primera regla amb LME
primera regla amb LME
Hola!
Avui m'he preocupat 1 mica... La meva filla té 7 mesos I fins els 6 hem fet LME I despres poc a poc hem anat introduint solids... Sempre ha demanat molt pit, fins I tot ara, ja que, amb els solids encara s'esta adaptant.... Aixo si tenim la sort que acostuma a dormir tota la nit sense demandar pit, nomes dies esporàdics si esta + nerviosa...
El cas es que encara no m'ha vingut la primera regla. Porto 7 mesos sense el periode... Es normal? A vosaltres us va tardar tant? O acostuma a venir abans?
Gracies!
Avui m'he preocupat 1 mica... La meva filla té 7 mesos I fins els 6 hem fet LME I despres poc a poc hem anat introduint solids... Sempre ha demanat molt pit, fins I tot ara, ja que, amb els solids encara s'esta adaptant.... Aixo si tenim la sort que acostuma a dormir tota la nit sense demandar pit, nomes dies esporàdics si esta + nerviosa...
El cas es que encara no m'ha vingut la primera regla. Porto 7 mesos sense el periode... Es normal? A vosaltres us va tardar tant? O acostuma a venir abans?
Gracies!
Re: primera regla amb LME
Hola!!!
La meva nena té 15 mesos i encara fem pit. A mi em va venir el mes passat, quan tenia 14... Pel què tinc entès és ben normal fent LME i encara que ja mengi sòlids les teves hormones encara no deuen estar a "puestu".
La meva nena té 15 mesos i encara fem pit. A mi em va venir el mes passat, quan tenia 14... Pel què tinc entès és ben normal fent LME i encara que ja mengi sòlids les teves hormones encara no deuen estar a "puestu".
- Gimmy&Anna
- :: papallona

- Entrades: 109
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am
La meva té garirebé 10 mesos i encara no m'ha vingut.
El meu peke té 11 mesos i encara no m:ha vingutla regla
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Ja veus, el meu en té nou i encara res! I la veritat, jo tb em pregunto quan tornaré a tenir-la, però reconec que s'està mooolt bé sense ella una temporada!
Aixo depen molt de cada dona.
A mi em va venir al mes de just de neixer al meu fill, encara fem LM i té 25 mesos. Vaig fer exclusiva fins els 6 mesos.
A mi em va venir al mes de just de neixer al meu fill, encara fem LM i té 25 mesos. Vaig fer exclusiva fins els 6 mesos.
realment cada dona és un cas i no t'has de preocupar gens ni mica. jo, que ara ja la torno a tenir, et recomano que disfrutis de no tenir-la! quin roollooooooo!!!
Uaau!!!
Jo no l'espero pas, el meu fill té 3 mesos i mig, i veig que a vegades va per llarg!!
ja ho veurem!!
Potser pot ser un problema quan vols tenir un altre fill... Però bueno, es pot quedar embarassada una, sense tenir la regla. Ovular, ovulem igual!
Jo no l'espero pas, el meu fill té 3 mesos i mig, i veig que a vegades va per llarg!!
ja ho veurem!!
Potser pot ser un problema quan vols tenir un altre fill... Però bueno, es pot quedar embarassada una, sense tenir la regla. Ovular, ovulem igual!
Nenes, el meu fill acaba de fer els 17 mesos, també estem amb la LM i la regla tampoc m'ha vingut. I no la trobo pas a faltar!!!
Moltes Gracies a totes!
Jejeje de fet no la trobo a faltar realment, com dieu si que s'hi esta molt b sense! Molt cómode! Pero em vaig ratllar pq no fos 1 simptoma d'alguna cosa relacionada amb la Salud....
B; de fet no+ vull k torni x buscar de nou el segon jejeje
Gracies!
Jejeje de fet no la trobo a faltar realment, com dieu si que s'hi esta molt b sense! Molt cómode! Pero em vaig ratllar pq no fos 1 simptoma d'alguna cosa relacionada amb la Salud....
B; de fet no+ vull k torni x buscar de nou el segon jejeje
Gracies!
Doncs mira una mica el mateix cas!! La meva filla té 16 mesos i encara fa LM. Em va venir la primera regla el passat mes de setembre, o sigui que al cap de 14 mesos. Tot i això haig de dir que va ser una regla de broma gairebé, perquè molt poc fluid i pocs dies.
La següent más de lo mismo i al cap de 51 dies!!!!
I ara, em tocava que em vingués el dia 23 de novembre i encara m'espero, però gens preocupada perquè suposo que deu ser que tot es va posant a lloc poc a poc...
De totes maneres tinc hora per fer-me un anàlisi de sang per veure que tot estigui bé, mai està de més!!
La següent más de lo mismo i al cap de 51 dies!!!!
I ara, em tocava que em vingués el dia 23 de novembre i encara m'espero, però gens preocupada perquè suposo que deu ser que tot es va posant a lloc poc a poc...
De totes maneres tinc hora per fer-me un anàlisi de sang per veure que tot estigui bé, mai està de més!!
Aly84 la meva té 9 mesos i encara no m'ha vingut, i ja pot trigar.. jjejej no l'enyoro pas!
Però si estàs negitosa, pots anar al gine que et faci una ullada, sempre et quedaràs més tranquil.la.
Però si estàs negitosa, pots anar al gine que et faci una ullada, sempre et quedaràs més tranquil.la.
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
La meva peque farà un any i tampoc m'ha vingut! Tandebo empalmes amb un embaràs!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Gracies! D nou a totes!
Si realment no la trobo a faltar gens! Però algún cop k he comentar k encara no m'havia vingut la regla a altres mares que han fet lactancia d fórmula o van deixat LM amb 4 mesos. En diuen "encara no t'ha baixat???" Posant cara d'exclamació... I clar, tot I k havia llegir k s normal el meu cas, Doncs m sentía 1 mica la única...
Pero ara ja veig k s normalissim I estic tranquilissima d fet S molt práctic no haver-se d preocupar d'ella. Pero llavors s + difícil quedar-se embarassada I a mi m'agradaría tenir-los seguirá k s portessin poc... Pero n fi paciencia I a gaudir él maxim d la meva nena jejejeje.
D totes maneres potser vagi al gine xk ara tinc molta sequetat vaginal i abans no....
Si realment no la trobo a faltar gens! Però algún cop k he comentar k encara no m'havia vingut la regla a altres mares que han fet lactancia d fórmula o van deixat LM amb 4 mesos. En diuen "encara no t'ha baixat???" Posant cara d'exclamació... I clar, tot I k havia llegir k s normal el meu cas, Doncs m sentía 1 mica la única...
Pero ara ja veig k s normalissim I estic tranquilissima d fet S molt práctic no haver-se d preocupar d'ella. Pero llavors s + difícil quedar-se embarassada I a mi m'agradaría tenir-los seguirá k s portessin poc... Pero n fi paciencia I a gaudir él maxim d la meva nena jejejeje.
D totes maneres potser vagi al gine xk ara tinc molta sequetat vaginal i abans no....
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Aly84 ha escrit:Gracies! D nou a totes!
Ep, que no tinguis la regla no significa que no estiguis ovulant igualment, eh? De fet la lactància materna com a anticonceptiu només es eficaç al 100% els 6 primers mesos i només si es LME! A partir d'aquí s'han de prendre mesures perquè et pots quedar embarassada sense adonar-te'n, p'recisament perquè so que es pot ovular i que no et baixi la regla! Es a dir, que t'hi pots quedar igualment si no prens anticonceptius o utilitzeu preservatius, etc!
L'Arlet té gairebé l'any, hem fet LME fins els 6 mesos, continuem amb LM i tampoc tinc la regla encara, tot i que jo prenc anticonceptives (les Cerazet), i ja em va dir el gine que podia no tenir-la, o tenir-ne molt poc. També em va dir, que si no la tenia de tant en tant em fes un test, perquè les Cerazet no són tan efectives com les anticonceptives normals... I just ahir me'n vaig fer un, i res, negativo! Així que per mi genial... Mentre no busquem un germanet, no cal que vingui pas! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |