A quina edat es poden posar a la trona???
A quina edat es poden posar a la trona???
Hola noies
M'acaba de sorgir un dubte.....tinc bessonets de tres mesos....ja es comencen a aguantar el cap força be...i de les hamaques se'm tiren si no els lligo.
Fa dos dies que per probar els vam asseure una estoneta a les trones...les típiques del Ikea, de plàstic i rectes, que no es reclinen.
Vam os, amb les esquenetes rectes.
Pos be, ara la meva cunyada m'ha dit que no ho fagi ,que no es bo per les seves esquenetes,..almenys fins que no tinguin sis mesos...
Es veritat????
M'acaba de sorgir un dubte.....tinc bessonets de tres mesos....ja es comencen a aguantar el cap força be...i de les hamaques se'm tiren si no els lligo.
Fa dos dies que per probar els vam asseure una estoneta a les trones...les típiques del Ikea, de plàstic i rectes, que no es reclinen.
Vam os, amb les esquenetes rectes.
Pos be, ara la meva cunyada m'ha dit que no ho fagi ,que no es bo per les seves esquenetes,..almenys fins que no tinguin sis mesos...
Es veritat????
Re: A quina edat es poden posar a la trona???
A mi em sembla q son massa petits..fins q no s'aguanten asseguts em sembla q no es bo. Pero jo tampoc ho se segur.. jo a la meva filla de 5 mesos encara no li he posat i tinc la mateixa trona.
Com tu dius depen dels nens, n'hi ha que a l'hamaqueta estirats no volen estar, el meu fill per exemple. Nosaltres amb 3 mesos si que el posavem estonetes molt curtes, mentre dinavem perque estigues distret i li encantava. Era aquesta que dius de l'ikea que queden molt ben subjectes, pero si que molt bo no es.
Encara són massa petits per assentar-los amb l'esquena recta, si es pogués reclinar cap problema.
Jo tambe trobo que son massa petits per assentar-los a la trona. Jo no recordu exactament quan vaig posar-lo pero debia tenir uns 6o 7 mesos.
En teoria no s'haurien de "forçar" les postures dels nadons i per tant no els hauríem d'asseure fins que ells tots sols aprenguin a posar-se asseguts, cosa que sol passar bastant mès endacant, diria que com a mínim a partir dels 6 mesos i molts infants més tard, cap als 8.
Bon dia!
el meu petitó ja s'hi senta, te 6 mesos, a les instruccions de la trona(jane) posava que no era apte abans dels 5! potser amb tres són massa petits per aguantar les esquenetes rectes...no ho posa a les instruccions?
el meu petitó ja s'hi senta, te 6 mesos, a les instruccions de la trona(jane) posava que no era apte abans dels 5! potser amb tres són massa petits per aguantar les esquenetes rectes...no ho posa a les instruccions?
Gràcies per les respostes noies...m'heu aclarit el dubte.
No tenia instruccions porque son de segona ma...però ara ja m'ha quedat clar...GRÀCIES!!!!!
No tenia instruccions porque son de segona ma...però ara ja m'ha quedat clar...GRÀCIES!!!!!
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
Es poden posar asseguts quan s' aguanten solets drets. M'ho va comentar la pediatra.
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Passeu-vos per aqui:
viewtopic.php?f=15&t=22952
viewtopic.php?f=15&t=22952
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Bones!
Crec que dèpen del nen... I de les seves habilitats. el meu fill als 4 mesos seia com tot un home a qualsevol lloc, el vam haver de posar a la cadireta del cotxe perquè s'assentava al maxicosi i era un perill!!! La nena li hem posat ara que està a punt de fer sis mesos i just per menjar perquè encara no s'aguanta asseguda gaire estona, li agrada més rebolcar-se per terra!
De tota manera 3 mesos ho trobi justet!
Crec que dèpen del nen... I de les seves habilitats. el meu fill als 4 mesos seia com tot un home a qualsevol lloc, el vam haver de posar a la cadireta del cotxe perquè s'assentava al maxicosi i era un perill!!! La nena li hem posat ara que està a punt de fer sis mesos i just per menjar perquè encara no s'aguanta asseguda gaire estona, li agrada més rebolcar-se per terra!
De tota manera 3 mesos ho trobi justet!
Jo vaig posar el meu amb 5 mesos, ja començava a aguantar assegut (amb ajuda), però poca estona...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |