Dormir sense la teta

Més qüestions.
martabv
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

Dormir sense la teta

EntradaAutor: martabv » dt. gen. 08, 2013 10:07 am

Bon dia marones!

La meva patufa aviat farà 6 mesos i de moment només sap adormir-se enganxada a la teta, el meu patiment ve pq d'aquí a 1 mes tornaré a treballar i l´hauré de deixar a la llar d'infants, i llavors com s'adormirà? es farà fars de plorar buscant la teta? o simplement no dormirà?

El meu dubte és el següent: sap que "jo soc la teta" i per això la busca per dormir i per tant si l'agafa una altra persona sabrà adormir-se soleta?

Algú s'ha trobat com jo?

Gràcies
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Dormir sense la teta

EntradaAutor: Ponioleta » dt. gen. 08, 2013 10:10 am

martabv ha escrit:Bon dia marones!

La meva patufa aviat farà 6 mesos i de moment només sap adormir-se enganxada a la teta, el meu patiment ve pq d'aquí a 1 mes tornaré a treballar i l´hauré de deixar a la llar d'infants, i llavors com s'adormirà? es farà fars de plorar buscant la teta? o simplement no dormirà?

El meu dubte és el següent: sap que "jo soc la teta" i per això la busca per dormir i per tant si l'agafa una altra persona sabrà adormir-se soleta?

Algú s'ha trobat com jo?

Gràcies

Hola
el meu fill té 30 mesos i si l'adormo jo només s'adorm amb la teta.
En canvi quan jo no hi sóc i el posa a dormir el meu company, o alguna migdiada que fa a casa els avis, l'adormen en un moment amb un conte, carícies i companyia.
Jo en canvi alguna vegada intento donar-li una mica de pit i després adormir-lo sense (per exemple alguna vegada que m'havia fet mal al mugró amb les dents i volia "deixar descansar" el pit) i em costa molt o directament no ho aconsegueixo. I faig exactament el mateix que fa el meu company!! Però a mi no em funciona xxcool

Així que a l'escoleta segur que dorm. Potser els primers dies li costarà més, no només pel pit sinó per l'espai diferent, persones diferents... però segur que acabarà dormint, no et preocupis per això. :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dt. gen. 08, 2013 10:24 am

El meu fill va començar la llar amb 10 mesos i estava exactament com tú.. No et preocupis, ell va començar a fer petites mitjdiades, amb la maneta de l'educadora, donat-li copets al cul.. A braços.. Pobreta s'ho va currar molt!! Ara dorm sol, al seu matalasset a terra, i fa 2-2,5 hores!!
Ell es va deslletar sol cap als 10,5 mesos, segur que va tenir a veure la llar, que jo començés a treballar.. Al principi va ser una mica dur però ara va tot rodat!!
Molta sort i ànims que es molt dur!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
martabv
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

EntradaAutor: martabv » dt. gen. 08, 2013 10:25 am

Gràcies per les vostres respostes! Ponioleta, t'he fet una pregunta en l'apartat de la llet ;-))) "lactancia matera, dubtes, pors i satisfaccions"
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dt. gen. 08, 2013 2:14 pm

La meva quan jo no hi sóc també l'adormen, a braços generalment. Jo només puc adormir-la amb la teta. Ja veuràs com s'anirà adaptant!
Molts ànims!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dt. gen. 08, 2013 2:44 pm

a mi em passa el mateix amb la meva nena de 4 mesos i mig i tothom em fa sentir malament perquè em diuen que quan jo no hi sigui ho passarà molt malament..Però jo no treballaré fins al maig!!! espero que passi el que dieu.
usuabc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:12 pm

EntradaAutor: usuabc » dt. gen. 08, 2013 3:59 pm

Hola,

Jo sóc mare d'un nen de gairebé vuit mesos que encara fa LM. Una mica abans que fes sis mesos vaig decidir intentar deixar de banda l'associació mamar-dormir, primer amb les preses de dia, i després amb la darrera abans d'anar a dormir. La veritat és que va ser molt fàcil i només van costar una mica les dues primeres nits, en què va plorar una mica (la primera nit va trigar una hora a adormir-se, la segona 20 minuts i ara amb 5-10 minuts ja s'adorm).

Jo mai m'hauria pensat que seria tan fàcil. La primera setmana va ser el pare l'encarregat de posar-lo a dormir, però de seguida l'hi vaig portar jo i cap problema. Això no vol dir que per a altres nadons també hagi de ser fàcil, ni que tu vulguis que deixi d'adormir-se mamant, que potser ja et convé, però si pel que sigui et va més bé que deixi d'adormir-se al pit, intenta-ho i potser no és difícil. I si no hi ets tu, segur que aprèn a adormir-se sense el pit més ràpidament.
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dt. gen. 08, 2013 7:38 pm

Hola Martabv!
Avui m'he incorporat a la feina i la meva pitufa té 6 mesos.
Ella s'adorm o al pit o als braços i avui, primer dia de la guarderia, l'han deixat al llit i ha plorat una mica i s'ha adormit soleta!!
Com que no ho veuràs tranquila! Se que és fàcil dir-ho però quin remei ens queda. Ànims!
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dv. gen. 11, 2013 9:40 am

Aquí una altra amb una nena de m i mig que quan està amb la mama necessita teta per adormir-se. En canvi amb papa, iaia, o llar s'adorm tan plàcidament com ràpid. No et preocupis, segur que s'adorm si ho necessita!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::