PORS
PORS
Fa 2 mesos em vaig convertir en mare per 1a vegada. Quan penses en tenir un fil dones x fet l'amor q sentiras x ell, però no t'imagines com n'és d'intens. És bonic aq amor, però tb aclaparador. I de cop tens por: de no fer-ho bé, de no estar a l'altura, i si no m'estima? penso a vegades...tb tens por q li passi algo, q pateixi o q tingui por, q es posi malalt o senti dolor... pateixes x si guanya pes, si creix, si assumeix els objectius q li toquen x edat...
Tot just acabo de començar en la maternitat, i m'ha donat molta felicitat...però tb m'ha omplert de pors
M'he tornat massa patidora???
Tot just acabo de començar en la maternitat, i m'ha donat molta felicitat...però tb m'ha omplert de pors
M'he tornat massa patidora???
Re: PORS
Hola nesbb!! Carai, m'has fet pensar en mi! Jo tinc un nen de 2 anyets i també tinc pors, totes aquestes que expliques però ademés una que intento controlar perquè sino no podria viure: i si em passa algo a mi? Crec que tots aquests sentiments són normals mentre no siguin exagerats i no et permetin disfrutar. Al meu nen el van operar amb un mes de vida i 2 kg de pes, i ara quan el miro estic orgullosa d'ell perquè va ser un valent. Ells aniràn superant totes les etapes amb el nostre ajut, per això estem i tenen molta sort.
Felicitats nesbb!Jo tambe soc mare novata, el meu angelet fara 11 mesos. Jo al principi estava com tu, em preguntava: ho fare be?me'n ensortire?.Ja veuras que a mesura que el teu fill es vagi fent gran et sentiras mes segura i resoldras els mil dubtes que t'aniran sortint. Es normal sentir por, ha estat 9 mesos a dins la panxa i ara te un mon nou per descobrir.
jo tinc un nen de quasi 4 anys. Mai he tingut por a estar sola a casa fins que va aparèixer el petitó. Ara, quan em quedo sola a la nit amb ell, qualsevol soroll em posa en alerta, cosa que no passava mai. Els sorolls nocturns ni m’immutaven... però ara, vola una mosca i ja la sento 

- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
M'uneixo a les porugues!!
Des que he tingut al petit he imaginat múltiples dituacions desastroses: un terratrèmol estant junts, separats però a prop, separats del tot, accidents de cotxe diversos amb i sense ell al cotxe, caigudes desgraciades, ...
Abans tenia aquestes "visions" de tant en tant, però ara està sent horrorós! Per sort, cada cop imagino menys situacions estressants, suposo q tornaran quan el nen sigui més independent! Ja pateixo!!
Des que he tingut al petit he imaginat múltiples dituacions desastroses: un terratrèmol estant junts, separats però a prop, separats del tot, accidents de cotxe diversos amb i sense ell al cotxe, caigudes desgraciades, ...
Abans tenia aquestes "visions" de tant en tant, però ara està sent horrorós! Per sort, cada cop imagino menys situacions estressants, suposo q tornaran quan el nen sigui més independent! Ja pateixo!!

02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Bones noies,
jo tambe soc mare per primer cop, el meu petit fara 5 mesos i hem passa el mateix. Creia que m'estava tornant boja imagina situacions desastroses pero veig que npo soc la unica i es un consol.
jo tambe soc mare per primer cop, el meu petit fara 5 mesos i hem passa el mateix. Creia que m'estava tornant boja imagina situacions desastroses pero veig que npo soc la unica i es un consol.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |