Dels nervis amb els "consells" del pediatre
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Dels nervis amb els "consells" del pediatre
Necessito desfogar-me, cada vegada que vaig al pediatre surto dels nervis amb "lo malament" que ho faig tot...que si ara la nena ja té 7 mesos i si em reclama a la nit la toqui una mica però res d'agafar-la que ara és una edat molt perillosa i es mal acostumarà i res de res d'anar al llit dels pares...que si ha de menjar fruita triturada cada dia si o si, que és impossible que no li agradi, que aquesta edat només diferencies dolç i salat i se li ha de donar el que toca.... Que si té el clatell amb poc cabell i això vol dir que la posso molt a l'hamaqueta i al cotxet ( quan no és veritat )...que si res de donar-li coses senceres per menjar/xupar, diu que l'arròs és perillosíssim perquè el pot aspirar i anar cap als bronquis, i m'ha dit textualment que no serà més llesta per menjar ja trossets o aixafat...que ara toca triturat i punt....ufffff, de veritat, és que sembla ser que no en faig ni una del dret, però sabeu qué, la meva nena és ben feliç i està ben sana, i jo sóc una gran mare per ella i me l'estimo amb bogeria!
- roseta1977
- :: rateta

- Entrades: 188
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
- Ubicació: Barcelona
Re: Dels nervis amb els "consells" del pediatre
Hola, jo t'aconsellaria que canviessis de pediatra, t'ho diu una pediatra. No crec pas que facis res mal fet, bueno segur que no, el que has de fer és seguir el teu cor i el teu sentit comú. Hi ha pediatres que es fiquen en coses que no haurien, en conec algún... La teva nena és molt petita, no passa res que dormi amb vosaltres, li pots donar trossets sempre i quan la vigilis bé quan ho fas i sapiguis que fer si s'ennuaga. Si no vol papilla de fruites, no passa res, el meu mai en va voler.. i té 3,5 anys i encara s'instal.la al nostre llit i no passa res!
Nena, quin corcó de pediatra! jo canviava segur!!! és que teniu una filosofia diferent així que a part d'enfermetats poques coses et podrà solucionar, no? busquen algún que sigui més afí al que vols fer. En serio, flipo amb tot el que et diu!
Ufaaa! Quina paciència que tens. Jo l'hauria engegat. Canvia de pediatre!
Unanimitat: canvia de pediatra!!
Jo et dic el mateix :canvia de pediatre!!!
Et dic el mateix que totes, busca un pediatra més afí a com tu vols criar la teva filla.
Per cert, Roseta, no visitaràs pas a Barcelona?? Jo també m'estava pensant el canviar de pediatra..
Per cert, Roseta, no visitaràs pas a Barcelona?? Jo també m'estava pensant el canviar de pediatra..
t'aconsello el mateix...
a més..jo tinc varios pensaments sobre aquest tema....
1º- la mare ets tu i has de seguir els teus instints...ningu més com una mare coneix al seu fill..i els fills no son robots on tots son iguals...cada nen es un mon....i potser a un nen mai li agradara la fruita triturada pero sí sencera i altres que no suportaran mai els grumolls..ves a saber....
tu coneixes al teu fill...fes el que creguis mes convenient
2º els pediatres son metges, que estan per evaluar la salut del teu fill..no per dir-te com has de criar-lo....
3º. la raça humana te no se quants mils de milers d'anys (o mes)...i l'esser humà no s'ha extingit, no??? doncs les mares de fa mil anys (amb menys manies sobre la criança i la higiene de les que ens fan agafar ara al segle XXI) no ho devien fer pàs tan malament??? o que????
jo amb els meus fills faig lo que crec convenient a cada moment....intentant ser coherent i conscient de lo que faig....i amb sentit comú crec que es com millor es crien els fills
pq els meus
ara tenen dos mesos....i a vegades tenen gana abans de les tres hores....i el meu marit encaparrat en que s'han d'esperar a les tres hores.... i ell els deixa plorar de gana fins que es fa l'hora exacta....pos no!!!!
si jo soc a casa i els sento plorar de gana a qualsevol moment doncs els dono una mica de lleteta..i punto!!!!
voleu dir que cal fer patir a un nen pq ens ho diu un altra persona (digue-li metge , digue-li familiar)????
es el meu mantra quan algu em va de llest sobre la criança dels nens: ELS NENS NO SON ROBOTS IGUALS...SON ESSERS VIUS.
i punto!
a més..jo tinc varios pensaments sobre aquest tema....
