLumer,

El meu nen és de gener, i el portava amb body, conjunt afelpadet, i gorro. Si els pantalonets no portaven els peuets coberts li posava mitjons gruixuts. Si sortiem amb cotxet el posava dins del saquet, però si el portava al fulard només amb la robeta ja n'hi havia prou, ja que l'escalfor del meu cos ja l'escalfava prou. Pel tema del pit, jo sempre portava una manta a sobre, i si era cap el migdia i feia solet buscavem un lloc amb solete, el tapava amb la manta (que també em tapava una mica a mi) i li donava el pit. Si fa molt fred la millor opció és un bar o cafeteria. Sobretot el més important és el gorret, que pel caparró és on perden l'escalfor.
Sofiloren
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dj. març 29, 2012 7:08 pm

EntradaAutor: Sofiloren » dc. jul. 04, 2012 10:36 am

Gracies pels consells! el meu fill tb ha de neixer a l'hivern i aqui a on vivim fa TANT fred que ja pensava que no podriem sortir de casa! Sort que hi ha solucions per tot!
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dc. jul. 04, 2012 11:23 am

El meu nen va neixer al gener i no sortiem gaire nomes per anar al pediatre. El vestia amb body, jersei pantalons, mitjonets i gorret.
Leonera
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dj. maig 26, 2011 4:45 pm

EntradaAutor: Leonera » dc. jul. 04, 2012 11:41 am

siii, la veritat que t'imagines mil formes de com t'organitzaras o com faras, i al final te n'acabes sortint fent-ne de diferents o de les que no pensaves que faries. en el meu cas amb el pit, estava carregada de pors i al final ja porto 6 mesos amb el pit i crec me l'han vist poc la gent del carrer jeje, s'acaba trobant la forma i la practica!
jo l'abrigava a capes, per que a casa s'esta a temperatura ideal, pero acasa d'uns avis fa calor, al bar tb, al carrer fred, etc.. així que hem fet body, semarreta, leotardos si el pantaló es sense peuc, jersey, i una jaqueta de llana que em van regalar amb capucha.. anava ben calenteta. A mes portava al cotxet una manteta per si de cas, va haver dies qeu aquest hivern fotia un fred i un ventet...
Imatge
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dv. jul. 06, 2012 10:21 pm

Jo també la portava a capes! Body, conjunt de vellut o samarreta i jaqueta i leotardos i pantalons. Si portava cotxet duia una manta, però la majoria de vegades anava amb el fulard elastic ben calentones les dues. En aquests casos la portava menys abrigada i la tapava amb el meu abric. Pel pit, depèn de si feia solet al solet una mica tapada amb el meu abric o la manta. Si feia gaire fred, dins d'una cafeteria o bar.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
princesa_ballarina
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dv. jul. 06, 2012 11:24 pm

Pel cotxet: duia un sac ben gruixudet i a ell molt abrigat (preferia abrigar-lo que posar-lo dins la bombolla...
Pit: Si li havia de donar al carrer, doncs l'agafava amb sac i tot! jajajaja I jo ven abrigada però amb mil capes!! Duia una interior de tirants molt elàstics que em baixava de la part de dalt i així no se'm congelava l'esquena :ok: i mocadors per tapar-me el coll i el pit si no el volia ensenyar massa...
Buzo: la opció està força bé, perquè amb buzo també el pots dur en el portanadons (d'aquests polars o més tovets).
Recomanació buzo: que el peu no estigui enganxat... que no sigui tot d'una sola peça... A nosaltres ens van regalar un i com que no feia de tiro, no li posava... i només li vaig posar quan li anava "al pelo"..vamos...2 dies! en canvi, un altre que ens van regalar de boboli si que es treien els peus amb clic, aleshores amb la gometa al turmell s'adaptava més a la seva mida.
Portanadons: vam comprar un "chaleco" polar de la talla més gran, així el posava amb mi + portanadons i tot a dins amb la cremallera ;) Ho duia així sota la jaqueta...pq si no me la podia cordar, no passava jo tant de fred i el nen anava més tapat.
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » ds. jul. 07, 2012 3:21 am

La meva nena va nèixer a finals del novembre i la portava amb body màniga llarga, conjunt de bellut, mitjons o leotardos, jaqueta i gorro al cotxe la portava amb una manteta i al cotxet amb el sac polar corresponent i el plastic de la pluja que aqui fa molt d'aire. Pel tema de fer pit la millor opció és el arrullo o possarli un buzo. x*x*x
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
llumer
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » ds. jul. 07, 2012 6:12 am

moltes gracies noies!
Ja soc conscient que el tema pit no sera el mateix... jo em referia mes al cotxet p.e... si era millor buzo, sac, o una cosa que he vist qwue es com jaqueta i porta una cremallera que permet afegir un tros que tapa les cames...
Clar, als 3 mesos les meves ja han anat una mica reclinades a la maxicosi de jane (eren unes xafarderes), i per tant ja les cordava... pero bé, ja sera el mes de març quan la reclini... de mentres estiradeta, potser si que el millor es el sac!!!
GRacies!!!
Ja veieu que es la meva 3a maternitat i semblo novata...
princesa_ballarina

EntradaAutor: princesa_ballarina » ds. jul. 07, 2012 9:39 am

Llumer, llegint-te he recordat que jo tenia una cosa molt`pràctica :ok:
Era la meitat de baix com un sac i la de dalt com un buzo. És a dir, tenia mànigues i cos però les cames entraven dins un sac. A més, entre les cametes i havia un foradet per on passar el cinturó! Ens anava de conya per treure'l del cotxet i posar-lo al cotxe sense que es congelés :ok: A més era d'un tacte molt suau i lleiger però abrigava molt.
PErò ara no recordo la marca... :-o00m

Imatge
Imatge
catalanna

EntradaAutor: catalanna » ds. jul. 07, 2012 9:59 am

Jo et recomano un babynomade o similar, jo el posava dins del prima lligat amb allò! I el podia treure etc.
Sofiloren

EntradaAutor: Sofiloren » dt. jul. 10, 2012 10:19 pm

Hola!!!

Avui he descobert això: http://www.redcastle.fr/shop_product_co ... de_19.html

Ho trobo monissim!!!!! <:-< <:-< per la pinta que fa deu ser d'aquestes mantetes que hi pots ficar i treure al petit al cotxet sense haber de desabrigar-lo/a. Això interessa!!! :ok:
catalanna

EntradaAutor: catalanna » dt. jul. 10, 2012 10:29 pm

Sí, és el babynomade del que parlava jo. Jo el tinc i m'ha anat de conya, excepte quan l'has de lligar al maxicosi que és una mica aparatós. A mi me'l van regalar i tenia l'original, però després pel carrer n'he vist d'altres marques! (l'original és caríssim)
princesa_ballarina

EntradaAutor: princesa_ballarina » dc. jul. 11, 2012 7:23 am

Jo això ho tenia més per casa. PEr lligar-lo al maxicosi no t'anirà massa bé pq li hauras de treure les bracets per fora per passar-li el cinturò...no sé si m'explico.

Imatge
Imatge
Sofiloren

EntradaAutor: Sofiloren » dc. jul. 11, 2012 1:20 pm

Hola Princesa,

no ho entenc... ?-) ?-)

Jo pensava q l'arnest del maxicosi podia anar x sobre... Així com s'ha de lligar??

Catalanna, serà qüestió de buscar altres marques si es q es tant car... :ufs: Si t'enrecordes d'alguna de les marque :ufs: alte :ufs: natives m'ho xives ok??
catalanna

EntradaAutor: catalanna » dc. jul. 11, 2012 1:36 pm

Em sona que val uns 60 euros, però no n'estic segura. Les "imitacions" les he vist pel carrer, però no et sabria dir on comprar-ho!!
Jo tenia el prima i sí que el podia lligar amb el babynomade lligat quan anàvem pel carrer, però no pel cotxe (al no sortir-li els bracets no anava ben lligat i no em semblava segur). Esclar que al cotxe no el voldràs abrigar tant.. Però tingues-ho en compte. Avui he rbut el nou catàleg de vertbaudet i hi he vist "buzos" molt monos.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::