PORS

Més qüestions.
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

PORS

EntradaAutor: novella » dc. des. 12, 2012 6:30 pm

Fa 2 mesos em vaig convertir en mare per 1a vegada. Quan penses en tenir un fil dones x fet l'amor q sentiras x ell, però no t'imagines com n'és d'intens. És bonic aq amor, però tb aclaparador. I de cop tens por: de no fer-ho bé, de no estar a l'altura, i si no m'estima? penso a vegades...tb tens por q li passi algo, q pateixi o q tingui por, q es posi malalt o senti dolor... pateixes x si guanya pes, si creix, si assumeix els objectius q li toquen x edat...
Tot just acabo de començar en la maternitat, i m'ha donat molta felicitat...però tb m'ha omplert de pors
M'he tornat massa patidora???
Imatge
Imatge
luachi
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dj. juny 23, 2011 8:39 pm

Re: PORS

EntradaAutor: luachi » dc. des. 12, 2012 8:04 pm

Hola nesbb!! Carai, m'has fet pensar en mi! Jo tinc un nen de 2 anyets i també tinc pors, totes aquestes que expliques però ademés una que intento controlar perquè sino no podria viure: i si em passa algo a mi? Crec que tots aquests sentiments són normals mentre no siguin exagerats i no et permetin disfrutar. Al meu nen el van operar amb un mes de vida i 2 kg de pes, i ara quan el miro estic orgullosa d'ell perquè va ser un valent. Ells aniràn superant totes les etapes amb el nostre ajut, per això estem i tenen molta sort.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dc. des. 12, 2012 10:29 pm

Felicitats nesbb!Jo tambe soc mare novata, el meu angelet fara 11 mesos. Jo al principi estava com tu, em preguntava: ho fare be?me'n ensortire?.Ja veuras que a mesura que el teu fill es vagi fent gran et sentiras mes segura i resoldras els mil dubtes que t'aniran sortint. Es normal sentir por, ha estat 9 mesos a dins la panxa i ara te un mon nou per descobrir.
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. des. 13, 2012 8:42 am

jo tinc un nen de quasi 4 anys. Mai he tingut por a estar sola a casa fins que va aparèixer el petitó. Ara, quan em quedo sola a la nit amb ell, qualsevol soroll em posa en alerta, cosa que no passava mai. Els sorolls nocturns ni m’immutaven... però ara, vola una mosca i ja la sento :-D
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dj. des. 13, 2012 9:18 pm

M'uneixo a les porugues!!

Des que he tingut al petit he imaginat múltiples dituacions desastroses: un terratrèmol estant junts, separats però a prop, separats del tot, accidents de cotxe diversos amb i sense ell al cotxe, caigudes desgraciades, ...
Abans tenia aquestes "visions" de tant en tant, però ara està sent horrorós! Per sort, cada cop imagino menys situacions estressants, suposo q tornaran quan el nen sigui més independent! Ja pateixo!! :-D
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
MILEIDY13
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dc. set. 12, 2012 5:16 pm

EntradaAutor: MILEIDY13 » dv. des. 14, 2012 7:55 am

Bones noies,
jo tambe soc mare per primer cop, el meu petit fara 5 mesos i hem passa el mateix. Creia que m'estava tornant boja imagina situacions desastroses pero veig que npo soc la unica i es un consol.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::