Seients per nadons Bumbo
Seients per nadons Bumbo
Hola!! Volia preguntar-vos si alguna té o ha fet servir els seients per a nadons bumbo. Ens n'han parlat força bé i diuen q respecten força la postura del nen. D'altra banda els permet estar asseguts quan ja aguanten el cap. És que el meu petit que té 3 mesos i mig li agrada molt estar assegut, quan està a l'hamaca fa força endavant x seure! Però encara no s' aguanta assegut tot sol.
Alguna en té referències??
Alguna en té referències??
Re: Seients per nadons Bumbo
Jo el tinc i a mi el pediatre me´l va desaconsellar, perquè em va dir que forçava la postura...
Com que els manté asseguts perquè queden encaixats em va comentar que si el bebè era massa petit el forçava a aguantar-se i si ja s'aguantava assegut no li calia cap seient per forçar la postura...
Com que els manté asseguts perquè queden encaixats em va comentar que si el bebè era massa petit el forçava a aguantar-se i si ja s'aguantava assegut no li calia cap seient per forçar la postura...
jo el tinc, hi la veritat es que l'he utlilitzat poc una cosa que no es necessaria. ara algun dia li posava no mes de 5 minuts per canviar de postura. pero molt poc....
Amb el gran el vam utilitzar poc, xo amb el petit l'estem fent servir moltíssim! Jo si q te'l recomano, queda més incorporat q amb l'hamaqueta, a l'avast de tot, i li agrada molt!
Hola! Jo tambe el tinc i l'he fet servir bastant. Sobretot amb la nena, al nen no li agradava tant i es cansava aviat. Si es bo o dolent......penso que si no s'aguanta ja no li posés i si el nen s'aguanta doncs es com si seies en un altre lloc sols que queda mes encaixat. A mi personalment em va anar be. El que pots fer ja que no saps si li agradara o no al teu nen és comprar-lo de segona ma. Jo tinc el meu de color lila si el vols envia'm un privi. Te'l podria vendre baratet i enviar gratuïtament ja que les famílies nombroses podem fer un enviament gratis cada mes.
- papallona84
- :: conillet

- Entrades: 352
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm
Nosaltres el vam comprar de segona ma aqui al forum i l'estem utilitzant molt!Al Arnau li agrada molt estar alli,aixi q jo si et dic q val la pena xo clar cada nen es un mon!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |