Comprar bolquers abans no apugin l'IVA
Comprar bolquers abans no apugin l'IVA
Hola! No sé si sabeu que els bolquers passaran de tenir el 8% d'IVA al 21 per la qual cosa voldria comprar-ne uns quants paquets abans no s'acabi el mes... Algú sap d'alguna oferta de dodot activity actual?
Gràcies!!
Gràcies!!
Re: Comprar bolquers abans no apugin l'IVA
Quan ho he llegit al diari d'avui he pensat el mateix. Abans no acabi el mes en compraré uns quants.
Jo he comprat al Eroski 3x2 Dodot activity, però crec que Només era Per. La talla 4, i fa una setmana d'això.
Ostres!! Tenia entès que al final els bolquers, compreses i altres d'aquest tipus conservaven l'IVA reduit (10%)... Al final l'apugen al 21??? Ostres, si és un producte de primera necessitat, no ho puc entendre!!
Ara he llegit que els bolquers ja tenien el 18% d'IVA, eren compreses i tal que tenien el 8%...
- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Aquesta noticia és de fa dos dies:
"Els bolquers s'encariran, i molt, amb l'augment d'aquest impost. Actualment estan gravats amb un IVA del 8%, però a partir de l'1 de setembre l'IVA que se'ls aplicarà serà del 21%. A la pràctica, això significa que un paquet de bolquers que costi al voltant de 15 euros, es veurà encarit a partir de setembre en 1,8 euros. És per això que una compra anticipada d'aquests efectes implicarà un important estalvi sobretot si es té en compte que la majoria d'articles que el nadó necessitarà també s'encariran. S'ha de destacar que encara que els bolquers passen al tipus del 21%, compreses i tampons continuaran a l'IVA reduït (10%)."
Aquí teniu l'enllaç d'El Periodico: http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... ns-2183545

"Els bolquers s'encariran, i molt, amb l'augment d'aquest impost. Actualment estan gravats amb un IVA del 8%, però a partir de l'1 de setembre l'IVA que se'ls aplicarà serà del 21%. A la pràctica, això significa que un paquet de bolquers que costi al voltant de 15 euros, es veurà encarit a partir de setembre en 1,8 euros. És per això que una compra anticipada d'aquests efectes implicarà un important estalvi sobretot si es té en compte que la majoria d'articles que el nadó necessitarà també s'encariran. S'ha de destacar que encara que els bolquers passen al tipus del 21%, compreses i tampons continuaran a l'IVA reduït (10%)."
Aquí teniu l'enllaç d'El Periodico: http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... ns-2183545
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo estic aprofitant aquest mes d'agost per comprar bolquers, tovalloletes, sabó, xampu, crema hidratant i de tot abans no pugi l'IVA... Ah! i també pujarà el tema robeta i sabates...
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Aixo NO ES CERT!
Si, pujen al 21%, pero es q JA ESTAN AL 18%
Algu s'ha près la molèstia de mirar un ticket de compra de nomes bolquers?
Estan al tipus d'iva normal (el 18%)com tota la resta de productes cosmètics: pintures d'ulls, cremes, perfums, tovalloletes, cotons desmaquillants, compreses i tampons, ...
Fa molts anys q es demana q els bolquers i les compreses - totes dues coses bàsiques- baixin del tipus normal al tipus reduit (el 8%).
No estic d'acord en la pujada del iva, i cada cop em fan més por les notícies dels medis... Comproveu-ho i veureu que tinc raó.
Si, pujen al 21%, pero es q JA ESTAN AL 18%
Algu s'ha près la molèstia de mirar un ticket de compra de nomes bolquers?
Estan al tipus d'iva normal (el 18%)com tota la resta de productes cosmètics: pintures d'ulls, cremes, perfums, tovalloletes, cotons desmaquillants, compreses i tampons, ...
Fa molts anys q es demana q els bolquers i les compreses - totes dues coses bàsiques- baixin del tipus normal al tipus reduit (el 8%).
No estic d'acord en la pujada del iva, i cada cop em fan més por les notícies dels medis... Comproveu-ho i veureu que tinc raó.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
SIsi KABISSA! És el que deia jo! Els bolquers no han estat mai un producte amb IVA reduit! Sempre han tingut el tipus alt, abans el 16 i ara el 18 i d'aquí 15 dies el 21!!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Exacte, soleilua... I es q arriba a fer por la de inexactituds q hi ha als medis de informacio, i com de crèduls som q ens ho creiem tot...
Fa por, la veritat!
Fa por, la veritat!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
Jo ho havia llegit al mateix article del periódico... Ja teniu raó que fa por!! Si ens "enganyen" amb una cosa tan fàcilment comprovable... Com ens deuen manipular quan ens parlen de coses que no coneixem!!! Gràcies per les respostes!
noies jo avui he anat a comprar-ne per primera vegada i m'he fixat, ja estan al 18%!! n'he comprat bastants, malgrat la sorpresa de que no pugen 13% sino (solament) 3%!

Ahir al carrefour els activity estaven al 3x2, sortia cada unitat a 15€
al toysrus promo 132bolquers+144toballoletes a 30.99 euros
yo vaig demà jeje
yo vaig demà jeje
Laurita, quina marca?
Catalanna són els dodot 3d, jo sempre faig el preu per unitat i no vaig veure gaire oferta al toys.. Quina llástima que al carrefour siguin els activity!! Jo al fjnal he comprat un parell de paquets dels del lidl i avall..
Perdona la ignorància, quin problema hi ha amb q siguin els activity? És q jo havia pensat danar al carrefour a comprar-ne...
Llura, crec que es refereix a que ella compra normalment els altres. Jo l'altre dia vaig comprar els activity al caprabo amb la segona unitat al 50% per cent i em sona que a l'schlecker està la segona unitat al
70% fins al dia 9.
70% fins al dia 9.
Si Ilura, vaig dir quina llàstima perque a mi no m'agraden ( s'inflen molt i sento molt la olor a pipi ), o els dodot blaus si hi ha oferta o els del lidl!
Alguna fa servir els dodot basico? Que tal són?
Alguna fa servir els dodot basico? Que tal són?
Flor, jo he fet servir Dodot Bàsico. Em van regalar 4 paquets de 100 de la T3, que per cert, em va quedar un paquet de 100 sencer, i no puc tornar.
No m'agraden massa la veritat, però per passar estan bé, ara, preu per preu, si n'hagués de comprar jo, compraria els de Mercadona, molt millors que els Básico... Igual que les tovalloletes... Jo faig servir les Dodot Sensitive a 1,65€ el paquet de 54. En cada paquet de bolquers Dodot 3D que compro em van dos descomptes de 1,50€ cada un en tovalloletes.
No m'agraden massa la veritat, però per passar estan bé, ara, preu per preu, si n'hagués de comprar jo, compraria els de Mercadona, molt millors que els Básico... Igual que les tovalloletes... Jo faig servir les Dodot Sensitive a 1,65€ el paquet de 54. En cada paquet de bolquers Dodot 3D que compro em van dos descomptes de 1,50€ cada un en tovalloletes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |