au-pair

Més qüestions.
mamajo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

au-pair

EntradaAutor: mamajo » dl. gen. 07, 2013 3:21 pm

Hola a tots i totes,
Ara que torno a estar embarassada, el meu home i jo ens plantegem com ens organitzarem després de la meva baixa per maternitat.
Amb el primer vaig tornar a la feina quan ell ja tenia 9 mesos (vaig ajuntar maternitat, lactància, vacances i permís per casament) i vam escollir agafar una cangur. Va estar amb ella fins als 15 mesos, llavors el vam apuntar a l'escola bressol. Amb la cangur no ens va anar gaire bé per diverses raons i principalment ens sortia molt cara.
Ara ens plantegem agafar una au-pair a qui allotjarem a casa i a qui podem pagar una mena de manutenció.
Algú ho ha fet i ens pot informar d'on es va dirigir per tramitar-ho?
Moltes gràcies,
Mamajo.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: au-pair

EntradaAutor: nb_30 » dl. gen. 07, 2013 3:38 pm

A mi també m'interessa de cara l'estiu pq la nena es familiaritzi amb l'anglès. A veure si algú et pot ajudar!
Trèvol
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dv. juny 03, 2011 8:12 am

Re: au-pair

EntradaAutor: Trèvol » dl. gen. 07, 2013 8:03 pm

Ostres se m'ha esborrat el missatge!

Bé, us deia que jo us puc explicar la meva experiència com a au-pair, tot i que no és el mateix. Si us interessa saber res, com ho vaig tramitar i demés m'envieu un privat i estaré encantada de si us puc ajudar!

De fet, a mi em va agradar tant el primer cop que vaig repetir un segon (el primer cop no vaig poder allargar més perquè era a l'estiu a al setembre començava la universitat...). Això sí, preneu-vos el temps que us calgui fins a trobar algú que encaixi amb el que voleu i necessiteu, perquè durant aquest temps n'he conegut a moltes i n'hi ha més d'una i més de dues que... però en principi és una experiència molt maca que jo recomano molt molt!

Sort!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::