Bolquers de roba

Més qüestions.
laurajuga
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 12, 2012 3:33 pm

Bolquers de roba

EntradaAutor: laurajuga » dc. jul. 18, 2012 7:17 am

Hola companys i companyes del SP!
Serem pares per primera vegada al setembre, i entre moltíssimes coses a reflexionar, ens estem pensant utilitzar els bolquers de tela. Hem trastejat alguna botiga i la veritat és que és una mica embolic, n'hi ha de diferents tipus, tancaments, cobertors, absorbents, etc., i a més no sabem si també seran còmodes per al bebé.
Alguna en fa servir i pot explicar les seves experiències, recomanacions alhora de comprar-ne, mides, tipus, truquis... ??

Mil gràcies!!

:-())
ImatgeImatge
Fuzztoon
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Bolquers de roba

EntradaAutor: Fuzztoon » dc. jul. 18, 2012 8:41 am

Hola, jo en faig servir des que l'Emma tenia 3 messos i n'estem encantats. Nosaltres vam triar l'opció dels todo en uno rellenables i ens han anat molt bé.
L'Emma no ha tingut mai problemes a la pell del culet i algun cop que la seva amigueta si que n'ha tingut, els hi hem deixat els de roba i en dos dies ho ha tingut curat. O sigui que puc dir per experiència pròpia que per la seva pell, és el millor.
Per a nosaltres no ha sigut cap engorro, quan canviem el bolquer, el posem directament a la rentadora junt amb l'altre roba (mai hem fet una rentadora especial, sincerament, fan més fàstic els mitjons del meu home quan arriba de treballar que els bolquers de la nena...). Si només és pipi, traiem l'absorbent i tot cap a dins. Si hi ha fet caca, ho esbandim amb un cop de dutxa en el lavabo i jastà. Si la caca l'ha fet fora de casa i quan arribem ja està una mica seca, ens ajudem d'un respall de dents vell i ja està. Després tot ben estes al sol i queda tot ben net.
Punts en contra, li fan un cul enorme, però a nosaltres no ens importa gens. El que si que ens hem trobat es que ara que ja fa uns pipis bastant grans amb segons quins bolquers, se surt. Les nenes fan el pipi cap abaix i si el bolquer no te barreres protectores no el reté. A part d'això, no tenim cap problema de cap mena.
Ara que ha de neixer el nen, tenim el paquet de bolquers pels primers dies per lo del meconi, però després ja passarem als de roba sense cap dubte. Per la nena vam comprar els unitalla i per ell n'hem comprat un parell de talla especial per a petits a veure que tal ens van.
No se si t'he aclarit algun dubte. Si vols saber alguna cosa més especifica, pregunta.
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dc. jul. 18, 2012 8:50 am

Fuzztoon, aquests que dius que feu servir per a l'Emma són uns que tenen molts clics i que els pots fer servir des que són petits fins als dos anys?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Fuzztoon
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » dc. jul. 18, 2012 8:58 am

Correcte, els ajustes a la talla amb clicks, tot i que el tancament del bolquer pot ser amb velcro o clicks. A nosaltres ens han anat bé però ara ens agradaria probar els unitalla ja que el que si que hem notat és que a vegades amb el canvi de talla, no s'acabaven d'ajustar al 100% ja que una talla petita li anava un xic petita i la següent un pelet gran. Però això ens han comentat que passa amb tots els bolquers o sigui que no ens preocupa, però ja que n'haviem de comprar alguns més ja que la meva filla encara porta bolquers, hem decidit prover els unitalla.
medea_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dj. feb. 09, 2012 7:25 pm

EntradaAutor: medea_ » dc. jul. 18, 2012 9:20 am

Laurajuga,

He trobat aquest altre post!

viewtopic.php?f=27&t=5371&start=0

:content:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
eutherpe
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. maig 25, 2009 6:10 pm

EntradaAutor: eutherpe » dc. jul. 18, 2012 10:11 am

Hola!!

Aquí una futura mare i futura consumidora de bolquers de roba! :love:

Jo et recomano que vagis a una botiga i que t'ho expliquin bé. Naltrus vam anar a la botiga d'una amiga i ens ho va explicar bé, cosa que vaig agraïr perquè estava una mica perduda i atabalada! jajaja

Naltrus hem decidit que els primers 3-4 mesos farem servir els d'un sol ús per agafar rutina amb la nena i tot, però després farem servir aquests. Són de bambú i són unitalla: http://www.lacasetadelarbre.cat/component/content/article/101
Imatge

09/08/12 Ja ets aquí: 48 cm i 3'720kg
coquette
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

EntradaAutor: coquette » dc. jul. 18, 2012 10:43 am

no tinc molt temps per escriure...

jo faig servir bolquers de roba però de forma no exclusiva, si hem de sortir sovint faig servir d'un sol ús per comoditat... penso que és millor començar a poc a poc, anar agafant el "tranquillo", sense agobiar-se. El primer mes jo no ho vaig ni intentar, vaig començar una mica més endavant.

Ara que és estiu i que la nena té 6 mesos ens és molt més còmode i senzill.

Jo faig servir les següents marques:

Weehuggers van bé perquè si només fa pipi pots canviar només l'absorbent i reutilitzar el cobertor. A més, n'hi ha de molt xulos i a l'estiu no passa res si es veuen, per exemple, sota un vestidet
Els Pop-In són similars als Weehuggers

Blueberry: són "rellenables", cada cop que el canvies has de canviar-ho tot, absorbent i cobertor. També m'han anat molt bé.

Tucuxí: m'agrada que estan fets aqui però traspassen una micona.

Imse Vimse: són molt absorbents i secs, de tots els que he provat són els únics que m'atreveixo a posar per la nit

Quant a tipus d'absorbents, n'hi ha de naturals (els de bambu absorbeixen més que els de cotó), els més "secs" són de microfibra

au he de marxar... petó
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Ginger
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » dc. jul. 18, 2012 11:01 am

Jo tb els recomano 100%!!!

Els q per mi van millor i són més còmodes de rentar i agradables al tacte per als babies són els "todo-en-uno rellenables" de tacte microfibra, com forro polar. Es nota sempre sec i si en algun moment ets fora de casa i no ho pots canviar tot, si només es pipí, canvies només l'absorvent de dins i pots tirar amb el mateix cobertor. En tinc de molts altres tipus, però em quedo amb aquests, si he de triar. Ara són els que li poso de nit a la peque de la casa que no té ni dos mesos, i de dia alterno segons em vagi bé (tinc un bon assortit! ;-))) )

Et recomano q contactis amb la Gemma de Porteo Natural, t'ho explicarà súper bé, i si cal et fa demostració... http://porteonatural.wordpress.com/

(si vols li dius q hi contactes de part meva, t'envio el meu nom per privat si t'interessa)
Imatge

Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. jul. 18, 2012 11:27 am

Moltes gràcies per les explicacions! De bolquers de roba n'hi deu haver de roba més o menys tractada (tints, blanquejants), oi? A mi m'agradaria conèixer alguna marca 100% natural. Els que heu recomanat ho són?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
eutherpe
Entrades: 703
Membre des de: dl. maig 25, 2009 6:10 pm

EntradaAutor: eutherpe » dc. jul. 18, 2012 12:51 pm

Mara17 Guapa, la botiga on els comprarem es diu "La caseta de l'arbre, ecologia en familia" així que diria que tot el que tenen és ecològic! jejeje Per tant, les marques que hi ha aquí com a mínim, diria que sí que ho són! Els que ens comprarem nosaltres estan fets de bambú! ;)

http://www.lacasetadelarbre.cat/component/content/article/50
Imatge

09/08/12 Ja ets aquí: 48 cm i 3'720kg
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. jul. 18, 2012 3:06 pm

Gràcies, és que on vam veure aquests dels clics era una botiga eco (i em sona també això del bambú), però no sé res d'altres marques i ja que fem aquesta compra que sigui la millor opció possible. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
laurajuga
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 12, 2012 3:33 pm

EntradaAutor: laurajuga » dc. jul. 18, 2012 3:27 pm

Mooltes gràcies per les explicacions!! Aviam si trastejo una mica per les webs i m'estudio els tipus de bolquers que m'heu dit! Tinc molta feina!. De moment els que més em convencen són els que tenen dues peces, el cobertor i l'absorbent. Un altre tema és, si porteu els bebès a la guarde, els hi posen els bolquers de roba, oi? Suposo que no seré ni la primera ni la última, oi?
Merci!

Laura
ImatgeImatge
ginebra
Entrades: 299
Membre des de: ds. des. 04, 2010 9:02 pm

EntradaAutor: ginebra » dt. jul. 31, 2012 3:46 pm

Jo et recomano que en busquis de segona mà.
Jo en tinc de segona mà, de dos components, tot en un, i de diferents marques.
M'agraden més de dos components, sobretot si l'absorvent extra no va cosit i el puc adaptar a la zona que més mulla.
Jo tiraria pels de cotó o bambú, que són molt suaus i no dónen calor. El milloret per al nostre clima.
Jo n'he comprat de tucuxí i molt bé. També ofertes de segona mà.
D'on ets? Si vols et puc passar referències...
Imatge

Imatge

Imatge

18/12/13 TE+
23/8/14 En Feliu neix a casa, a l'aigua i amb la bossa intacta
40 setmanes de gestació

4/12/10 TE+
9/8/11 En Bernat dóna llum a les nostres vides!
41 setmanes de gestació
ginebra
Entrades: 299
Membre des de: ds. des. 04, 2010 9:02 pm

EntradaAutor: ginebra » dt. jul. 31, 2012 3:59 pm

Nosaltres vam començar a fer-los servir cap als 8 mesos. Primer no ens voliem estressar i després teniem obres a casa i vam estar a casa mons pares uns mesos.
Jo et recomano que no en compris un munt de cop. Que en compris 3 o 4 per començar, quan ja estigueu tranquilets i adaptats.
I que en compris de diferents tipus per veure què et va més bé. A nosaltres depèn de les circumstàncies ens van més bé uns o uns altres.
Nosaltres els posem en remull i canviem l'aigua un cop al dia si només són de pipi. Si es fa caca llencem la cel·lulosa i netegem les restes immediatament a mà amb sabó d'oli (reciclat de l'oli de fregir). Van a la rentadora amb la roba del nen. I tret dels de bambú i els cobertors impermeables, tot va a l'assecadora. Cal vigilar amb els de velcro si hi ha alguna peça de roba delicada que podria enganxar-s'hi. I si les taques de caca no han marxar de tot, el sol és un gran blanqujador. Et recomano que vagis a alguna xerrada. A mi em va anar molt bé i això que ja els feiem servir, pq vaig resoldre dubtes i vaig aprendre a posar-los més bé per evitar fuites laterals... Aquí al Vallès Oriental hi ha la Montse de TUCUXÍ, els fan a Granollers amb material del Maresme. Producte local! :ok: :ok: :ok: La xerrada la va fer ella i molt bé.
Imatge

Imatge

Imatge

18/12/13 TE+
23/8/14 En Feliu neix a casa, a l'aigua i amb la bossa intacta
40 setmanes de gestació

4/12/10 TE+
9/8/11 En Bernat dóna llum a les nostres vides!
41 setmanes de gestació
crissie
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dl. ago. 13, 2012 10:45 pm

Noies! M'ajudeu????
He començat amb els boleurs i tinc varios dubtes:
De moment m'he comprat 2 Pop-in amb rellenables de Bambú:

Tenint en compte que només mulla els rellenable, el "cobertor" cada quan es renta? jo l'estic rentant cada dia , peòr potser no cal?

Quin sabó utilitzeu i on els compreu? és que jo li estic posant detergent normal com a la resta de la roba :-:)

He vist que hi ha rellenables de Bambú i de Microfibra...Si se suposa que els de micro-fibre deixen el cul sec, perquè s'utilitzen els de bambú? quins son millors i perquè?

EM podrieu recomanar aklguna altre marca de olquers per probar-los? això si! que siguin d'aquests unitalla i dos en uno, perquè el fet d'haver de rentar el bolquer sencer cada vegada em fot mandra! També m'agraden amb estamats divertits...vull dir que llisos no en vull :love:

Ah! els opp-in els trobo molt durs...el cobertor eh...em dona la sensació que li pot moltesar, pot ser?
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: kine » dl. ago. 13, 2012 11:09 pm

Hola!!! A mi també m'interessa el tema ja que fa dies li dono voltes. A veure si m'animo...

Les que els utilitzeu ajudeu-nos!!! Jo tinc un nen de 25 mesos i un de 3 i mig.

Gracies
Ginger

EntradaAutor: Ginger » dc. ago. 15, 2012 8:25 pm

Us heu mirat http://porteonatural.wordpress.com/ i http://www.crianzanatural.com/ ? :ok:

Tema rentar: jo ho rento tot amb nous de rentat i vinagre en comptes de suavitzant (el suavitzant no els és bo).

Edito per dir q els Blueberry van molt bé! :ok:
Imatge

Imatge
Xellota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. juny 16, 2012 11:23 pm

EntradaAutor: Xellota » dj. ago. 16, 2012 9:29 pm

hola noies...
jo encara estic embarassada...de bessons....pero avui la meva mare m'ha parlat dels bolquers ecologics..
jo no n'havia sentit a parlar mai...no en tenia ni idea que existien...
i m'interessa el tema..pq amb dos peques per casa i amb lo que pujaran de preu a partir de setembre doncs potser m'ho plantejo....

ho he mirat una mica per internet..pero m'agradaria anar a alguna botiga real per preguntar dubtes i veure'ls i tocar-los i tal..
visc prop de mataro....
alguna em sabria dir on puc anar a veure'ls o comprar-los o que algu m'ho expliqui amb detall????

gracies noies!!!
Ginger

EntradaAutor: Ginger » dc. ago. 22, 2012 7:51 pm

Xellota, la Gemma de Porteo natural segur q et pot ajudar, em sembla q hi ha algun lloc a Mataró. :ok:
Imatge

Imatge
Xellota
Entrades: 239
Membre des de: ds. juny 16, 2012 11:23 pm

EntradaAutor: Xellota » dj. ago. 23, 2012 9:57 pm

gracies ginger!!! ara m'ho mirare....

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat