Cadira del cotxe al revés?

Més qüestions.
Nap buf
:: granota
Entrades: 246
Membre des de: dc. març 23, 2011 11:19 am

Cadira del cotxe al revés?

EntradaAutor: Nap buf » dg. gen. 13, 2013 8:43 pm

Hola marones,
La patufa de casa demà fa 1 any i encara anem amb la cadira de cotxe del grup 0, perquè ja ve just que pesi 8 kg (sempre ha tingut un pes baixet). Però clar, això fa que no pugui estirar bé les cames i que sempre les tingui arronsades perquè la cadira està al contrari de la direcció del cotxe i els peus li toquen l'esquena del seient de darrere. A més, no li agrada gens estar d'esquena nostre, i crec q li agradaria molt més anar en cotxe si ens pogués veure. Vosaltres què faríeu, seguiríeu amb cadira grup 0 fins que pesés 9 kg, que és el que diuen les instruccions, o la passaríeu a grup 1?
Ai, és que no sé què fer.
Algú s'ha trobat en una situació semblant?
Gràcies
Lula1
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

Re: Cadira del cotxe al revés?

EntradaAutor: Lula1 » dg. gen. 13, 2013 9:13 pm

Hola Nap Buf!

El meu petit acaba de fer l any i va amb cadira de grup 0 des dels 10 mesos. Tot just pesa 8 kilos però anava molt incòmode a la cadireta de grup 0. Vaig preguntar i em van dir q les de grup 1 eren a partir de 9 kilos o 9 mesos. Als 10 mesos vam decidir de provar de canviar-lo.i la veritat és q hi va encantat. Jo només pateixo una mica quan s'adorm.pq el cap li qda una mica penjant. Per la resta estic encantada.
San78
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

EntradaAutor: San78 » dg. gen. 13, 2013 9:59 pm

Hola, Nap buf!
A mi em passava exactament el mateix que a tu i al final vaig optar per passar-li a la cadira del grup 1, perquè encara que no arriba als nou quilos ja començava a anar amb les cames massa encongides, i trobo que ara va molt més còmoda, entretinguda i relaxada alhora.
ISASF
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » dg. gen. 13, 2013 11:14 pm

La meva fa un any dema passat i ja fa temps que la porto al grup 1. Ja ho vaig veure, que no podia estirar les cames, i la vaig canviar fa temps!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. gen. 13, 2013 11:39 pm

Possa-la ja a la cadireta del grup 1!
Hadda
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

EntradaAutor: Hadda » dl. gen. 14, 2013 6:38 am

Nosaltres la vam passar al grup 1 als 6 mesos amb 8 quilos, es tan alta q anava amb el grup 0 anava encongida, incòmode i enfadada per anar d'esquena. Li vam preguntar al pediatra i ens va dir que encongida no podia anar, que la passesim al grup 1 amb la posició més reclinada! El canvi li va encantar!!!
carbasseta
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dl. gen. 14, 2013 7:43 am

Hola! Nosaltres la vam oassar q no arribava als 9 kg i hi anava be. Amb grup 0 ja era infernal porque no li agradava gens i almenys hem millorat una mica. Jo crec q pisen 9 kg (o 92 cm) com a estandard de subjeccio, es a dir, porque no s'escoli pels cinturons. Podeu provar i mirar com queda i decidir.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dl. gen. 14, 2013 8:52 am

Bon dia,
a nosaltres ens passava algo semblant, elles van ser molt prematures i de fet, ara amb 33 mesos acaben d'arribar als 9 kilos.
En el nostre cas amb 22 mesos les vam canviar, al fin... sense fer els 9 kilos ni de conya... vaig mirar normatives, vaig obrir un post i en general, la normativa diu qe a partir dels 9 kilos, lo dels 9 mesos no ho deia en lloc...
Així que, com a últim recurs li vaig preguntar a un mosso i em va dir que les passés ja, que si portaven les cames enconllides, en cas d'accident es farien molt mal a les cames i que si em paraven, no em dirien res per això; així que el mateix dia vam fer el canvi!
I súperbé!
Les nostres cadires a més es poden pujar una mica per si es dormen, agafa el capet i giren per ficar-les millor, així que va ser un pas importatntíssim!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Nap buf
Entrades: 246
Membre des de: dc. març 23, 2011 11:19 am

EntradaAutor: Nap buf » dl. gen. 14, 2013 11:44 am

Gràcies per contestar. Avui mateix fem el canvi!!!
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dl. gen. 14, 2013 11:46 am

Nap Buf a nosaltres ens apssava el mateix que a tu. I jo de tu la canviaria ja a una cadireta del grup 1. :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Grumeta
Entrades: 263
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Grumeta » dj. gen. 17, 2013 10:02 am

Ostres, que bé m'ha anat trobar aquest post, perquè anava a fer la mateixa pregunta! La meva patufa, de deu mesos i 7,5kg encara va al prima i li queden les cames encongides, de fet, quan s'enfada comença a picar amb els peus a la base del prima! Quan arribi a casa faré el canvi! A veure com s'hi trobarà! Gràcies!
Fai
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 10:03 am

EntradaAutor: Fai » dj. gen. 17, 2013 12:50 pm

Bones! El meu fill amb sis mesos i mig ja el vam posar a la cadira grup 1 tot i q pesava 7 i escaig!
Com q el portavem a la guarde i anaven els avis a bucarlo no podiem tenir 3 maxicosis ! Total, q vam provar amb un d grup 1 i com k van tan ben lligats anava perfecte ell! Si q posa amb 9 kg pero alla tb queden molt ben agafats !
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dt. feb. 12, 2013 7:22 am

No es qüestió de que quedin ben agafats, sino de que el seu cos sigui prou madur i la aeva musculatura prou resistent com per resistir un impacte que empenyi el seu coset cap endavant, les seves cervicals i els pectorals són les que patiràn més..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dt. feb. 12, 2013 9:34 am

El marcel també s'agobiava d'estar dintre del Maxicosi, i quan el vam canviar a una cadira del grup 1 estava encantat.
S'ha de dir q la nostre cadira de grup 1 va em sentit contrari de la marxa!!

El nen va més segur i comode!!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Koshka
Entrades: 2
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 9:57 am

EntradaAutor: Koshka » dv. feb. 15, 2013 11:03 am

Kabissa, quina marca és? on la vas comprar? fa poc vaig sentir a parlar de la conveniència de dur-los el màxim de temps possible en sentit contrari a la marxa i tinc entès que aquí és difícil de trobar-ne que no siguin del grup 0. La meva nena té només 6 mesos, però està bé de començar-se a informar per quan haguem de passar a grup 1 :)
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dv. feb. 15, 2013 6:41 pm

La meva es grup 0 i 1, la besafe, q a més pot girar-se i anar mirant endavant si calgués.
Bàsicament la vam escollir pq fa mig any era la unica que havia pogut tocar.
La vaig comprar a l'Ali Bei de Vilassar de Mar (em diuen que ara tenen un parell de models dels q ven mirant endarrera!!)

Jo em vaig informar a la web http://www.acontramarcha.com/ y als foros de crianzanatural hi ha un usuari que en sap moltíssim i ajuda molt en l'elecció.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Koshka
Entrades: 2
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 9:57 am

EntradaAutor: Koshka » ds. feb. 16, 2013 9:15 pm

Moltes gràcies Kabissa!!! m'apunto la web d'acontramarcha i els fòrums de crianzanatural (els conec de nom però mai hi he entrat) :)

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::