Ara xiscla com un boig!
Ara xiscla com un boig!
Ei noies! A veure què us sembla: el xic farà 4 mesos la setmana q ve, ja fa temps q va aprendre a fer sorollets: aàaaaaahh, eeeeeeehhh, aguuuu, ngueeee.,, etc. Però ara ha après a cridar, i ha deixat de "parlar" per xisclar tot el dia!!! I ho fa de content pq ell riu i xiscla, xiscla i riu, però és q ho fa molt fort!! Qui no li vegi la cara pensarà q el maten!!!! Això és normal? Tots criden tant o és q el meu és un cridaner?
Re: Ara xiscla com un boig!
sí, és normal i sí, t'ha sortit cridaner
l'agrada sentir-se i descobrir-se a sí mateix
Ja t'ho ha dit al entrerius. La meva també era una cridanera!!
És normalíssim! I riuen perquè els deu fer gràcia sentir-se 

És normal! El meu petit també va començar als 4 mesos a cridar i molt fort, sobretot a la nit... i ara continua, a més quan ho fá li diem coses i es fa un fart de riure jajaja
Mare de Lucas, y blogger http://yllegolucas.blogspot.com.es/
Oh a en Pau també li passaba, com cridaba el tiu!!! Els hi encanta descobrir que aquells sorolls tant forts surten d'ells mateixos. Ja passarà, tot són èpoques!! 
Ai si quina gràcia, ara m`has fet recordar que el meu també ho feia, són èpoques on es van descobrint ells mateixos, el seu cos i els sorolls que poden fer amb ell. parlen, criden, xisclen, fan la moto... és super divertit!
Bon dia,
al meu peque li agrada especialment cridar en aquells llocs on hi ha més silenci, a la sala d'espera del metge, quan hi ha algú de casa fent la migdiada
Què hi farem!!!!

al meu peque li agrada especialment cridar en aquells llocs on hi ha més silenci, a la sala d'espera del metge, quan hi ha algú de casa fent la migdiada
Què hi farem!!!!

El meu xiscla ara per cridar-me i dir-me que vingui... Als 4 mesos tossia. Crec que es una forma de captar l'atenció, de dir "sóc aqui!"
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |