7 mesos i mamitis

Més qüestions.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

7 mesos i mamitis

EntradaAutor: Tutty29 » dt. set. 11, 2012 8:40 pm

El meu petit ultimament quan em separo d'ell per anar a la cuina, al Wc plora, es normal? El deixo assentadet a la manta d'activitats perque jugui amb les seves joguines, mentres soc amb ell molt be pero quan marxo es posa a plorar aixecant els bracets pobret!! Em fa una peneta pero no vull que s'acostumi a que quan plora jo l'agafo.
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: 7 mesos i mamitis

EntradaAutor: Julyet » dt. set. 11, 2012 8:48 pm

Sí,és normal, ja veuràs com si l'agafes sempre que ho demana un dia ja ni voldrà que l'agafis.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. set. 11, 2012 9:07 pm

És completament normal. No el malacostumes a res a agafar-lo en braços.
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dt. set. 11, 2012 10:41 pm

+1.. Normalíssim!! Agafa'l i no el malacostumaràs pobret, ja veuràs com tot anirà bé ;-)
El que no és normal és que jo als meus 31 anys tinc bebitis!! M'he malacostumat durant la meva excedència a estar 24h amb el petit i ara ploraré moltíssim quan torni.. I hem queden dues setmanes!! Buuuaaaa!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Julyet

EntradaAutor: Julyet » dc. set. 12, 2012 9:01 am

T'imagines que ningú t'hagués respost a la pregunta per si després tacostumes a que sempre et fem cas? (:P).
Pekenyita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 420
Membre des de: dg. set. 25, 2011 10:13 am

EntradaAutor: Pekenyita » dc. set. 12, 2012 9:07 am

A la Bruna li passa el mateix, això és perquè ja és conscient. Jo sempre que puc l'agafo, però si en aquell moment no puc, li explico el què he de fer i vaig marxant tot fent-li "cucu-tat". Després tant si estic al wc com a la cuina li vaig parlant, que no em perdi de vista. Amb la meva nena funciona. No evito que rondini una miqueta però crec que ella tampoc es sent sola d'aquesta manera.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
soleilua
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dc. set. 12, 2012 10:14 am

L'Arlet també ho fa, crec que és el més normal del món! Plora, o més aviat rondina, també si es queda amb el seu pare i veu que jo marxo. Sempre que puc l'agafo i de seguida es consola, però hi ha vegades que has d'anar al lavabo per nassos i són 2 minuts i no tens més opció... Quan està amb el seu pare, li dic: ara torno! i hi vaig sola, però quan estic sola amb ella, casi sempre me l'enduc amb mi, la assec al mig del lavabo i ale! jejejej
leta
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dc. set. 12, 2012 10:17 am

La Clara té 15 mesos i la mama segueix sent la mama!! No puc anar enlloc que no em segueixi, de vegades plorant i tot... A veure si poc a poc es va acostumant!
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
sandrajuli
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dc. set. 12, 2012 10:40 am

jo amb 33 anys i mariditis... sempre que el meu home passa per allà, li demano braços!!! o sigui que tranquil·la que això no marxa... només dels 10 als 20 i pocs anys... que no voldrà que l'agafis en braços maiiiiiii! haha! o sigui que aprofita!
Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dc. set. 12, 2012 11:49 am

I què si té mamitis!! Malacostuma'l tant com puguis que amb 10 anys no et voldrà agafar la mà pel carrer!!!!
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dc. set. 12, 2012 1:08 pm

Gracies per les respostes!! Em quedo mes tranquila sabent que es normal, estic d'excedencia i estic les 24 h amb ell i clar nomes que marxi una estona ja em troba a faltar. En canvi quan anem uns quants dies a la masia a casa la iaia quan marxo a fer alguna cosa no plora, es queda super tranquil amb ma mare.
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. set. 12, 2012 1:46 pm

A part de tot el que t'han dit i que comparteixo al 100% entre els 7 i 9 mesos (per dir algo, depèn de l'infant) es produeix un (dels molts) moments significatius en el desenvolupament de l'infant: quan neixen, es pensen que la mama i ells són un sol ser i mica en mica van veient que no, que la mama és la mama i ells són ells. Doncs en aquesta edat es produeix un punt àlgid en aquest descobriment i per això ploren tant quan es separen de nosaltres. Vull dir, amb això, que a part de ser "normal" és positiu perquè et mostra que el teu fill està creixent, fent-se gran i descobrint coses noves.
I com diuen, la mamitis dura moooolt, però sí que és veritat que en aquestes edats estan en plan paparra i segurament mica en mica es relaxa la cosa.

Sandrajuli m'has fet riure molt!!! Ja t'he imaginat penjada del teu maromo per casa :ok: :ok: Jo també demano mimos però el meu és un sosaines i no em fa gaire cas :r) :r)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
sandrajuli

EntradaAutor: sandrajuli » dc. set. 12, 2012 2:38 pm

Ponioleta ha escrit:Sandrajuli m'has fet riure molt!!! Ja t'he imaginat penjada del teu maromo per casa :ok: :ok: Jo també demano mimos però el meu és un sosaines i no em fa gaire cas :r) :r)

Ei, jo tampoc he dit que em faci cas eh,... també és un sosaines poc carinyós, sniff! començo a estar estivillitzada i aviat deixaré de demanar-li braços, per pur cansament i trauma!
Imatge
Julyet

EntradaAutor: Julyet » dc. set. 12, 2012 2:49 pm

Què vol dir "demanar braços" del marits?? Aquí te pillo, aquí te mato! No heu après res de l'època dels terrible two?? I com una seda!! ;).
sandrajuli

EntradaAutor: sandrajuli » dc. set. 12, 2012 3:15 pm

:b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
hahaha!!! sí, potser funciona més així!!! a més amb les poques estones que queden, només falta perdre el temps!!!
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::