Guarderies a Girona

Més qüestions.
novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Guarderies a Girona

EntradaAutor: novella » dl. gen. 14, 2013 11:58 am

Hola!! D'aqui a un parell de mesos em tocarà tornar a treballar. El meu xic tindrà gairebé 6 mesos. Hem estat mirant guarderies i la q m'ha agradat es caríssima i les altres no m'han donat bon rollo. Alguna recomanació? I si pot ser prop de l'estació q és on vivim...m'han parlat bé de la Querubí, algú la coneix? Alguna altra idea?
Imatge
Imatge
Lluna27
:: conillet
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dl. maig 11, 2009 10:51 am

Re: Guarderies a Girona

EntradaAutor: Lluna27 » dl. gen. 14, 2013 12:02 pm

Hola nesbb!

Jo porto al meu peque al Querubí i estic molt contenta, el vaig portar amb 9 mesos i molt i molt bé, però al que vé en camí segur que l'apuntaré amb 6 mesets i no tinc cap mena de por ni de dubte!!!

Ho fan molt bé i estan molt pels nens, sempre fan moltes activitats i els nens s'ho passen pipa, tenen un horari molt ampli i no tanquen mai, excepte els festius! Jo la recomano se'ns dubte!!!

Si necessites més info només m'ho has de dir! :ok:
Imatge
Imatge
NidiaGi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 11:16 am

EntradaAutor: NidiaGi » dl. gen. 14, 2013 2:29 pm

La nostra la vam portar a la Massana de Salt als Pirulets i sols en puc dir coses bones.... l'horari molt flexible i podies afegir hores extres ja que funciona també coma ludoteca, la nena hi anava sempre contenta (inclús s'arrapava a la seva senyoreta per no marxar)

Agafen a partir de 4 mesos, i accepten llet materna i bolquers de tela :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Al traslladar-nos de poble vam haver de canviar però la recomano al 100% em va fer molta pena haver-la de canviar.... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge
Imatge

Això" 28/8/2010 - 4/10/2010
++++++++++++ 12 positius !!!!!
mordor
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

EntradaAutor: mordor » dl. gen. 14, 2013 5:41 pm

Jo tb hauré de començar a buscar guarderia i m'han parlat bé de la Querubí,

Lluna27, que em podries dir quant costa al mes?

Gràcies
novella
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dj. gen. 17, 2013 9:17 am

Ei! Finalment ahir vem anar a veure la guarderia Querubí i ens va agradar molt la seva filosofia i manera de funcionar. De totes les que hem vist és ka que més ens ha agradat. A més, és oberta i permet als pares participar en moltes coses del seu dia a dia. També ens ca agradar com funcionen amb els més petits: hi juguen, els estimulen, els mimen...i no els aparquen en una hamaqueta fins q ploren!
Res, que ens va agradar!!
Mordor, els preus son una matriculació de 280 euros (q es va reduint a mesura que avança l'any), i les quotes mensuals de 425€ horari de 8 a 3 (amb dinar) i 455 horari complet. Tenen servei de perruqueria un dia a la setmana, tb de metgessa i de psicòloga.
Jo et recomano que hi vagis a fer un cop d'ull!
Imatge
Imatge
mordor
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

EntradaAutor: mordor » dj. gen. 17, 2013 5:06 pm

Moltes gràcies nesbb, l'aniré a veure!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat