trona zuma de inglesina

Més qüestions.
Belisa
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

trona zuma de inglesina

EntradaAutor: Belisa » dc. gen. 09, 2013 10:24 pm

Despres de mirar i rebuscar....ens hem decidit per la trona zuma.ens agrada el fet de la altura regulable i que es reclina....pero....m.agradaria saber la opinio de les mamis del SP que tinguin aquesta trona de inglesina.moltes gracies!
ajulia
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 11:44 am

Re: trona zuma de inglesina

EntradaAutor: ajulia » dc. gen. 09, 2013 10:47 pm

Nosaltres tenim aquesta trona i ens va molt be. La veritat es que no l,hem reclinat mai pero si que hem fet servir les diferents alçades. El que ens va molt be es el sistema de coixins, molt fàcils de treure per rentar.
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Re: trona zuma de inglesina

EntradaAutor: winnymas » dj. gen. 10, 2013 8:34 am

Hola,

nosaltres també la tenim (ara ja està endreçada al traster). A mi m'anava molt bé el que t'han comentat dels coixins, que en un moment els rentaves i ja tenies la trona més o menys neta. Jo si que vaig utilitzar lo de reclinar-la, sobretot al principi quan la peque tenia uns 6 mesos i mentre jo recollia la cuina o bé acabava de dinar/sopar, doncs l'estirava una miqueta i de vegades s'adormia una mica.
Només he trobat un defecte, la bandeja s'acosta poquet al nen/a. M'explico, la trona que tenia ma mare, la bandeja la podies acostar fins a tocar amb el nena, en canvi aquesta no, té un límit i sempre queda un espai entre la bandeja i la criatura. Això fa que quan ells mengen sols (o al menys ho intenten) hi ha petites perdues que sempre van a parar en aquest espai i de retrut als pantalons de la criatura...
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::