Migdiada: Es desperta a la mitja hora exacta!

Més qüestions.
Fai
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 10:03 am

Migdiada: Es desperta a la mitja hora exacta!

EntradaAutor: Fai » dv. jul. 27, 2012 2:52 pm

El meu fill de cinc mesos quan el posem a dormir el mati despres d'esmorzar dorm 30-35 minuts aprox. Despres abans d dinar dorm 20 minuts mes i a la que el posem sobre les tres del migdia al llit , sempre, sempre, sempre es desperta un cop han passat 30 minuts! Es com un rellotge!
Representa q es la migdiada llarga pero ell a la mitja hora deu canviar el son i pam!
Algun dia estic alla un cop han passat trenta minuts perque quan es desperti enxufar-li la pipa i aixi no es desperta del tot. Algun dia faig aixo , altres , tot i que esta ja amb els ulls ben oberts li donc la pipa i me'n vaig. A vegades tarda a dormir-se i altres ja no s'adorm mes perque li segueix caient la pipa o no se pas!
Total q a vegades fa migdiades d trenta minuts i altres dhora, altres d dues hores....depen del dia !
Diuen q es molt important q aquesta migdiada sigui llargueta ja que llavors a la tarda estara millor i dormira tb millor a la nit.
La pregunta es : algu li passa aixo? Puc fer alguna cosa? O fent el quefaig d posar-me alla a la mitja hora ja esta b? M''agradaria q fes una bona migdiada i no haver danar tantes vegades perq la fa intermitenment.
Gracies!!!!
Carme-it
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dc. juny 09, 2010 4:21 pm

Re: Migdiada: Es desperta a la mitja hora exacta!

EntradaAutor: Carme-it » dv. jul. 27, 2012 3:03 pm

bones Fai,

la meva filla tenia 6'5-7mesos, tb vam passar unes setmanes que la migdiada la feia de 20-30min i després no hi havia manera, i després va tornar a fer-les d'1'5-2h. A nosaltres, ens va coincidir que començava a intentar gatejar i moure's més.

a veure quines experiències més et donen
Imatge
Imatge
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » dv. jul. 27, 2012 3:04 pm

cada nen és un món, i de fet és molt normal que als 40 minuts (+ o -) un nadó es desperti o es mogui. Es quan canvia de costat, es gira...és la durada de la primera fase de la son. Normalment es reenganxen però hi hah infants que no.
Aquí tens un munt d'articles que en parlen:
http://dormirsinllorar.com/mjnoch0.htm

i

http://dormirsinllorar.com/sueno_infantil1.htm
Fai
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 10:03 am

EntradaAutor: Fai » dv. jul. 27, 2012 3:09 pm

El mes curios es q a la nit aixo no lipassa! Suposi q esta cansat i ja dorm del tiron fins a mitja nit q es desperta per menjar !
Aixo li passa des dels dos mesos aprox! Vull dir q no es nou d'ara!
I sisi que es aixo que es canvia d postura i tal pero clar sempre es desperta i li costa torna a agafar-lo!
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: brnc81 » dv. jul. 27, 2012 3:15 pm

A nosaltres ens ha passat com a la Carme-it, sempre ha fet migdiades de 30-40', i ara que es comença a arrossegar, la del migdia la fa de 1h30'-2h!! Suposo que poc a poc van canviant :D
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
aigua
Entrades: 342
Membre des de: dj. set. 27, 2007 6:19 pm

EntradaAutor: aigua » dv. jul. 27, 2012 8:26 pm

Jo el que feia era dormir-lo al sofà al meu costat i quan es despertava el me posava a sobre i es quedava fregit. Així jo també podia descansar un poc zz:-)
Imatge
jambina
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

EntradaAutor: jambina » dv. jul. 27, 2012 10:23 pm

Jo del llibre El sueño del bebé sin lagrimas de l'Elizabeth Pantley vaig treure aquesta idea i em va funcionar (és una mica lo que fas tu...):
Calcles quan és el moment que es despertarà i estàs allà per ajudar-lo a que canvii de fase de son (li poses la pipa, jo el gronxava una mica...) i a poc a poc va aprenent a enganxar les fases. El nostre petit va passar de despertar-se als 40 minuts a allargar fins a 1h15' en dues setmanes, i després ha anat allargant a poc a poc, ara dorm 2h però ja és més gran...
Gimmy&Anna
Entrades: 109
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am

EntradaAutor: Gimmy&Anna » ds. jul. 28, 2012 5:15 pm

La nostra nena té 5 mesos i mig i abans només feia migdiades de 40 minuts però quan es llevava jo veia que encara tenia son, vam estar unes dies ajudant-la a que tornes a agafar el son relaxant-la un altre cop i ara ja hi ha molts dies que fa migdiades de 2 hores i es desperta molt més contenta!! També veig que el menjar va força relacionat ja que ara els cops que es desperta al cap de 40 minuts es perquè té gana, però si està ben tipa ens fa les migdiades llarges. (nosaltres fem LME).
Sandie74
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dc. jul. 27, 2011 11:17 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sandie74 » ds. jul. 28, 2012 10:21 pm

Les meves bessones que estan a punt de fer sis mesos, no han fet mai migdiades llargues ni tampoc dormen massa estona durant el dia. No he comptat mai la migdiada de després de dinar, però no és de massa més de mitja hora la majoria de vegades. La sort és que des de fa molt temps dormen tota la nit sencera fins les 8 ó les 9 del matí independentment del que dormin durant el dia.
campannilla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

EntradaAutor: campannilla » dc. ago. 01, 2012 7:40 pm

A la meva filla, de tres mesos, i passa exactament igual! S'adorm de conya i al cap de poc es desperta. A vegades torna a enganxar el son i d'altres no hi ha manera.
No se que dir-te, estic igual q tu! Jo tb miro d'estar alerta p posar-li el xumet...
Imatge

Imatge
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dj. ago. 02, 2012 9:41 am

El meu nen te 6 mesos i una semana i depen dels dies fa migdiades de 2 hores o de 30 min. A casa els avis que no fa calor les fa de 2 h i a la ciutat que fa una calor increible les fa de 30 min, aixo tambe influiex.
Perque pugui descansar jo el que faig es que fem la migdiada junts i si es desperta l'hi poso el xumet,

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::