Cocos
Cocos
Hola!
Últimament a en Biel li ha donat per fer-se cocos a la paret. No el puc deixar al terra al costat d'una paret perquè comença a tirar-se enrera i donar-se un coco amb la paret. Ho fa per divertiment, no per adormir-se. Al principi em feia "gracia" perquè pensava que havia descobert algo i el despegava de la paret perquè parés de fer-se cops al cap. Però ara sempre fa el mateix. M'hauria de preocupar per aquesta actitud?
Últimament a en Biel li ha donat per fer-se cocos a la paret. No el puc deixar al terra al costat d'una paret perquè comença a tirar-se enrera i donar-se un coco amb la paret. Ho fa per divertiment, no per adormir-se. Al principi em feia "gracia" perquè pensava que havia descobert algo i el despegava de la paret perquè parés de fer-se cops al cap. Però ara sempre fa el mateix. M'hauria de preocupar per aquesta actitud?
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Re: Cocos
Hola!
L'aina tb ho fa sobretot quan està al seu llit q està enganxat a la paret i riu molt. A mi em fa la sensació q prova pq la veus fent-los més forts i més suaus.
Mentre no és faci mal no crec q sigui dolent.
L'aina tb ho fa sobretot quan està al seu llit q està enganxat a la paret i riu molt. A mi em fa la sensació q prova pq la veus fent-los més forts i més suaus.
Mentre no és faci mal no crec q sigui dolent.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Re: Cocos
El meu fill nil te deu mesos infa questio d 15 dies tb ho fa! Quan el posem al nostre llit per despullarlo just abans danarlo a banyar va directa al capçal i vinga ferse cocos contra allo! Lhem d treure tb pero ell com si res! Suposu q van provan i com q es fan cops x tot arreu per ells es com si res
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |