trona...per la taula petita
trona...per la taula petita
Tenim en ment comprar aviat una trona per la nostra nena.....tenia clar que volia la stokke.pero nosaltres ni dinem ni sopem a la taula gran...ho fem a la taula petita devant del tv.....m.agradaria no cambiar la rutina que ja tenim i posarla amb nosaltres a la taula petita.la trona stokke ni puja ni baixa..i ara no tinc clar quina comprar.tambe tinc que dir que el nostre menjador es petit....algun consell o situacio similiar.......gracies mamis"!!"!
- enxaneta10
- :: puça

- Entrades: 9
- Membre des de: dl. set. 03, 2012 1:22 pm
Re: trona...per la taula petita
Nosaltres en tenim una marca Peg Perego model siesta, esta molt be perquè la pots posar a molts nivells diferents (et serviria per la taula petita) i a mes a mes s'estira i serveix d'hamaca des dels 0 mesos. El nostre petit la fa servir des de que te un mes.
a nosaltres el que ens ha anat perfecte ha sigut una trona de viatge, la coloquem a una cadira normal i no fa nossa per res i si s'embruta, treiem la bossa, la fiquem a la rentadora i cap problema!
està be de preu al DRIM http://www.drim.es/tronas_1/trona_porta ... _es_1.aspx
està be de preu al DRIM http://www.drim.es/tronas_1/trona_porta ... _es_1.aspx
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Nosaltres, a casa dels avis, tenim una Jané que es transforma en cadira i tauleta; la cadira, com que té l'arnés i queda baixeta, et podria anar bé per a la taula baixa.
Moltes gracies noies!!!!!!!estem mirant la trona inglesina zuma.......alguna la te?
Hola, jo tinc la Zuma. Nosaltres a vegades la posem a l'alçada de la taula del menjador, a vegades a l'alçada del sofà i li dono la papilla asseguda al sofà... estem contents amb ella, la vam comprar pel primer nen, l'ha fet servir fins als 2,5 anys i ara la fa servir el petit...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |