trona...per la taula petita

Més qüestions.
Belisa
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

trona...per la taula petita

EntradaAutor: Belisa » dj. des. 20, 2012 4:13 pm

Tenim en ment comprar aviat una trona per la nostra nena.....tenia clar que volia la stokke.pero nosaltres ni dinem ni sopem a la taula gran...ho fem a la taula petita devant del tv.....m.agradaria no cambiar la rutina que ja tenim i posarla amb nosaltres a la taula petita.la trona stokke ni puja ni baixa..i ara no tinc clar quina comprar.tambe tinc que dir que el nostre menjador es petit....algun consell o situacio similiar.......gracies mamis"!!"!
enxaneta10
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. set. 03, 2012 1:22 pm

Re: trona...per la taula petita

EntradaAutor: enxaneta10 » dj. des. 20, 2012 7:16 pm

Nosaltres en tenim una marca Peg Perego model siesta, esta molt be perquè la pots posar a molts nivells diferents (et serviria per la taula petita) i a mes a mes s'estira i serveix d'hamaca des dels 0 mesos. El nostre petit la fa servir des de que te un mes.
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dj. des. 20, 2012 7:20 pm

a nosaltres el que ens ha anat perfecte ha sigut una trona de viatge, la coloquem a una cadira normal i no fa nossa per res i si s'embruta, treiem la bossa, la fiquem a la rentadora i cap problema!
està be de preu al DRIM http://www.drim.es/tronas_1/trona_porta ... _es_1.aspx
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. des. 21, 2012 3:41 pm

Nosaltres, a casa dels avis, tenim una Jané que es transforma en cadira i tauleta; la cadira, com que té l'arnés i queda baixeta, et podria anar bé per a la taula baixa.
Belisa
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

EntradaAutor: Belisa » dv. des. 21, 2012 9:21 pm

Moltes gracies noies!!!!!!!estem mirant la trona inglesina zuma.......alguna la te?
Beatrice
Entrades: 24
Membre des de: dj. gen. 22, 2009 1:18 am

EntradaAutor: Beatrice » dv. des. 21, 2012 9:37 pm

Hola, jo tinc la Zuma. Nosaltres a vegades la posem a l'alçada de la taula del menjador, a vegades a l'alçada del sofà i li dono la papilla asseguda al sofà... estem contents amb ella, la vam comprar pel primer nen, l'ha fet servir fins als 2,5 anys i ara la fa servir el petit...
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::