ferro als bebes

Més qüestions.
EMAMI
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

ferro als bebes

EntradaAutor: EMAMI » dg. feb. 03, 2013 1:17 pm

Hola a totes!
La meva filla té set mesos i no he aconseguit encara que mengi verdura ni papilla de fruites.
És molt poc menjadora i a part és de menjar poc i sovint.
Està molt enganxada al pit, li encanta i no vol res més...als matins que treballo es menja 60 de cereala i ja està....A la tarda li dono mig platan o mitja pera amb la reixa i no s'ho acaba...total que el pediatra m'ha receptat ferro.
Algú li ha donat ferro als fills? Em diu que li doni amb suc de taronja però no li agrada...
Què en penseu? És que durant l'embaràs en vaig prendre i és horrorós...de moment no he començat a donar-li.
Moltes gràcies!
la_rodri
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: ferro als bebes

EntradaAutor: la_rodri » dg. feb. 03, 2013 2:57 pm

Jo insistiria amb la fruita i la verdura. Ja sigui amb la reixa o triturat. El més important es que s'acostumi als sabors i ho acabi prenent. El ferro pot fer que faci les caques molt dures, i si no pren gaire verdures...
Libèl.lula
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:03 pm

EntradaAutor: Libèl.lula » dg. feb. 03, 2013 4:34 pm

El meu fill va haver de prendre ferro durant uns mesos. Va començar als 7 mesos més o menys però ell tenia un dèficit de ferro ( li van fer una analítica ). Ell no va anar restret però sempre ha menjat molta fruita i verdura. És veritat que tenia un gust molt dolent, jo li donava directament amb la xeringueta.
EMAMI

EntradaAutor: EMAMI » dg. feb. 03, 2013 5:36 pm

Ja insisteixo ja amb la fruita i la verdura però no me'n surto...no ho vol de cap manera. Ni rallada, ni en compota, ni de potito...amb la reixa anavem bé però ja se n'ha cansat...és desesperan. Si algú es troba així em podeu donar idees?
Gràcies!
anny
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: anny » dg. feb. 03, 2013 6:30 pm

La meva filla també va tenir que pendre ferro i vitamines, però el cas d'ella és diferent al de la teva filla... ella va ser perquè va néixer prematura.
Aly84
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dg. feb. 03, 2013 7:24 pm

Hola Emami!

La meva filla també és molt mal menjadora, li agrada molt el pit I L'interès x la cullera és molt baix... Perque es mengi mitja ració o un quart de ració de puré d fruita o verdura hi estem 1 eternitat amb 1 munt d paciència I imaginació....

Ara te 9 mesos, Estem a 1 percentil baix d pes, pero com que va fent no li han receptat Ferro.

Mira 1 cosa k a mi m'ha funcionar xk mengés verdura, Quan no hi havia manera ni k empasses 1 cullerada... Va començar a menjar-ne al 8 mes... Des de que la preparó de la següent manera:

Al vapor poso a coure les verdures i la carn. Després ho escorro. I ho trituro tot amb LLET D'ARRÒS. li dona 1 sabor dolç. Amb la fruita faig igual la tallo I la trituro amb 1 XIc d llet D'arròs I 1 galeta...

Aixi menja 1 mica millor k abans. Proba-ho a veure.

Si pot menjar gluten Pots usar llet d'avena, també es dolça i a + es 1 cereal ric amb Ferro. A la meva també li agrada, pero uso + la d'arros

sort I paciencia
EMAMI

EntradaAutor: EMAMI » dg. feb. 03, 2013 7:53 pm

Moltes gràcies Aly84!
Ho probaré. Avui a sopar li he fet arròs amb pastanaga i li ha agradat!!! Li agraden les textures sòlides!
Probaré com tu ho fas a veure si hi ha sort.
Moltíssimes gràcies!
mishka
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

EntradaAutor: mishka » dg. feb. 03, 2013 8:28 pm

Una de les meves nenes també en va pendre però perquè era prematura.
Li donava amb una xeringa i res, sembla que li agradava i tot...
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Aly84
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dl. feb. 04, 2013 3:11 pm

Si a la meva també li agraden les textures sòlides, els pures que es menja millor són els que queden + espessos...

Un altra cosa que faig x engrescar-la k mengi 1 mica + es el següent: com que li agrada xupar pa, Quan Estem amb la papilla li suco 1 tros d pa sec amb el seu puré I entre llepada I llepada li puc ficar alguna cullerada + a la boca...

Si la teva nena pot menjar ho Pots probar també, no es cap meravella, pero almenys Aixi potser entra 1 mica + d verdura. Sense pa potser menja 1 total d 10 cullerades... Si li donó el pa sucat, tot I que, s'empastifa, potser aconsegueixo k mengi 6 cullerades +, algo es algo...

En fi... Paciencia.... Molta paciencia... Ja arribarà el dia k menjaran b....
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dl. feb. 04, 2013 11:22 pm

Hola marones!

Jo crec que les vostres nenes són molt bones menjadores...el pit no el deixen, qué és el seu aliment principal!! :love: L'Alimentació complementària és això, complementària. I per tant es tracta que experimentin amb textures i sabors.

EMAMI, li han receptat ferro pels resultats d'alguna analítica o perquè veiessin que n'hi faltava d'alguna altra manera? O és més una preocupació teva? Ho dic perquè la meva filla tampoc menjava massa al principi i mai va necessitar ferro. Sí que és cert que a partir de 6 mesos, només amb LM PODRIEN tenir carència de ferro, però no és obligatori. Ara, si és perquè li han trobat falta de ferro, CAL donar-li sí o sí.

Poc a poc aniran familiaritzant-se amb els sabors i les textures i ja veureu com menjaran més! I si els agraden els sòlids ja sabeu. Busqueu coses que a vosaltres no us faci por i endavant! En aquest fil se'n parla més, per si us interessa: viewtopic.php?f=16&t=17340
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
EMAMI

EntradaAutor: EMAMI » dt. feb. 05, 2013 7:31 pm

Gràcies per les idees! He descobert que li agrada l'arròs i li faig amb tot! Ara un màxim de 15 culleradea.
Carbasseta me l'han receptat per si a cas perquè és mala menjadora...però de moment no li dono perquè algo va menjant i fem LM encara.
Gràcies!
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » ds. feb. 09, 2013 7:01 pm

Jo no crec que sigui mala menjadora, només té sis mesos i hi ha nens que els hi costa més que d'altres l'alimentació complementària i dius que fa pit, no hi vec problema... Si veus que li agraden les textures sòlides, prova de donar-li trossos de pastanaga, monjeta, patata, plàtan... que ho agafi amb les mans, però clar, fins que agafen pràctica menjen poquet així, a més d'enguarrar-se molt, jeje.
També em pregunto si li han receptat sense analítica...
Les meves van prendre ferro per prematuritat i era un engorro, casi tota la roba tacada i no marxava, no els hi agradava gens, a més del restrenyiment, jo li donaria més temps...
Espero que aneu millorant poc a poc!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
bitxita
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. juny 20, 2011 6:57 pm

EntradaAutor: bitxita » dl. feb. 11, 2013 2:27 pm

Hola! A mi me l van receptar quan el peque tenia 6 m perquè si i no li vaig donar però ara q te un any, ha estat força malalt i segurament això i q no menjava gaire li han fet baixar les reserves i ara si que li dono, perquè a les analitiques surt q ho te baixet. El metge em va dir q només un parell de mesos...i ho fem en deju quan podem i amb el menjar quan no, q es millor q el prengui i absorveixi la meitat q q no prengui res.
De moment no li desagrada del tot i sembla q no li fa anar restret...jo també tenia por, q a l embaràs ho vaig passar fatal!! Jejej
Ànims, i amb l edat que te jo no crec que mengi malament...al menys comparant amb el meu fa uns mesos...i ara sembla una llima!!
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::