DETALLS PEL BATEIG
DETALLS PEL BATEIG
Hola noies!!!
Farem el bateig de la nostra filla a l'octubre, ha sigut tot una mica pim pam... que m'ajudeu amb idees pel tema dels regalets¿¿?
No se .. que heu fet vosaltres, alguna manualitat o algun regalet original i on ho heu encarregat??
MIl gràcies!
Isa
Farem el bateig de la nostra filla a l'octubre, ha sigut tot una mica pim pam... que m'ajudeu amb idees pel tema dels regalets¿¿?
No se .. que heu fet vosaltres, alguna manualitat o algun regalet original i on ho heu encarregat??
MIl gràcies!
Isa
Re: DETALLS PEL BATEIG
Hola, Jo per els detalls del bateig de tots dos, tinc una coneguda que pinta molt bé (jo no en sé) i ens va fer com unes targetes doblades, amb una foto del nen/a, escanejada, i els dibuixos que nosaltres li varem dir, per exemple amb la nena, sembla que estigui estirada a un prat molt verd, ple d'animalons, i a la contraportada i va posar un poema que li varem portar nosaltres, i al davant el nom ben gran. Va quedar molt xulo, almenys a tothom li va agradar molt.
Que vagi molt bé el bateig.

Que vagi molt bé el bateig.

Re: DETALLS PEL BATEIG
Jo batejare el meu nen l'any vinent!!!i tambè estic pensant a veure quin detallet puc fer, alguna cosa original!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |