enfillada!
enfillada!
Hola mamis!
Obro aquest post per tal que puguem explicar els sentiments cap als fills.
La meva filla té quasi 7 mesos i encara no l'he deixat cap nit amb ningú! A més no vull!! M'agrada estar amb ella i disfrutar i cada vegada que la deixo passo uns nervis...
Us passa? La gent em diu que m'hauria de separar d'ella. Per què????? No vull!!! Muns sogres no paren de dir-me que surti i que els hi deixi (no tinc mare i per tant només els tinc a ells...) però ara per ara no estic preparada per deixar-la a la nit. A més encara mama. Excusa ideal!!! A vosaltres us passa? Amb el temps em passarà?
Obro aquest post per tal que puguem explicar els sentiments cap als fills.
La meva filla té quasi 7 mesos i encara no l'he deixat cap nit amb ningú! A més no vull!! M'agrada estar amb ella i disfrutar i cada vegada que la deixo passo uns nervis...
Us passa? La gent em diu que m'hauria de separar d'ella. Per què????? No vull!!! Muns sogres no paren de dir-me que surti i que els hi deixi (no tinc mare i per tant només els tinc a ells...) però ara per ara no estic preparada per deixar-la a la nit. A més encara mama. Excusa ideal!!! A vosaltres us passa? Amb el temps em passarà?
Re: enfillada!
Hola Emami, a mi també hem passa i la meva filla farà 2 anys!!!!
El que si es bo, es tenir temps per a tu i per estar amb la teva parella, però no cal que sigui una nit. Podeu fer una tarda al cine o anar a sopar amb amics i llavors cap a casa amb la teva filla.
Si tu no la vols deixar, no tens cap obligació, a mes si la nena encara mama, ella et necessita.
Jo vaig tardar molt a deixar la meva filla mes d'una tarda (i era per fer examens o estudiar) i ja no et dic deixar-la a casa els avis a dormir...ella ja tenia mes d'un any i va ser per necessitats de la feina, ja que començava a treballar a les 7 del matí i el meu home per horaris amb la seva feina no podia estar per ella. Ara ella s'hi queda encantada, tant si es per una tarda com si es mes d'una nit.
Tu fes el que creguis que has de fer, i la gent que t'envolta que digui el que vulgui, que sols son petits un cop i creixen molt ràpid!!!!!!
El que si es bo, es tenir temps per a tu i per estar amb la teva parella, però no cal que sigui una nit. Podeu fer una tarda al cine o anar a sopar amb amics i llavors cap a casa amb la teva filla.
Si tu no la vols deixar, no tens cap obligació, a mes si la nena encara mama, ella et necessita.
Jo vaig tardar molt a deixar la meva filla mes d'una tarda (i era per fer examens o estudiar) i ja no et dic deixar-la a casa els avis a dormir...ella ja tenia mes d'un any i va ser per necessitats de la feina, ja que començava a treballar a les 7 del matí i el meu home per horaris amb la seva feina no podia estar per ella. Ara ella s'hi queda encantada, tant si es per una tarda com si es mes d'una nit.
Tu fes el que creguis que has de fer, i la gent que t'envolta que digui el que vulgui, que sols son petits un cop i creixen molt ràpid!!!!!!
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Emami,
T'entenc perfectament!!! Jo tinc dues filles de dos anys i de dos mesos i mai cap de les dues les he deixat a dormir amb ningú. Ni tan sols quan va néixer lapetita, la gran dormia a casa amb el papi!!!
No he sentit (ni el meu home tampoc) cap necessitat de sortir sense elles; més aviat el contrari, ens acompanyen sempre i ens encanta!!! I sempre trobem estones durant el dia per estar tots dos solets.
És ben normal el q et passa!!
T'entenc perfectament!!! Jo tinc dues filles de dos anys i de dos mesos i mai cap de les dues les he deixat a dormir amb ningú. Ni tan sols quan va néixer lapetita, la gran dormia a casa amb el papi!!!
No he sentit (ni el meu home tampoc) cap necessitat de sortir sense elles; més aviat el contrari, ens acompanyen sempre i ens encanta!!! I sempre trobem estones durant el dia per estar tots dos solets.

És ben normal el q et passa!!
Moltes gràcies sivi!! Jo ja la deixo quan vaig a treballar i de monsnt ja n'hi ha prou per mi!!
Com tu dius passa molt ràpid!!
Com tu dius passa molt ràpid!!
Jo també us entenc perfectament. El meu fill gran té 6 anys i el petit 3 i encara MAI han passat una nit fora sense mi o el seu pare. Fins i tot quan va néixer el petit, el gran es va quedar a casa amb el pare i la meva mare es va quedar amb mi a l'hospital. I durant el dia els deixo el menys possible i sempre per necessitats de feina. Com vosaltres, de moment no en tinc cap necessitat.
La meva te 7 mesos i ni en pintura la deixo dormir amb algu que no sigui amb mi! Fora de questió! A més, a aquesta edat necessiten la mare....la meva es desperta encara moltes vegades la nit i necessito estar al seu costat.
No tenim cap necessitat de deixarla la nit, si no és que és necessari per algun motiu especial.
Vaja, sentiments de mare, fortíssims!!!!!!!!! L'amor de la nostra vida!
No tenim cap necessitat de deixarla la nit, si no és que és necessari per algun motiu especial.
Vaja, sentiments de mare, fortíssims!!!!!!!!! L'amor de la nostra vida!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
T'entenc perfectament, la meva filla té 9 mesos i nosaltres no l'hem deixat ni de dia ni de nit, no ens ve de gust estar sense ella. Nosaltres fem de tot i disfrutem moltíssim tots tres, no m'imagino fer coses sense ella i el meu marit tampoc. Jo de tan en tan si que la deixo amb ell per anar a la pelu però poca cosa més....ja arribarà el dia que ella voldrà anar a dormir a casa la cosineta però de moment no. I com que la resta d'amics també tenen fills fem coses de dia o sopars a casa i els nens dormen tranquil.lament, pel que fa a la parella trobem moments per estar sols a casa, la nena a les 8 ja dorm i si tenim ganes d'alguna cosa diferent demanem menjar al xinés i descarreguem una peli. Fins i tot vam anar a un hotel romàntic amb jacuzzi i tot, de dia visitavem coses tots tres i a la nit ella dormia i era el nostre moment.
La gent que digui missa, jo no puc ser més feliç!
La gent que digui missa, jo no puc ser més feliç!
EMAMI a mi em passa el mateix que tu, estic les 24 h amb ell perque estic d'excedencia i miro d'estar tot el temps possible amb ell, aquest setembre anira a l'escola bressol.
Fa cosa de dos mesos que estem vivint al mateix poble que els sogres i algun cop em diuen: a ver si nos traes alguna tarde el peke, pero perque? si el volen veure els hi faig una visita i ja esta, que carai. Quan he d'anar a la pelu si que els hi porto als sogres, , pero perque no tinc cap mes opcio, el meu marit treballa.
Jo nomes l'he deixat alguna nit amb els meus pares erque em anat a sopar, pero despres dormo amb ell, fem collit.
A l'octubre vam anar 4 dies a Paris de lluna de mel i vam deixar el petit a casa els meus pares, era la primera vegada que ens separavem, jo vaig estar tranquila perque sabia que estava en bones mans.
Per cert el petit ahir va fer 1 any.
Fa cosa de dos mesos que estem vivint al mateix poble que els sogres i algun cop em diuen: a ver si nos traes alguna tarde el peke, pero perque? si el volen veure els hi faig una visita i ja esta, que carai. Quan he d'anar a la pelu si que els hi porto als sogres, , pero perque no tinc cap mes opcio, el meu marit treballa.
Jo nomes l'he deixat alguna nit amb els meus pares erque em anat a sopar, pero despres dormo amb ell, fem collit.
A l'octubre vam anar 4 dies a Paris de lluna de mel i vam deixar el petit a casa els meus pares, era la primera vegada que ens separavem, jo vaig estar tranquila perque sabia que estava en bones mans.
Per cert el petit ahir va fer 1 any.
Vaig trigar 18 mesos a deixar el nen amb els avis i nomes ho faig per necesitat, la veritat quan no dorm amb mi no dormo tranquil •la pensant si es desperta demanant la mama a mitjanit. Ara te27 mesos.
jo de moment tampoc l'he deixat cap nit a dormi amb ningú, no se que faré quan neixi el Julià però es bona idea que dormi amb el papi. inclus pensava tenir el nen a casa per estar amb l'Eloi a la nit o demana l'alta voluntaria abans per anar a casa si es com el primer la primera nit hagues pogut esta a casa....
tothom m'emprenya en que esta molt enmarat però no m'importa gens, quan tingui 10 anys ja no ho estara per tant a disfrutar!!
tothom m'emprenya en que esta molt enmarat però no m'importa gens, quan tingui 10 anys ja no ho estara per tant a disfrutar!!
Jo quan vaig tenir el nen tothom el deia que havia de desconectar, inclús uns amics ens van comprar unes entrades per anar al teatre i em van "obligar" a deixar un vespre (sopar-posar a dormir) el meu nino de 6 mesets i ho vaig passar molt malament, no vaig disfrutar gens. Des de llavors només sortim si ens vé de gust i intentem que siguin coses que puguem fer plegats.
No m'agrada deixar els nens perquè si, sinò que els he tingut per disfrutar-los i fer coses amb ells.
O sigui que si no són emergències, o coses inevitables, els meus fills amb nosaltres!!
I els altres que diguin el que vulguin... que tothom cria els seus fills a la seva manera!!
No m'agrada deixar els nens perquè si, sinò que els he tingut per disfrutar-los i fer coses amb ells.
O sigui que si no són emergències, o coses inevitables, els meus fills amb nosaltres!!
I els altres que diguin el que vulguin... que tothom cria els seus fills a la seva manera!!
El meu nen te 3 anys i no li he deixat mai a ningú i menys a les nits.. perque?? sinó ho necessito, m'encanta estar amb el i el trobaria molt a faltar...
jo soc de les que pensan que ja tindrà temps de quedar-se quan sigui gran,... ara es el meu moment i no puc estar sense ell.. així que tranquil.la...
jo soc de les que pensan que ja tindrà temps de quedar-se quan sigui gran,... ara es el meu moment i no puc estar sense ell.. així que tranquil.la...
el meu farà 4 anys a l'abril i tant sols s'ha quedat 1 nit fora de casa i va ser per pròpia voluntat. Ja no hi ha volgut tornar. Quan estigui preparat ja ens ho demanarà.
M'encanta sentir-lo dir: "mama, t'estimo" i tenir-lo a sobre constantment (tot i que cada cop es més complicat perquè té més força i fa mal i de vegades necessito espai propi i em reboto..)... en fi.... tot això, dins de no res, desapareixerà, i voldrà anar amb els amics i nosaltres quedarem en segon pla, o tercer, o quart...... aprofitem ara que podem estar enfillats, perquè mai més tornarà aquest moment.
Nosaltres tampoc els deixem a dormi a no ser que sigui necessari, per exemple quan va néixer el petit doncs la gran es va quedar a casa els avis. Però en general no els deixem. A nosaltres també ens agrada estar amb ells i fer-ho tot en família. De fet ja els deixo prou per anar a treballar, quin remei!
Al març la Marina (fa P3) anirà de colònies i ja estic patint, JO ho passaré fatal!
Al març la Marina (fa P3) anirà de colònies i ja estic patint, JO ho passaré fatal!
Ostres, no m'entra el cap aquesta mania que té la gent per separar els bebés de les seves mares!! Ho puc "entendre", tot i que no ho comparteixo, amb el meu fill que té 30 mesos, però amb la teva filla que en té 7???? quina necessitat tenen les iaies de quedar-se a dormir un bebé de 7 mesos? que no ho veuen que necessita la seva mare???
El meu fill ha dormit dues vegades sense mi, una amb son pare i una amb els meus pares. I en les dues tenia més de 2 anys i a ell li semblava bé.
Hi ha gent que es pensa que tenir fills és una "molèstia" i que ens han de "salvar" del rotllo que és estar tot el sant dia amb ells. AMb lo que m'agrada a mi que sigui cap de setmana per poder estar amb el meu fill, fer coses junts... quan sigui adolescent i no vulgui saber res de mi, ja aniré al cine, no patiu!!
El meu fill ha dormit dues vegades sense mi, una amb son pare i una amb els meus pares. I en les dues tenia més de 2 anys i a ell li semblava bé.
Hi ha gent que es pensa que tenir fills és una "molèstia" i que ens han de "salvar" del rotllo que és estar tot el sant dia amb ells. AMb lo que m'agrada a mi que sigui cap de setmana per poder estar amb el meu fill, fer coses junts... quan sigui adolescent i no vulgui saber res de mi, ja aniré al cine, no patiu!!

Una altra que tampoc es separa, i mira que la meva sogre cada vegada que ens veu ens diu que li hem de deixar, que hem d'anar al cine, a sopar... em diu que ella al seu fill el deixa i estava tan tranquil·la.
Aquest cap de setmana ens ha dit, " doncs segur que amb la teva mare el deixes!!", doncs no senyora, tampoc! no tenim cap necessitat de deixar-lo, ja el deixaré quan comenci a treballar al juny i ja tindrà un anyet!
Quina mania a voler-lo fer veure com una molèstia...
Nosaltres som una família de nen emmarat amb pares enfillats
Aquest cap de setmana ens ha dit, " doncs segur que amb la teva mare el deixes!!", doncs no senyora, tampoc! no tenim cap necessitat de deixar-lo, ja el deixaré quan comenci a treballar al juny i ja tindrà un anyet!
Quina mania a voler-lo fer veure com una molèstia...

voltamons ha escrit:
Moltes gràcies per les vostres respostes! Em quedo més tranquila! La meva filla ara és el meu món i fins que ella em deixi passaré tot el meu temps amb ella! I la gent que em digui el que vulgui.
La gent diu que he de desconectar però és que no ho necessito!!!! Sembla mentida que costi tan d'entendre!
La gent diu que he de desconectar però és que no ho necessito!!!! Sembla mentida que costi tan d'entendre!
Moltes gràcies per les vostres respostes! Em quedo més tranquila! La meva filla ara és el meu món i fins que ella em deixi passaré tot el meu temps amb ella! I la gent que em digui el que vulgui.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |