CASAMENT
-
VisitantVi
CASAMENT
Hola noies,
avui tinc un casament. el tema roba, que em tenia preocupada ja esta solucionat. aquest mati, quan sorti a esmorzar a nire a buscar el vestit.
l'amiga que es casa m'ha donat un text per llegir a la cerimonia (quan em va dir que havia de llegir es quan vaig decidir comprar-me un vestit, no volia posar-me davant de tothom de qualsevol manera) i la veritat es que no se, el text es diu la llegenda dels sentiments i es com una mena de conte pero al final c¡acaba dient:
l'amor és cec i la bogeria sempre l'acompanya.
ho trobeu adequat? es que sembla que digui que no son la parella ideal i que què fan casant-se no?
que en penseu? coneixeu algun text que estigui be?
avui tinc un casament. el tema roba, que em tenia preocupada ja esta solucionat. aquest mati, quan sorti a esmorzar a nire a buscar el vestit.
l'amiga que es casa m'ha donat un text per llegir a la cerimonia (quan em va dir que havia de llegir es quan vaig decidir comprar-me un vestit, no volia posar-me davant de tothom de qualsevol manera) i la veritat es que no se, el text es diu la llegenda dels sentiments i es com una mena de conte pero al final c¡acaba dient:
l'amor és cec i la bogeria sempre l'acompanya.
ho trobeu adequat? es que sembla que digui que no son la parella ideal i que què fan casant-se no?
que en penseu? coneixeu algun text que estigui be?
Lectura del meu sogre: metàfora del casament molt maca, i poema de Manuel Tort: No sou iguals
Tots dos sentiu un mateix goig quan les
ones besen la platja.
Tots dos contempleu joiosament la pluja
quan penetra la terra poc a poc.
Els vostres ulls semblen bessons quan
admireu les serralades.
Però no sou iguals.
L’esguard, les mans, la veu són diferents.
Els ulls, però, es poden trobar ; les mans es
poden estrènyer i les veus es poden fondre
en una mateixa tonada.
Que els vostres ulls es besin plens de goig,
les vostres mans s’agafin sempre més
i les vostres veus no trenquin mai el diàleg.
No sou iguals, però fareu camí sempre tan
junts que mai ningú no sabrà dir
Qui és l’un i qui és l’altre.
Tots dos sentiu un mateix goig quan les
ones besen la platja.
Tots dos contempleu joiosament la pluja
quan penetra la terra poc a poc.
Els vostres ulls semblen bessons quan
admireu les serralades.
Però no sou iguals.
L’esguard, les mans, la veu són diferents.
Els ulls, però, es poden trobar ; les mans es
poden estrènyer i les veus es poden fondre
en una mateixa tonada.
Que els vostres ulls es besin plens de goig,
les vostres mans s’agafin sempre més
i les vostres veus no trenquin mai el diàleg.
No sou iguals, però fareu camí sempre tan
junts que mai ningú no sabrà dir
Qui és l’un i qui és l’altre.
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
jo conec la llegenda dels sentiments.... si ells te l'han proposat és que la troben adient... no pateixis... però sempre pots afegir unes paraules teves....
dir que el punt de bogeria si es necessari però que tu que els coneixes saps que tenen la conciencia i el seny necessari perque aquesta unió sigui un èxit... i que tot i ser cec l'amor.... ells només tenen ulls l'un per l'alte
(no se eh? dic perquè si a ells els hi agrada el text seria bo que el llegissis però si trobes que pots afegir algo més emotiu, segur que t'ho valoren)
sibil·la, preciós aquest poema....
a nosaltres ens van llegir 3 poemes que ens va donar el capellà.... un feia gràcia, era d'un cèrvol que "trescava" content per les muntanyes.... jeje
dir que el punt de bogeria si es necessari però que tu que els coneixes saps que tenen la conciencia i el seny necessari perque aquesta unió sigui un èxit... i que tot i ser cec l'amor.... ells només tenen ulls l'un per l'alte
(no se eh? dic perquè si a ells els hi agrada el text seria bo que el llegissis però si trobes que pots afegir algo més emotiu, segur que t'ho valoren)
sibil·la, preciós aquest poema....
a nosaltres ens van llegir 3 poemes que ens va donar el capellà.... un feia gràcia, era d'un cèrvol que "trescava" content per les muntanyes.... jeje
-
VisitantVi
-
VisitantVi
hola,
fa una estona que he tornat. ahir al vespre casament i aquest mati dinar amb amics del casament a olot.
sibil·la al final vaig llegir la poesia que vas posar. vaig estar dubtant fins l'ultim moment, quan estava caminant cap al davant de la capella encara no sabia quin text llegir, sempre espesrant a ultima hora per decidir!!
fa una estona que he tornat. ahir al vespre casament i aquest mati dinar amb amics del casament a olot.
sibil·la al final vaig llegir la poesia que vas posar. vaig estar dubtant fins l'ultim moment, quan estava caminant cap al davant de la capella encara no sabia quin text llegir, sempre espesrant a ultima hora per decidir!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |