cybex aton que en penseu?
cybex aton que en penseu?
hola tinc el cybex onix i volia acoplar el cybex aton, que penseu? es comode hi van bé??
he trobat una noia que em ven un de nou per meitat de preu...i quedariem la setmana vinent i voldria saber opinions.
alguna de vosaltres no tindrà la base isofix de cybex aton? i si tot junt podem parlar encara no he quedat del tot...
gràcies
he trobat una noia que em ven un de nou per meitat de preu...i quedariem la setmana vinent i voldria saber opinions.
alguna de vosaltres no tindrà la base isofix de cybex aton? i si tot junt podem parlar encara no he quedat del tot...
gràcies
Re: cybex aton que en penseu?
Nosaltres tenin la cybex atom sense base isofix. Tenim dos cotxes i la pasem d.un a un altre. Estem molt contens.ens van regalar el trio de callisto que va la cadira del cotxe atom mes cabasset i cadira callisto. Mooooolt recomenable!!
Jo vaig fer això que diu tu, tenia la cybex onyx i pel segon vaig comprar la cybex aton i estem molt contents. Al començament tenia mala consciència pel tema que la nena no anava prou tombada, però ara té dos mesos i la veritat que es sent molt còmoda quan va amb l'aton, li encanta és posar-la dins i s'adorm. A part és una nena que no li agrada estar tombada. Aixó si el respatller de la cadireta onyx no es desmonta del tot quan hi poses el grup 0, si vols t'envio una foto de com queda muntat tot.
Respecte a la base no se si val la pena, jo m'ho vaig plantejar però al final no la vaig agafar, ja que la cadireta aton és la més premiada amb seguretat, fins i tot sense base isofix.
Respecte a la base no se si val la pena, jo m'ho vaig plantejar però al final no la vaig agafar, ja que la cadireta aton és la més premiada amb seguretat, fins i tot sense base isofix.
doncs ostres que bé si em pots posar foto, un detallas gracies!!
A veure si ho veus bé en aquesta foto, ja veus que al darrera sobresurt una mica el respatller de la cadireta sense funda, ja que no hem trobat cap forma de desmuntar el respatller, però per les nostres necessitats en tenim prou i és una meravella sobretot quan ho comparem amb la Jané Carrera que ens varen deixar pel primer fill, que pesava un munt, ocupava molt i costava conduir-la.
Si tens qualsevol altre dubte ja ho faràs saber.
Si tens qualsevol altre dubte ja ho faràs saber.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- estrella81
- :: conillet

- Entrades: 391
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 5:58 pm
Nosaltres tambe tenin la cybex aton i cap queixa
Jo també tinc la Cybex Aton però només pel cotxe. No la moc d'allà. La vaig comprar perquè era la més segura sense base isofix, però si ara anés enrera compraria la base perquè jo faig servir el cotxe sovint i per mi és bastant incòmode posar i treure el nen. El cinturó queda per sobre de la cadira i he de posar les cames del patufo entre la cadira i el cinturó i la veritat és que costa una mica... No sé si m'explico massa bé. Si alguna de les que la teniu té algun truquillo per fer-ho més pràctic perfecte! Però posar i treure el cinturó no em serveix ja que, com us deia, la tenim fixa al cotxe i encara seria pitjor haver-la de lligar cada vegada.
moltes gràcies noies, decidit serà la cybex aton per acoplar-la a l'onyx ara només em falta decidir si compro la base isofix o no que em sembla que serà que si. ja que el cotxe que tenim es 3 portes i a davant no es pot desconectar l'airbag.
merci maques
merci maques
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |