Exemples d'horaris 7 mesos

Més qüestions.
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Exemples d'horaris 7 mesos

EntradaAutor: catalanna » dt. ago. 14, 2012 12:11 pm

Hola noies! Tinc un petit de sis mesos i mig i fa uns dies tinc la sensació que s'està "fent gran" i començo a anar perduda amb els horaris dels menjars i les migdiades. Fins ara li sabia detectar quan tenia son i feia unes tres migdiades al dia, i tot anava genial. Ara, però, em té desconcertada ja que està canviant horaris i no els domino gaire encara!! A més, passar del pit a demanda als horaris més estrictes de l'AC també em té feta unembolic!!! Podrieu donar-me exemples de migdiades i horaris d'AC i pit dels vostres petits?? Gràcies!
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Exemples d'horaris 7 mesos

EntradaAutor: Julyet » dt. ago. 14, 2012 1:06 pm

catalanna, els horaris no han de ser estrictes, si tu no vols...
catalanna
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dt. ago. 14, 2012 1:33 pm

Julyet, en principi voldria seguir com fins ara sense horaris estrictes, però el que em passa és que plora molt més que abans perquè el poso a dormir i no té son, no el poso a dormir i en té.. està canviant els ritmes i jo encara no els sé detectar!! I tampoc no sé quant se suposa que ha de dormir un nen d'aquesta edat!! Per altra banda al setembre comença la llar i allà sí que li faran seguir horaris... a més m'interessa que mengi AC perquè li puguin donar quan jo no hi sigui, i ara em passa que em demana pit (i li dono) just abans de la fruita, per exemple, i esclar, després no es menja la fruita... i ara no és cap problema, però quan vagi a la llar sí que haurà de menjar...
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. ago. 14, 2012 1:45 pm

Catalanna, no hi ha una norma establerta que digui que els nens han de dormir d'una hora a un altra o han de menjar d'una hora a un altra... i els horaris no cal que siguin fixos, si tu no vols. Si ara el teu nen no vol dormir a una hora que abans hi dormia, doncs cap problema, que no dormi. I si vol menjar quan abans no menjava, doncs que mengi. La millor manera que he vist jo de portar la criança és adaptar-me al que volia la meva filla i no al revés, i sense fer massa cas al que fan els altres bebés.
annajana
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

EntradaAutor: annajana » dt. ago. 14, 2012 1:47 pm

hola!! la meva té 11 mesos i ara que estem de vacances fem: pit a demanda, es desperta cap a les 8, fem pit i no vol esmorzar fins les 9:30, dinar a la 13, berenar a les 16:30 o 17 (quan es desperta de la migdiada que dura entre 2 o 3h) i sopar a les 19:45 i més pit. la veritat és que no es gaire menjadora i fa moooolt de pit. l'horari l'ha marcat molt ella, sempre el què li ha vingut de gust...
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

EntradaAutor: Lula1 » dt. ago. 14, 2012 1:55 pm

Hola Catalanna,

El Max ara té 7 mesos, i no té horaris fixes. Normalment es desperta cap a les 8:00, fem pit a demanda i al cap d'una hora i mitja més o menys es torna a adormir, a vegades dorm un parell d'hores i d'altres amb mitja horeta en té prou. De moment no tenim horari fix de dinar ja que ni el seu pare ni jo de moment treballem, tot i que intentem dinar cap a la 13:30. Li dono pit abans de dinar (si en vol) i després seu amb nosaltres a taula i menja una mica, després de dinar ara el posem a la banyera ja que menja solet i acaba empastifat de menjar i així també es refresca una mica. Després del bany normalment es frega els ulls de soneta, li dono pit i s'adorm, l'estona de migdiada també varia. Quan es desperta fem pit, i li dono berenar (o fruita o una galeta...). I a la tarda li dono pit a demanda. Al vespre, entre les 20:00 i les 21:00 fem el bany i després teta, i depen del dia s'adorm més aviat o més tard (depèn sobretot de la calor..). A la nit la teta és a demanda.

De moment el que jo no li dono és de sopar amb AC, després de banyar-lo té soneta i no té ganes de menjar AC, havia pensat en donar-li primer alguna coseta de menjar i després banyar-lo. Com ho feu vosaltres?
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dt. ago. 14, 2012 2:17 pm

El meu petito fara 7 mesos, es desperta entre les 8 i les 9 del mati, li dono les papilles, sortim a donar un tomb o a comprar, dorm1/2 hora o 1hora, dina ale 12:30, cap alla les 14:00 fa la migdiada amb mi fins les 15:30, berena fruita, a les 17::00 anem a la piscina fins les 18:00, es queda adormit fins les 19:00 depen si esta cansat o no, el banyo i a les 20:30 li dono bibi de cereals i a les 22:00 plora de son i dorm fins les 02:00, li dono bibi i dorm fins el mati.
annajana
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

EntradaAutor: annajana » dt. ago. 14, 2012 2:37 pm

per si et serveix d'alguna cosa; la meva tampoc seguia horaris i als 5 mesos va haver de començar la llar d'infants i no va costar-li gens adaptarse al ritme i als horaris marcats. no volia biberó, ni si hi havia la meva llet dins. així que mamava a les 7:45 i fins les 12:15 no tornava a mamar. ara, que ja fem AC quan tenim festa es fa un fart de mamar i quan he d'anar a treballar menja de tot i sense cap tipus de problema. jo crec q els nens s'adapten a tot. i et diria q aprofitis tot el q vulguis de no tenir horaris, de fer-ho tot a demanda que malauradament TOT arribarà...
terix
Entrades: 225
Membre des de: dt. març 22, 2011 5:43 pm

EntradaAutor: terix » dc. ago. 15, 2012 9:59 pm

com t'han dit cada nen és un mon pero per si et serveix...

es lleva entre les 6.30 i les 7 quan ens llevem li donem un bibi si tira més cap a les 6 que cap a les 7 (no pren més de 100ml) cap a les 8 cereals i cap a les 9 ja vaig veient que es frega el ulls i la poso a dormir, que pot anar de 30 min fins a 1 h.
Si no ha menjat gaire cereals quan es lleva 10-10.30 li dono un pressec raltllat o algo de fruita.
Dina cap a les 12- 12.30 i cap a la 13 ja veig que la alegria es torna en plors o sigui que cap a dormir. Dorm com a molt 1.30h
Cap a les 16 brenem fruita
Cap a les 6.30 fem banyet
cap a les 7.30 sopar cereals o el que caigui
cap a les 8 a dormir

En general despres de cada menjada sempre li ofereixo un bibi, no en beu gaire pero si veu algo doncs bote....nosaltres som bastant mal menjadors o sigui que fem el que podem >.-<:
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dj. ago. 16, 2012 6:45 pm

La meva tampoc fa horaris fixos (té 7 i mig) i ara q estem de vacances menys...imagina q la migdiada del matí la sol fer a les 14 i a la tarda una a les 19... Així q fem com podem. Si quan mengem està desperta li ofereixo menjar i si no, pit a tope. Per dormir li costa molt i s'adorm quan no pot més perquè té molts estímuls. I la setmana q ve marxem a la platja i portarà uns altres horaris, però jo també sóc del parer q s'acostumen a tot, així q aprofita ara q esteu tot el dia junts i quan comenci la llar ja portareu horaris!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
ele83
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 4:17 pm

EntradaAutor: ele83 » ds. ago. 18, 2012 7:03 pm

Hola,

La Jana tampoc no té horaris fixes, peró es força regular...pot canviar els dies laborals als de festa, però en termes generals fa:

Es desperta cap a les 6h del matí, i cap a les 7,30h fa bibe de cereals de 240cc; a les 10,30 sol fer una migdiadeta de 30m - 1h, depen, i quan es desperta, cap a les 11,30h-12h, fa verdura; a les 14h, fa un bbe de llet de 150cc, després fa migdiadeta, d'1h maxim, a les 17h fa fruita, juga tota la tarda, i cap a les 20,30h fa bibe de cereals de 240cc...dp ja s'adorm (22h-22,30h, aprox, ens costa mooolt).

:-()-) :-()-) :-()-)

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::