1º- la mare ets tu i has de seguir els teus instints...ningu més com una mare coneix al seu fill..i els fills no son robots on tots son iguals...cada nen es un mon....i potser a un nen mai li agradara la fruita triturada pero sí sencera i altres que no suportaran mai els grumolls..ves a saber....
tu coneixes al teu fill...fes el que creguis mes convenient
2º els pediatres son metges, que estan per evaluar la salut del teu fill..no per dir-te com has de criar-lo....
3º. la raça humana te no se quants mils de milers d'anys (o mes)...i l'esser humà no s'ha extingit, no??? doncs les mares de fa mil anys (amb menys manies sobre la criança i la higiene de les que ens fan agafar ara al segle XXI) no ho devien fer pàs tan malament??? o que????
jo amb els meus fills faig lo que crec convenient a cada moment....intentant ser coherent i conscient de lo que faig....i amb sentit comú crec que es com millor es crien els fills
pq els meus
ara tenen dos mesos....i a vegades tenen gana abans de les tres hores....i el meu marit encaparrat en que s'han d'esperar a les tres hores.... i ell els deixa plorar de gana fins que es fa l'hora exacta....pos no!!!!
si jo soc a casa i els sento plorar de gana a qualsevol moment doncs els dono una mica de lleteta..i punto!!!!voleu dir que cal fer patir a un nen pq ens ho diu un altra persona (digue-li metge , digue-li familiar)????
es el meu mantra quan algu em va de llest sobre la criança dels nens: ELS NENS NO SON ROBOTS IGUALS...SON ESSERS VIUS.
i punto!
Xellota ha escrit:
Aqui ho has clavat!!! I hi ha alguns pediatres que aixó se'ls hi oblida.
Jo el que no entenc és com s'arriba a parlar d'aquests detalls amb el pediatre (dormir, agafar en braços...). I al pedi què li importa? Li pregunto jo si dorm sol o acompanyat?!?
Tens dues opcions: canviar de pediatre o passar a formar part del gran col.lectiu de mares que mentim o ocultem informació al nostre pediatre
Tens dues opcions: canviar de pediatre o passar a formar part del gran col.lectiu de mares que mentim o ocultem informació al nostre pediatre
un altre que t'aconsella el canvi!!
No crec que ens ajudi massa mentir... perque som moltes les que no seguim les "pautes absurdes que manen alguns pediatres" i si ens n'amaguem, mai se n'adonaran de que estan equivocats.
No crec que ens ajudi massa mentir... perque som moltes les que no seguim les "pautes absurdes que manen alguns pediatres" i si ens n'amaguem, mai se n'adonaran de que estan equivocats.
2010 & 2016
noia canvia de pedi.. jo al meu li faig un cas relatiu, hem diu que es millor que mengi pipa per les babes, pues bueno el meu nen no en vol de pipa i no li entofinare a la boca , hem diu que intercali bibis de 150 -180, pues bueno el nen aixo no ho fa els menja seguits a la tarda. Resumint nomes faig ccas amb les coses importants com per exemple que se li estava aplanan el cap i hi teniem que posar solucio.
un pto
un pto
Ui! Sí , jo també canviaria immediatament de pediatre....
Hi ha pediatres k s basen massa en tendencies teoriques de llibres... I amb les persones no es pot generalitzar xk tots som molt diferentes I amb ritmes diferents, a + també hi ha diferents maneres d'educar I estimar els fills vàlides....
A + hi ha molt d'aquestes pediatres k no tenen fills... X tant no+ es basen en teories d llibres sense saber realment k s ser pare o mare...
Hi ha pediatres k s basen massa en tendencies teoriques de llibres... I amb les persones no es pot generalitzar xk tots som molt diferentes I amb ritmes diferents, a + també hi ha diferents maneres d'educar I estimar els fills vàlides....
A + hi ha molt d'aquestes pediatres k no tenen fills... X tant no+ es basen en teories d llibres sense saber realment k s ser pare o mare...
una de dos, o canvies, o a mentir!!!
A mi em passava el mateix... i vaig optar per mentir o per dir les coses amb tanta seguretat que el pediatre no podia dir-me res...
És una pena haver de mentir.. però que l'importa si li dono pit a la nit o no??? o si la fico al llit? o si li dono pera "chafadeta"... ostres,que és la meva filla!!!
A mi em passava el mateix... i vaig optar per mentir o per dir les coses amb tanta seguretat que el pediatre no podia dir-me res...
És una pena haver de mentir.. però que l'importa si li dono pit a la nit o no??? o si la fico al llit? o si li dono pera "chafadeta"... ostres,que és la meva filla!!!
El Julio Basulto explica que un dia la seva pediatra li va preguntar on/amb qui dormia una de les seves filla i ell li va dir: i vostè?
La meva pediatra no està gens d'acord amb RES del que fem amb el meu fill, ho sé, però no m'atabala a cada visita. Jo només vull que miri si està bé de salut, m'és igual el que opini de la teta, el collit, la introducció dels sòlids, que siguem vegetarians i etc etc. I com que és la que m'ha tocat al CAP, ja em va bé.
Ara, entenc que hi ha mares que necessiten tenir més recolzament per part del seu pediatra, llavors potser millor buscar-ne un/a que estigui d'acord, o que respecti la teva forma de criança.
I en tot cas, canvia de pediatra!!

La meva pediatra no està gens d'acord amb RES del que fem amb el meu fill, ho sé, però no m'atabala a cada visita. Jo només vull que miri si està bé de salut, m'és igual el que opini de la teta, el collit, la introducció dels sòlids, que siguem vegetarians i etc etc. I com que és la que m'ha tocat al CAP, ja em va bé.
Ara, entenc que hi ha mares que necessiten tenir més recolzament per part del seu pediatra, llavors potser millor buscar-ne un/a que estigui d'acord, o que respecti la teva forma de criança.
I en tot cas, canvia de pediatra!!

- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Ja teniu raó ja, el tema és que la pediatre a nivell mèdic m'agrada molt perquè no és de les que et dona antibiòtic de seguida, i està molt al cas amb les coses, però la infermera va fotent cullerada i preguntant de tot i donant consellq q no li demano i jo com que no puc callar li porto la contrària i ja hi som...després a casa fem el que ens sembla millor i per sort tant el pare com jo opinem igual, i pel que llegeixo al SP moltes de vosaltres tb opineu com jo en moltes coses...els pediatres s'haurien de reciclar, jo sóc mestre i no aplico pas allò de que la letra con sangre entra oi? Que les coses canvien jolin! A més, ves a preguntar a les tribus si tenen un bressol pel nen sol, un túrmix i mi primer danone...ufffff
sargantana:28 ha escrit:Ja teniu raó ja, el tema és que la pediatre a nivell mèdic m'agrada molt perquè no és de les que et dona antibiòtic de seguida, i està molt al cas amb les coses, però la infermera va fotent cullerada i preguntant de tot i donant consellq q no li demano i jo com que no puc callar li porto la contrària i ja hi som...després a casa fem el que ens sembla millor i per sort tant el pare com jo opinem igual, i pel que llegeixo al SP moltes de vosaltres tb opineu com jo en moltes coses...els pediatres s'haurien de reciclar, jo sóc mestre i no aplico pas allò de que la letra con sangre entra oi? Que les coses canvien jolin! A més, ves a preguntar a les tribus si tenen un bressol pel nen sol, un túrmix i mi primer danone...ufffff
I si li dius això a la pediatra? que a nivell mèdic t'agrada molt però que et fa sentir molt incòmoda que ella i la infermera et vagin qüestionant la teva forma de criança i que si us plau, s'estalviïn els comentaris a no ser que realment considerin que alguna cosa pot tenir transcendència mèdica.
Jo vinc a dir-te una mica el mateix: canvia de pediatre! Si no esteu d'acord amb la linea que ha de seguir el nen i no respecta la teva manera de fer no val la pena que segueixis amb ell. Un pediatra ha d'estar amb tu per resoldre dubtes i hi has de tenir confiança, i si no es el cas fes el millor per tu i la teva filla, un canvi.
Esta clar que no será més llest per menjar troç, però si la nena no vol triturat i lo altres s'ho menja perqué s'ha d'imposar el triturat? el meu petit va passar la mateixa etapa amb la fruita triturada i jo li donava en troç o una mica aixafat i de maravella, ara se la menja sigui com sigui.
Confia en el teu instint, no estás fent pas algo malament.
Esta clar que no será més llest per menjar troç, però si la nena no vol triturat i lo altres s'ho menja perqué s'ha d'imposar el triturat? el meu petit va passar la mateixa etapa amb la fruita triturada i jo li donava en troç o una mica aixafat i de maravella, ara se la menja sigui com sigui.
Confia en el teu instint, no estás fent pas algo malament.
El mateux et dic!
Et dic el mateix que em va dir el meu pediatra: fes el que creguis que has de fer. La mare ho sap millor que ningú.
Et dic el mateix que em va dir el meu pediatra: fes el que creguis que has de fer. La mare ho sap millor que ningú.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, Pecunia 

, Sym