cadireta passeig

Més qüestions.
bruneta
:: gosset
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

cadireta passeig

EntradaAutor: bruneta » ds. des. 01, 2012 12:30 pm

Hola!

Ens van deixar un cotxet chicco ( no sé dir el model, és de fa 3 anys ) i la veritat és que n'estic ben tipa, és molt trasto, no ens hi cap en el cotxe i el cuco no hi ha manera de treure'l sola, necessito ajut perquè va molt dur..total, que ja tinc ganes de passar la nena a la cadireta.
Creieu que és massa dòra ? Ara fa els 4 mesets, pensava esperar fins els 5, però és clar, serà al gener, amb tot el fred..
Voldria tornar tot el pack de cotxet i cadira a la persona que m'ho ha deixat, però no sé si valdria la pena aprofitar la cadira un temps o comprar-ne ja una de nova. He vist la cybex onyx i crec que està prou bé. Així ja no hauria de canviar més de cadira..
Em podeu aconsellar ? Tampoc estàn els temps per gastar-se 250€ així com així..
Moltes gràcies super mames !
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
truxi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

Re: cadireta passeig

EntradaAutor: truxi » ds. des. 01, 2012 1:19 pm

Hola!
Jo tinc la Cybex Onix i n'estic molt contenta! Es pot estirar gairebé del tot, és bastant toveta, és força lleugera, es plega fàcil i aguanta fins als 22 kg, crec recordar! A més la capota és molt gran i cobreix moltissim!
La veritat és q la recomano al 100%
Pel q fa a l'edat, no sé q dir-te pq naltrus vam fer servir el Jané Rider fins passat l'any! A vere q diuen les altres mamis!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
unaelia
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. des. 01, 2012 4:07 pm

EntradaAutor: unaelia » ds. des. 01, 2012 4:18 pm

Hola! Doncs la veritat és que en aquesta edat de vegades els nens ja s'agobien d'anar estirats, al menys es el que li va passar al meu. Potser si que es aviat passar-lo a la cadireta, però si la cadireta que tens o la que et vols comprar te l'opció d'estirar-se del tot, no hi ha d'haver cap problema, li poses un bon saquet per protegir del fred i ja estrà, així si veus que la nena s'agovia d'estar estirada tot el temps sempre la pots incorporar una miqueta!
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

EntradaAutor: Majka » dg. des. 02, 2012 10:51 am

A nosaltres pel primer nen ens vàren deixar un jane matrix i vàrem acabar farts, pesa un munt, ocupava tot el portaequipatges del cotxe,... Així que a l'agost per anar de vacances ens vàrem emportar la cybex onyx que havia comprat de cadireta de passeig, el nen tenia 5'5 mesos i va anar de meravella i nosaltres també, s'ha de dir que en la de jane ja feia uns 2 mesos que haviem fet el canvi a cadireta, ja que feia molta calor per anar amb el maxicosi o el cuco. Quan vàrem tornar de vacances vàrem netejar la cadireta que ens havien deixat i la vàrem retornar. Ara amb el segon hem comprat el complemet de maxicossi i l'hem incorporart a la cybex onyx i anem la mar de bé comparat amb la resta de gent que va amb aquells cotxets tan grossos. Fins i tot la de la botiga ho ha recomenat a molta gent, tot i que és molt millor si l'utilitzes des de recent nascut comprar la cybex callisto amb el complement de cuco, però al tenir la cybex onyx nosaltres vàrem aprofitar el que teniem i ho vàrem adaptar.
Sobretot mira ofertes, jo la vaig comprar fa 4 anys en una botiga on feien liquidació d'estocs anteriors i la tenien a meitat de preu, 70 €.
Una altra cosa que he de recomenar és el servei postvenda de la cybex, el meu home va trencar una barra de la cadireta fent força al plegar-la, ja que no havia tret les coses del cistell i en una setmana en teniem una de nova de trinca.
laura_28
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dg. des. 02, 2012 12:44 pm

jo també tinc la cybex onix i GENIAL! només m'empipa el freno que em costa una mica de posar però la veritat l'he posat tampoc que em costa trobar-lo jjajaja quan el vaig comprar posa que l'hi pots posar des del nèixer perque s'estira del tot però a la botiga em van dir millor als 4 mesos per tant ja li pots posar....i ara que estic embarassada faré com la Majka, em vull comprar el cybex aton que es el maxi-cosi per entrendre'ns de la cybex per portar pel cotxe i a la cadireta i no tornaré amb els cotxets GEGANTS! també tipa també bàsicament no hi caps al cotxe!!
bruneta
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

EntradaAutor: bruneta » dg. des. 02, 2012 9:18 pm

Gràcies per les vostres respostes, ara sí que n'estic convençuda, aquest nadal estrenarem cadireta ! :ok:
Ja m'agradaria trobar-la a tan bon preu, si sabeu on m'ho dieu, ok ?
Jo tampoc entenc perquè la gent es compra aquests cotxets tan gegants, sembla que fem mudances cada cop que agafem el cotxe..
Felicitats laura_28 pel teu embaràs !
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
laura_28
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dc. des. 05, 2012 6:22 pm

bruneta ha escrit:Gràcies per les vostres respostes, ara sí que n'estic convençuda, aquest nadal estrenarem cadireta ! :ok:
Ja m'agradaria trobar-la a tan bon preu, si sabeu on m'ho dieu, ok ?
Jo tampoc entenc perquè la gent es compra aquests cotxets tan gegants, sembla que fem mudances cada cop que agafem el cotxe..
Felicitats laura_28 pel teu embaràs !

gràcies maca si m'entero d'algun cybex onix t'ho diré

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::