Colònia!
Colònia!
Bones! Volia saber quan es pot començar a posar colònia als nadons!
I quan li poseu i tambe a on?
Mati nomes? Mati tarda? Cap ,cos?
En tinc moltes q mhan regalat i no li he posatmai encara jejeje
Merciiiiiii
I quan li poseu i tambe a on?
Mati nomes? Mati tarda? Cap ,cos?
En tinc moltes q mhan regalat i no li he posatmai encara jejeje
Merciiiiiii
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Re: Colònia!
La meva té 5 mesets i jo al matí em mullo les mans amb la seva colònia i els hi passo per la roba. A mi no m'agrada posar-li ni a la pell ni al cap però com que m'encanta l'oloreta faig això!
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo vaig començar a fer-la servir desde el neixement a la robeta una miqueta nomès i desprès cap als 3 messos o així al cabell. Feiem servir Mustela que no porta alcohol i es molt suau. 

A la clínica els n'hi posen des del primer dia, però a mi no m'agrada gaire. Les tinc totes per estrenar. De fet jo he deixat de posar-me'n també.
Jo els hi poso a la roba, però si van a la llar els enclenxinen amb colonia, i fan una olereta quan surten!!!
Jo quan l'acabo de banyar li poso la mustela sobre el pijamet, i fa una olor que me' l menjaria a petons. Al mati quan el vesteixo li poso a sobre la roba una que vaig comprar el mercadona i quan fem alguna sortida important la Tous o la del Zara kids.
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Jo fins els 4 mesos no n'hi vaig posar (de fet m'encanta l'olor a bebè que fa de natural) i quan n'hi posava (i quan 'hi poso) es de tant en tant per fer-li una cresta que li queda molt graciosa! XD Jo tb tinc un munt de colònies i cremetes i olis i històries que ens van regalar, però la majoria no crec que els faci servir perquè porten parabens (i alguns, com els productes johnsons fan olor com de plàstic i tot!).
Jo sóc més de productes a base d'essències i olis naturals, però de colònia utilitzo la nenuco o una chicco que fa molt bona olor. Però com a molt un cop o dos x setmana i per fer-li la cresta, pk no vull fer-li amb gomina!
Jo sóc més de productes a base d'essències i olis naturals, però de colònia utilitzo la nenuco o una chicco que fa molt bona olor. Però com a molt un cop o dos x setmana i per fer-li la cresta, pk no vull fer-li amb gomina!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |