dvds adequats per nens d'un any
dvds adequats per nens d'un any
Hola! Bon estiu!!
Sabeu on puc trobar dvds d'en Mic? És per preparar la sortida en cotxe de vacances..no suporta el cotxe i ens hem vist obligats a posar-hi un dvd, encara que hem llegit que no és gens recomanable per la vista als menors de 2 anys.. per cert en sabeu alguna cosa d'això? Diu que es hi causa un problema a les conexions neuronals i el nervi òptic pel tema de les dimensions...jo no ho he entès gaire bé. Us han comentat mai res sobre això?
Moltes gràcies!!!
Sabeu on puc trobar dvds d'en Mic? És per preparar la sortida en cotxe de vacances..no suporta el cotxe i ens hem vist obligats a posar-hi un dvd, encara que hem llegit que no és gens recomanable per la vista als menors de 2 anys.. per cert en sabeu alguna cosa d'això? Diu que es hi causa un problema a les conexions neuronals i el nervi òptic pel tema de les dimensions...jo no ho he entès gaire bé. Us han comentat mai res sobre això?
Moltes gràcies!!!
Re: dvds adequats per nens d'un any
Jo els dvds del mic els he vist a l'abacus i crec que també els venen a la botiga de tv3 online, però si el reproductor t'accepta dvds que no siguin verges suposo que te'ls pots baixar d'internet i gravar-los...
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Re: dvds adequats per nens d'un any
Moltes gràcies a totes dues, fnac em queda mooolt lluny, llàstima, probaré a l'abacus, no tinc internet prou potent com per baixar-me gaire res i tampoc tinc l'emule ni cap programa semblant:(
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |