publicitat o anuncis per a nadons
- Martulinga
- :: puça

- Entrades: 30
- Membre des de: dt. set. 27, 2011 10:32 pm
publicitat o anuncis per a nadons
Hola a tothom!!!
Algú sap o ha portat mai el seu nen/a a alguna agència de publicitat o per fer algun anunci de bebes? el meu petitó està a punt de fer 7 mesets i ja fa uns dies que tothom em diu que el nen és d'anunci. Jo sincerament mai m'havia plantejat aquesta opció de portar el meu petitó a algun lloc d'aquests, però no sé mai sé sap potser trobem algun lloc on ens podem entendre i podem parlar-ne.
Res que si algú ha passat per l'experiència hi podria explicar la seva vivència i què tal ha estat i recomenar algun lloc estaria agraïda, ja que no sabem pas a on dirigir-nos.
moltes gràciesssss!!!!
Algú sap o ha portat mai el seu nen/a a alguna agència de publicitat o per fer algun anunci de bebes? el meu petitó està a punt de fer 7 mesets i ja fa uns dies que tothom em diu que el nen és d'anunci. Jo sincerament mai m'havia plantejat aquesta opció de portar el meu petitó a algun lloc d'aquests, però no sé mai sé sap potser trobem algun lloc on ens podem entendre i podem parlar-ne.
Res que si algú ha passat per l'experiència hi podria explicar la seva vivència i què tal ha estat i recomenar algun lloc estaria agraïda, ja que no sabem pas a on dirigir-nos.
moltes gràciesssss!!!!
Re: publicitat o anuncis per a nadons
Hola,
l'Elbereth té una productora de publicitat, i va publicar aquest post:
viewtopic.php?f=25&t=31376&p=1482676#p1482676
posa't en contacte amb ella, segur que et soluciona dubtes.
l'Elbereth té una productora de publicitat, i va publicar aquest post:
viewtopic.php?f=25&t=31376&p=1482676#p1482676
posa't en contacte amb ella, segur que et soluciona dubtes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |