Mestra d'escola bressol amb fill a la llar
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Mestra d'escola bressol amb fill a la llar
Doncs aquest és el meu cas, sóc mestre d'una escola bressol i la meva filla i jo començarem l'escola d'aqui 2 setmanes. No estarem a la mateixa classe.
Hi ha per aquí alguna mestra que em pugui explicar la seva experiència? Bé, no només les mestres eh, totes les opinions del sp sempre són vàlides...
Moltes gràcies
Hi ha per aquí alguna mestra que em pugui explicar la seva experiència? Bé, no només les mestres eh, totes les opinions del sp sempre són vàlides...
Moltes gràcies
Re: Mestra d'escola bressol amb fill a la llar
Aquí tens una mami mestra amb un fill a la seva llar d'infants.
Aquest serà el segon i últim curs.
Jo duc els més grans, per lo tant, l'any passat estava amb la meva companya ( classe del costat) " el veia peròno el veia" i bastant bé.
Aquest any està amb mi i .... sóc la mama. No sap diferenciar que allà sóc la senyoreta i es porta malament ( a casa no em fa les coses que em fa a la llar). Coses positives: que ho disfruto i veig com aprèn i estic amb ell i a més ¡ em paguen!! què més vull???
El negatiu doncs t'ho pots imaginar: sobrepassa els límits, fan coses que no farien si no hi fossis.... i que pateixes molt, tant si pega com si li peguen.... tot això. Però bueno, prefereixo tenir-lo amb mi..... que quan vagi al cole dels grans em perdré moltes coses que ara faig amb ell.
Espero haver-te ajudat.
Aquest serà el segon i últim curs.
Jo duc els més grans, per lo tant, l'any passat estava amb la meva companya ( classe del costat) " el veia peròno el veia" i bastant bé.
Aquest any està amb mi i .... sóc la mama. No sap diferenciar que allà sóc la senyoreta i es porta malament ( a casa no em fa les coses que em fa a la llar). Coses positives: que ho disfruto i veig com aprèn i estic amb ell i a més ¡ em paguen!! què més vull???
El negatiu doncs t'ho pots imaginar: sobrepassa els límits, fan coses que no farien si no hi fossis.... i que pateixes molt, tant si pega com si li peguen.... tot això. Però bueno, prefereixo tenir-lo amb mi..... que quan vagi al cole dels grans em perdré moltes coses que ara faig amb ell.
Espero haver-te ajudat.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Re: Mestra d'escola bressol amb fill a la llar
Moltes gràcies marilluna, jo tb estic encantada de tenir-la amb mi al'escola i segur que podré viure moltes coses amb ella q a partir de p3 em perdré...jo no la tindré mai a la classe amb mi perquè l'any q ens toca el nostre fill/ a a l'aula canviem de grup, de fet aq any jo estaré a grans perquè ella està a nadons...el q més em preocupa és veure- la patir, a casa no plora casi mai i a l'escola ja veurem...toti q segur que quan sigui més gran estarà encantada!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |