Cullera silicona

Més qüestions.
sargantana:28
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Cullera silicona

EntradaAutor: sargantana:28 » dc. ago. 29, 2012 2:54 pm

Avui he anat al pediatre a la revisió i d'aquí unes setmanes començarem amb la fruita, m'ha dit que compri una cullera de silicona per donar-li, voleu dir que cal? Vosaltres els hi doneu amb alguna cullera especial?
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Cullera silicona

EntradaAutor: pucpuc » dc. ago. 29, 2012 3:00 pm

jo desde el primer dia li vaig donar en una cullera normal (petiteta) ja que em semblava que comença amb silicona i llavors passar a la normal seria un altre canvi que despres hauria de fer.
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dc. ago. 29, 2012 3:07 pm

No cal! Una cullereta petiteta de les de tota la vida. Aviam, que no sigui d'aquelles de la iaia que eren d'aquell material (alpaca em sembla que es deia) que si estaven molta estona en contacte amb el menjar desprenien tòxic :content: :content: :content:
És que sino, els calaixos de la cuina no tancaran de tots els trastos que ens fan tenir innecessàriament! :-D
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. ago. 29, 2012 3:20 pm

Necessària, necèssaria, no ho és, la veritat, però a nosaltres ens va anar molt bé amb l'Arnau i ara amb l'Emma també.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. ago. 29, 2012 3:33 pm

Jo si que les vaig fer servir aquestes culleres de silicona, però reconec que impressindible no és.
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dc. ago. 29, 2012 6:10 pm

Indispensable no ho és. Però pensa en quan tingui les primeres dentetes. El meu petit mossegava la cullera i si la feiem servir una normal, rossegava les dentetes amb el metall. La de silicona ens va ser molt pràctica (vai comprar marca chicco, perquè les de beaba son massa petites). Ara fem servir una dura pero com de plàstic. La de metall la deixaré per quan entengui que no s'ha de mossegar.
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

EntradaAutor: Sonne » dc. ago. 29, 2012 8:43 pm

De necessari no hi ha res, però si que considero que per 2 eurets que deu valer i el mini lloc que ocupa al calaix dels coberts si que val la pena tenir-ne una... Si d'entrada ja costa introduir la cullera doncs no està de més posar-li les coses una mica més fàcils al nostre peque.
Encara que sembli mentida la humanitat ha evolucionat sense culleres de silicona! igual que ha evolucionat sense electricitat, ni mòbils ni cotxes... i ara no viuriem sense ells, les coses canvien ;-)
Imatge
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dc. ago. 29, 2012 9:14 pm

Com ja t'han dit, hi ha ben poques coses imprescindibles! Jo en tinc una, però quan està bruta en faig servir unes de plàstic de propaganda que em van donar no sé on i van igual de bé.
ajulia
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 11:44 am

EntradaAutor: ajulia » dc. ago. 29, 2012 9:58 pm

Nosaltres si que fem servir la cullera de silicona. Vam creure que era massa petita (5mesos) quan vam introduir els cereals i ens feia "por" fer-li mal. Alguna vegada també hem fet servir una cullereta normal, però la troba massa freda, ella prefereix la de silicona perquè la pot mossegar sense problemes....
azalais
:: pantera
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

EntradaAutor: azalais » dc. ago. 29, 2012 10:06 pm

Nosaltres també la fem servir de silicona, el nen té dues dentetes i la mossega. La vaig comprar al Mercadona i les fabrica la Suavinex, no són imprescindibles però a mi em van molt be i el nen li agrada molt, quan acaba de menjar la fa servir de joguina :-)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Fai
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 10:03 am

EntradaAutor: Fai » dc. ago. 29, 2012 10:34 pm

Jo amb 4 mesos vaig començar amb els cereals amb cullera i el primer dia vaig utilitzar una d plastic d la jané i va anar força malament !!! Lendema vaig comprar una d silicona i perfecte!
Jo utilitzo la del mercadona per 2,10 euros! A la farmacia tb hi es pero mes cara jeje!
sargantana:28
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dc. ago. 29, 2012 10:45 pm

Ok, comprarem una cullera de silicona, teniu raó, ja és prou complicat això de canviar bibe per cullera i potser millor que sigui una cosa toveta és cert que quan jo era petita no hi havia culleres de silicona i be que menjava, però si ara tenim aquestes comoditats també està bé poder-li oferir. Gràcies

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::