Dubte permís malaltia menor
- raquelsabadell
- :: granota

- Entrades: 248
- Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm
Dubte permís malaltia menor
Hola mamis!
Os escribo para ver si alguien sabe algo de este tema o me puede aconsejar que hacer.
A mi hijo le tendrán que operar cuando cumpla los dos años (dentro de 3 meses) de hipospadias. La operacion es relativamente sencilla, pero el postoperatorio, si que es complicado. Tiene que estar las 24 horas con una sonda en el pene durante dos semanas, y tenemos que controlar que no se la toque, que no se le infecte, etc. Vamos, que el cirujano nos dijo que atencion las 24 horas y que vendría un ats a casa para hacerle las curas.
Por operacion, c reoq ue son dos días, pero que puedo hacer para estar con el las dos semanas? Hay algún permiso para estos casos en los que no puede quedarse solo? Me tiene muy angustiada no saber que puedo hacer.
Gracias!
Os escribo para ver si alguien sabe algo de este tema o me puede aconsejar que hacer.
A mi hijo le tendrán que operar cuando cumpla los dos años (dentro de 3 meses) de hipospadias. La operacion es relativamente sencilla, pero el postoperatorio, si que es complicado. Tiene que estar las 24 horas con una sonda en el pene durante dos semanas, y tenemos que controlar que no se la toque, que no se le infecte, etc. Vamos, que el cirujano nos dijo que atencion las 24 horas y que vendría un ats a casa para hacerle las curas.
Por operacion, c reoq ue son dos días, pero que puedo hacer para estar con el las dos semanas? Hay algún permiso para estos casos en los que no puede quedarse solo? Me tiene muy angustiada no saber que puedo hacer.
Gracias!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 10, 2012 1:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en castellà
Raó: Títol en castellà
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
Re: Dubte permís malaltia menor
Si no hi ha el permís que et toqui per llei, potser si el metge de capçalera és de confiança et fa una "baixa" per tu alegant alguna malaltia ... és una trampeta però a vegades no hi ha més remei!!!!!!!!!!!!
Re: Dubte permís malaltia menor
No sé si existeix alguna cosa semblant al que comentes, com si fos un permís retribuït per malaltia de familiar de primer ordre... Aquest matí, quan he llegit la teva consulta, he estat mirant per la intranet de la meva empresa on hi ha penjades aquesta mena d'informacions i no he trobat res... El que si sé del cert és que tens dos dies de permís per operació.
No obstant, ho has comentat a Recursos humans de la teva empresa? o al teu jefe?? Potser podeu trobar alguna manera d'arribar a algún acord (amb dies de vacances, de conveni,...) i si et trobes amb la negativa de la feina... tens familiars que et puguin ajudar a les hores que tu estiguis treballant?
La pubilla, no trobo gaire ètic aixó que plantejes...
a més, els metges avui en dia em sembla que s'ho miren dues vegades abans de fer tantes baixes-trampa.
No obstant, ho has comentat a Recursos humans de la teva empresa? o al teu jefe?? Potser podeu trobar alguna manera d'arribar a algún acord (amb dies de vacances, de conveni,...) i si et trobes amb la negativa de la feina... tens familiars que et puguin ajudar a les hores que tu estiguis treballant?
La pubilla, no trobo gaire ètic aixó que plantejes...
a més, els metges avui en dia em sembla que s'ho miren dues vegades abans de fer tantes baixes-trampa.Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |