Amb ISOFIX?
- Gimmy&Anna
- :: papallona

- Entrades: 109
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am
Amb ISOFIX?
Bon dia a tothom.
La Clàudia aviat arribarà als 9 kg i ens estem mirant per la cadireta del grup 1 (o 1-2)
Ja ens hem mirat els temes relacionats peró tenim un dubte: la comprem amb o sense ISOFIX?
La veritat es que no hi anem gaire en cotxe, i quan hi anem no acostumem fer gaire quílometres.
Quines advantatges té l'ISOFIX? (a part de ser més segur?)
Algú ha tingut aquest dubte? Qual ha sigut finalment el sistema que heu escollit?
Moltes gràcies a tothom...
La Clàudia aviat arribarà als 9 kg i ens estem mirant per la cadireta del grup 1 (o 1-2)
Ja ens hem mirat els temes relacionats peró tenim un dubte: la comprem amb o sense ISOFIX?
La veritat es que no hi anem gaire en cotxe, i quan hi anem no acostumem fer gaire quílometres.
Quines advantatges té l'ISOFIX? (a part de ser més segur?)
Algú ha tingut aquest dubte? Qual ha sigut finalment el sistema que heu escollit?
Moltes gràcies a tothom...
Re: Amb ISOFIX?
Nosaltres tenim Isofix pq ens ho van regalar però per nosaltres no val la pena. Si la cadireta ha d'anar sempre al mateix cotxe un cop la tens posada ja no hi ha problema, l'isofix és mes per treure i posar fàcil. Al meu cotxe en porto una sense isofix i fa el mateix servei que l'altre i no val tant.
Això és la meva opinió. Fins aviat!
Això és la meva opinió. Fins aviat!
Gimmy, quina us esteu mirant?? Perquè jo aviat tambe n'haure de comprar una i vaig ben perduda!
Totalment convençuda: AMB ISOFIX. Tu mateixa et dones la resposta, és més segur. Nosaltres vam comprar el grup 1 de Romer amb isofix, i a més que es molt segur, es molt fàcil de posar. També és molt còmode posar i treure al nen perquè només t'has de preocupar dels tirants de la mateixa cadira. I
Nosaltres també tenim isofix (ens la van deixar). Ara es grup 0, pero la propera que sera grup 1/2 la compraré també amb isofix, es mes segur i molt comode de posar i treure!
L'isofix va anclat al xasís del cotxe, fa que, en cas de col.lisió, no es mogui res la cadireta i també que faci com si la cadira s'enfonsés al seient i no de sortir disparada.. M'explico fatal! Mira la web de Romer que hi ha vídeos que ho expliquen millor.. Nosaltres tenim la Trifix!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
I ara la següent pregunta... En el sentit de la marxa o mirant endarrera??
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Contra marxa es molt més segur, però la comoditat és cara a la marxa, també el seient central del vehicle és el més segur de tots!
- Gimmy&Anna
- :: papallona

- Entrades: 109
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am
nb_30 ha escrit:Gimmy, quina us esteu mirant?? Perquè jo aviat tambe n'haure de comprar una i vaig ben perduda!
Hola nb_30.
A nosaltres ens agrada aquesta (no amb aquests colors, ni han de mes macos i "normalets"
)http://www.britax-roemer.com/car-seats/ ... /king-plus
No porta ISOFIX i ens en han parlat molt bé (a les botigues).
La veritat es que si al final no comprarem amb ISOFIX ens quedem amb aquesta marca (Römer), tothom concorda que son molt segures i cómodes.
Igualment en aquests dies estem mirant altres opcions...a la que vegi alguna cosa d'interés et tindré infaormat/da.
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Jo tambe ho tinc clar! Amb isofix! Com tu dius, es mes segura i la flor ho ha explicat molt be.
Auxo si, tenia entes q grup 1 ja ca de cara a la marxa sempre!
Auxo si, tenia entes q grup 1 ja ca de cara a la marxa sempre!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Gimmy gracies! Jo tambe havia mirat aquesta marca pero com que no en tinc ni idea..en un post antic vaig llegir q alguna noia havia comprat la romer a una web alemanya mes be de preu.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |