Tirallets i biberons i XUMETS
Tirallets i biberons i XUMETS
Hola guapes!
la meva intenció és donar el pit, però no se si m'hauria de comprar ja el tirallets i algun biberó per si les mosques el necessités urgentment.
Vosaltres us l'heu comprat?
Quin tipus de tirallets m'aconselleu? elèctric? manual? alguna marca en concret?
i els biberons?
i els xumets? mare meva! si n'hi han una pila de tipus!
la meva intenció és donar el pit, però no se si m'hauria de comprar ja el tirallets i algun biberó per si les mosques el necessités urgentment.
Vosaltres us l'heu comprat?
Quin tipus de tirallets m'aconselleu? elèctric? manual? alguna marca en concret?
i els biberons?
i els xumets? mare meva! si n'hi han una pila de tipus!
Hola Martina,
sobre el tirallets no puc aconsellar-te, ja que encara que jo tenia la mateixa intencio que tu de donar-li el pit, no vaig considerar necessari comprar-lo abans.
En quan als biberons o xumets, jo de tu no me'n compraria encara. Quan hagis parit i vegis com va el tema del pit ja decidiras sobre el biberon, i en quan a xumets, normalment et donen una canastilla a l'hospital i alla n'hi ha. Jo vaig probar amb aquest i l'hi va agradar aixi que ja no vaig tenir cap dubte de quin tipus comprar-li.
Anims que ja et queda poquet.
sobre el tirallets no puc aconsellar-te, ja que encara que jo tenia la mateixa intencio que tu de donar-li el pit, no vaig considerar necessari comprar-lo abans.
En quan als biberons o xumets, jo de tu no me'n compraria encara. Quan hagis parit i vegis com va el tema del pit ja decidiras sobre el biberon, i en quan a xumets, normalment et donen una canastilla a l'hospital i alla n'hi ha. Jo vaig probar amb aquest i l'hi va agradar aixi que ja no vaig tenir cap dubte de quin tipus comprar-li.
Anims que ja et queda poquet.
Gràcies guapa
Doncs no compraré res doncs!
No t'ha calgut doncs el tirallets encara oi?? que bé! com portes la lactància, bé??
ains, si ... 9 setmanetes de res! buf!
No t'ha calgut doncs el tirallets encara oi?? que bé! com portes la lactància, bé??
ains, si ... 9 setmanetes de res! buf!
Ara estic llegint un llibre interessantisiim sobre la lactancia, (segur que tambe n'hi han d'altres) es diu : Un regalo para toda la vida.
En aquest llibre desaconsellen barrejar pit i xumet pit i bibero etc aixo de la lactancia es un mon aixi que busqueu info abans de fer res, nomes com a consell eh!
En aquest llibre desaconsellen barrejar pit i xumet pit i bibero etc aixo de la lactancia es un mon aixi que busqueu info abans de fer res, nomes com a consell eh!
Si esta força be es molt complet massa diria jo pq segons com et fas un lio! ara n'he llegit un altre pero per sobre que es diu los 1000 primeros dias de vida de tu hijo, no el recomano vull dir no em gastaria els diners amb aquest llibre. En canvi l'altre el de la lactancia m'ha agradat molt molta informacio, i molt ben explicat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |