Contes per bebes 8 a 12 mesos
Contes per bebes 8 a 12 mesos
Hola, no he vist cap tema referent a contes per bebes.
La meva filla de 8 mesos li encanta un conte que es diu "sorpresa" n'hi ha varios: els nadons, les joguines, l'hora de dormir, la granja. Són amb textures i solapes. Són en català i castellà.
Edició bruixola
Si voleu comentar contes que els agraden als vostres petits.
Fins aviattttttt
La meva filla de 8 mesos li encanta un conte que es diu "sorpresa" n'hi ha varios: els nadons, les joguines, l'hora de dormir, la granja. Són amb textures i solapes. Són en català i castellà.
Edició bruixola
Si voleu comentar contes que els agraden als vostres petits.
Fins aviattttttt
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
Re: Contes per bebes 8 a 12 mesos
A la meva li encanten els de la platja, els que són de plàstic i es poden mullar. I qualsevol de cartró gruixut, en tenim un de la chicco que es diu ¡Juego al escondite! que té finestretes i també diferents textures. La veritat és que se'ls mira i també se'ls posa a la boca (com tot) però sí que se'ls mira sí, i passa ella les pàgines.
al subfòrum de Lectura teniu posts de recomanacions de contes i llibres viewforum.php?f=108
aquest és el de 0 a 3 anys: viewtopic.php?f=108&t=21553
aquest és el de 0 a 3 anys: viewtopic.php?f=108&t=21553

Gràcies Ametitsta, però com que ningú posava res desde 2011, pensava que era bona idea fer un post nou.
des de 2011?
si l'última entrada és de maig de 2012!
però deixant de banda la data la gràcia és tenir totes les recomanacions juntes en un mateix post, enlloc de repartides en diferents llocs del fòrum
si l'última entrada és de maig de 2012!
però deixant de banda la data la gràcia és tenir totes les recomanacions juntes en un mateix post, enlloc de repartides en diferents llocs del fòrum
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |