papilla de fruites. quan?
papilla de fruites. quan?
Hola mamis tinc un dubte. La meva filla té 5 mesos i mig i no hem introduit la fruita. Diuen que m'introduiran la fruita i la verdura als 6 mesos.
Com ho vau fer?
Per les intoleràncies no et recomanen que ho introdueixis separat?
Faig LM i a les nits i matí papilla de cereals.
Moltes gràcies
Com ho vau fer?
Per les intoleràncies no et recomanen que ho introdueixis separat?
Faig LM i a les nits i matí papilla de cereals.
Moltes gràcies
Re: papilla de fruites. quan?
A nosaltres ens van dir amb la fruita de posar-ne dos o tres ja el primer dia, i amb la verdura també...
La intolerància a la verdura és molt rara (jo no conec ningú), i la fruita que et donen primer és poma, plàtan, pera...
Tu segueix els consells del pediatra i ja veuràs... A mi se'm feia una muntanya la introducció dels aliments... Dels 5 als 6 mesos de la nena estava patint, pensant que em faria calendaris... Després veuràs que és tot molt més senzill i natural...
La intolerància a la verdura és molt rara (jo no conec ningú), i la fruita que et donen primer és poma, plàtan, pera...
Tu segueix els consells del pediatra i ja veuràs... A mi se'm feia una muntanya la introducció dels aliments... Dels 5 als 6 mesos de la nena estava patint, pensant que em faria calendaris... Després veuràs que és tot molt més senzill i natural...
No pateixis, les primeres fruites que li hauràs de donar són pera, poma i plàtan, afegint suc de taronja. Si les tolera bé, podràs introduir noves fruites, excepte les "prohibides" que no recomanen fins l'any. Jo vaig començar donant-li mitja pera, mitja poma, mig plàtan i el suc de mitja taronja, tot junt en compota i molt bé.
Nosaltres feiem una fruita nova cada 3 dies mes o menys. Vam començar amb les tipiques: poma, pera, platan, i gairebe dos mesos despres hem anat afegint: melo, mandarina, pruna, mango, suc de taronja, alvocat.... Tot a trossos i donat a mà. Ara ho comença a agafar ell!
hola!
el meu pedi ens ha dit que ens introduirà les papilles als 5 mesos, ens faltant 15 dies i estic super emocionada, a veure que tal anirà!!
el meu pedi ens ha dit que ens introduirà les papilles als 5 mesos, ens faltant 15 dies i estic super emocionada, a veure que tal anirà!!
Moltes gràcies a totes!
Demà que tinc visita diré que vull començar amb la papilla de fruita que ja tè 5 mesos i mig i a veure com va.
Gràcies!
Demà que tinc visita diré que vull començar amb la papilla de fruita que ja tè 5 mesos i mig i a veure com va.
Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |