6 mesos juntes i demà... tornada a la feina!

Més qüestions.
Hadda
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

6 mesos juntes i demà... tornada a la feina!

EntradaAutor: Hadda » dt. set. 11, 2012 11:58 am

Doncs això...
sempre creia que al final tens ganes de que arribi aquet dia... però ara mateix no salto d'alegria (encara que tampoc estic plorant).
El dissabte la patufa ja fà 6 mesos!!! i 7 mesos que jo vaig agafar la baixa a la feina i ara clar, he de tornar a la oficina, i exactament he de tornar DEMÀ. I fà res que estava dient que encara tenia dos mesos per endevant i ara ja solament em queda avui!!!!! Sort que a part de les 16 setmanes he pogut compactar la làctancia, enllaçar les vacances i m'he permès el luxe d'agafar-me 3 setmanes i mitja de exedència, sinò ja faria temps que hagues tingut que tornar!
Sé que la majoria de vosaltres heu passat aquet moment o el passareu mes endevant... pero jo ara mateix NO VULL!!! no vull marxar de casa i no poder dir-li adeu perquè estarà dormint, no poder veure com es desperta ni vestirla, no poder donar-li la papilla del matí, ni tampoc la de la tarda i solament estar amb ella a partir de les 18h quant totes dues ja estarem una mica cansades de tot el dia (i sort que m'he reduit una hora de la feina)!!
En fi, ens quedarà la estoneta de joc :-)(-: , la banyera (que li encanta), el sopar i el bona nit ple de petons i quan no ens adonem ja serà cap de setmana! a veure qui s'atreveix i me la treu dels braços el dissabte i el diumenge :cangui: !!
Ala! ja m'he desfogat!!
(això si, encantada i valorant que avui en dia tingui una feina a la que tornar)

BONA DIADA A TOTHOM!!! ||*||
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: 6 mesos juntes i demà... tornada a la feina!

EntradaAutor: mdemare » dt. set. 11, 2012 4:11 pm

Jo estic a l'atur i estic disfrutant tant com puc. El dia que trobi feina em costarà molt separar-me del meu fill i deixar de viure amb ell totes les etapes del dia.
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dt. set. 11, 2012 7:44 pm

Molts ànims!
Imatge[/url]
neus10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

EntradaAutor: neus10 » dt. set. 11, 2012 8:32 pm

Molts ànims! Jo vaig tornar a la feina quan ella tenia 4 mesos i 3 dies a més a més la vaig deixar a la llar perquè els avis no la podien tenir. Et sóc sincera: em vaig passar una setmana plorant quan la deixava a llar en canvi la Neus cap problema! També t'haig de dir que vaig demanar reducció de jornada i la deixo jo a la llar a les 9 i plego a les 2.
||*||
Imatge

Imatge
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dc. set. 12, 2012 8:57 am

Com ha anat el primer dia de feina?
Has decrit perfectament com em vaig sentir amb en Pol i segur que com em sentiré quan hagi de deixar al que porto a la panxa. Jo també vaig fer cuasi 6 mesos i ara faré el mateix, i com també has dit amb la sort que tenim una feina a la que tornar!!
Es fa extrany, però la veritat es que s'agraeix deixar de ser la mama i ser la dona treballadora una estoneta. A més com que seguim sent mames tot el dia, aquesta mica de desconnexió a mi em va anar molt bé.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Pekenyita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 420
Membre des de: dg. set. 25, 2011 10:13 am

EntradaAutor: Pekenyita » dc. set. 12, 2012 9:10 am

Hadda, jo vaig començar a treballar quan la Bruna tenia 17 setmanes i t'he de dir que tot i que la primera setmana va ser difícil, a mi m'ha anat molt bé. Ens ha donat molta confiança a tots plegats per saber que la nena pot "sobreviure" sense la mama i jo sense ella jejeje. Des que treballo que faig més coses sense ella, perquè sé que ella està bé sense mi. També he de dir-te que jo treballo de 9 a 2 i al mateix poble on visc, ho tinc molt bé.
Ànims i ja explicaràs com ha anat tot!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Hadda

EntradaAutor: Hadda » dc. set. 12, 2012 4:14 pm

moltes gracies pels anims!! ara ja estic al tren de tornada i amb unes ganes boges d'abraçarla! pensava que seria pitjor, però el cert es que ella m'ho posa facil... perquè de moment no ha plorat. Clar que avui la llevaba el papa, a veure que passa la setmana que ve quan es desperti i es trobi els avis.
jo tambè l'he deixat a la llar d'infants, vam començar dilluns passat amb l'adaptació i el cert es que a part del primer dia que si va plorar iolt contenta!!! Demà ja la podrem deixar tot el dia!!!
Hadda

EntradaAutor: Hadda » dc. set. 12, 2012 4:20 pm

perdó, el mobil m'ha trait i ha enviat el missatge avanç.
Doncs això, com va molt contenta a la llar d'infants jo em quedo mes tranquila!!!
Jo tambè m'he reduit una hora i dino amb deu minuts i aixi aconsegueixo arribar a les 18, algo es algo!
En fi noies... dmà serà un altre dia i apunt de ser cap de setmana.
Merci i les que encara pogueu... aprofiteu el temps amb els petitons el màxim que pugueu!!!!
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

EntradaAutor: Lula1 » dc. set. 12, 2012 10:45 pm

Hola Noies,

A mi em toca tornar a la feina el 5 de novembre, fins ara ho portava bé, però ara penso; ufff... només falten 2 mesos per estar amb el meu petit tooooot el dia... I això que quan torni a la feina el Max ja tindrà quasi 10 mesos. Vaja, que no em puc queixar gens pel temps que he estat amb ell i per tenir una feina a la que tornar.

Noies, tinc una pregunta; el Max menja molt poqueta AC i fa molta teti, podriem dir que la seva alimentació es basa en la lleteta i de tan en tan menja una miqueta d'AC. Ara li dono el pit a demanda, i relament no sé quantes tomes fa, depen del dia en fa més o menys.

La meva pregunta és: Quan torni a la feina el meu horari és de 14h a 20h, ell dinarà amb mi a casa i les iaies li donaran el berenar, però ell està acostumat a fer teti a demanda durant la tarda. L'haig d'acostumar a no fer teta les hores que no estigui amb mi abans de començar a treballar? O no és necessari???? Ufff, pensoque ja serà dur no estar junts tota la tarda que a més si no té teta de cop no sé com ho portarem (els dos). Com ho heu fet les que ja us heu incorporat a la feina?????
Hadda

EntradaAutor: Hadda » dj. set. 13, 2012 3:53 pm

Em sap greu no poder-te ajudar Lula1, ja q jo he fet LA. Pero sino m'equivoco, no li tindries que suprimir a les hores que li seguiras donant... demano 1000 perdons si et dic algo erroni!!!!
I mentres ja ho saps... disfruta ara de cada instant, que mai es repetira!!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::