Polvos de Talc
- Gimmy&Anna
- :: papallona

- Entrades: 109
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am
Polvos de Talc
Hola volia fer una consulta?? Algu sap si els polvos de talc són dolents per la pell dels bebés?? Es que jo cada vegada que li canvio el bolquer li poso una mica en els plecs perquè veig que sinó se li posa vermellet de la suor. Com ho feu vosaltres a l'estiu? i després del banyet perquè no li quedi humitat en els plecs? (coll, aixelles, ingles...) Jo fins ara sempre li he posat "polvos talc para bebés" però ahir llegint una revista posava que no era massa recomenable... no entenc perquè ho diuen ja que precisament es un producte que pots trobar a les farmàcies i a més especialitzat per nadons...
Gràcies.
Gràcies.
Re: Polvos de Talc
Crec que actualment no es recomana pel tema aparell respiratori, que no es bo que els inhalin.
El pediatra hem va dir que no era bó possar polvos de talc per el tema respiratòri, Inclús el Talquistina de tota la vida,ara el fan en crema. Jo a la meva l'aixugo molt bé, l'hi posso força crema hidratant i en els plecs, si veig que ho té molt vermell, una mica d'eryplast o la crema que tu fagis servir per el culet
roser a. ha escrit:Crec que actualment no es recomana pel tema aparell respiratori, que no es bo que els inhalin.
Vaig sentir el mateix... i jo que vaig créixer a un país calorós era dutxar-nos i posar-nos polvos talco de cap a peus... al meu nen algun cop que ha tingut el cul irritat i no li funcionava ni la famosa “pasta al agua” amb una mica de polvos talco solucionadissim!
Jo ho tinc per casos extrems i vaig amb molt de compte de no aixecar polseguera ;)
- Gimmy&Anna
- :: papallona

- Entrades: 109
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am
Ups!! doncs jo me tirat com un mes i pico (des que va començar la calor...) posant-li polvos talc per tot arreu no en tenia ni idea!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |