Seients per nadons Bumbo

Més qüestions.
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Seients per nadons Bumbo

EntradaAutor: novella » dl. gen. 21, 2013 8:38 am

Hola!! Volia preguntar-vos si alguna té o ha fet servir els seients per a nadons bumbo. Ens n'han parlat força bé i diuen q respecten força la postura del nen. D'altra banda els permet estar asseguts quan ja aguanten el cap. És que el meu petit que té 3 mesos i mig li agrada molt estar assegut, quan està a l'hamaca fa força endavant x seure! Però encara no s' aguanta assegut tot sol.
Alguna en té referències??
Imatge
Imatge
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Seients per nadons Bumbo

EntradaAutor: Alehop » dl. gen. 21, 2013 8:48 am

Jo el tinc i a mi el pediatre me´l va desaconsellar, perquè em va dir que forçava la postura...

Com que els manté asseguts perquè queden encaixats em va comentar que si el bebè era massa petit el forçava a aguantar-se i si ja s'aguantava assegut no li calia cap seient per forçar la postura...
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dl. gen. 21, 2013 8:55 am

jo el tinc, hi la veritat es que l'he utlilitzat poc una cosa que no es necessaria. ara algun dia li posava no mes de 5 minuts per canviar de postura. pero molt poc....
nius
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dl. gen. 21, 2013 10:32 am

Amb el gran el vam utilitzar poc, xo amb el petit l'estem fent servir moltíssim! Jo si q te'l recomano, queda més incorporat q amb l'hamaqueta, a l'avast de tot, i li agrada molt!
Imatge

Imatge
mamlaboni
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

EntradaAutor: mamlaboni » dl. gen. 21, 2013 10:53 am

Hola! Jo tambe el tinc i l'he fet servir bastant. Sobretot amb la nena, al nen no li agradava tant i es cansava aviat. Si es bo o dolent......penso que si no s'aguanta ja no li posés i si el nen s'aguanta doncs es com si seies en un altre lloc sols que queda mes encaixat. A mi personalment em va anar be. El que pots fer ja que no saps si li agradara o no al teu nen és comprar-lo de segona ma. Jo tinc el meu de color lila si el vols envia'm un privi. Te'l podria vendre baratet i enviar gratuïtament ja que les famílies nombroses podem fer un enviament gratis cada mes.
papallona84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: papallona84 » dl. gen. 21, 2013 4:47 pm

Nosaltres el vam comprar de segona ma aqui al forum i l'estem utilitzant molt!Al Arnau li agrada molt estar alli,aixi q jo si et dic q val la pena xo clar cada nen es un mon!
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::