Escoles bressol públiques Poblenou-Diagonal Mar

Més qüestions.
beles
Entrades: 4
Membre des de: dc. gen. 09, 2013 1:46 pm

Escoles bressol públiques Poblenou-Diagonal Mar

EntradaAutor: beles » dc. feb. 06, 2013 10:48 am

Bon dia,

Ja sé que és un tema que ja ha sortit, però les entrades són antigues i m'agradaria tenir informació una mica més actual. Estem mirant totes les escoles bressol públiques que hi han a Poblenou, hem estat xafardejant per fora L'escola bressol Júpiter, l'Aliança, la Diagonal Mar i el Xalet de la Paperera. Algú de vosaltres porta als seus peques a alguna d'aquestes? Em podeu donar la vostra opinió?

Moltes gràcies.
LONDONER
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

Re: Escoles bressol públiques Poblenou-Diagonal Mar

EntradaAutor: LONDONER » ds. feb. 09, 2013 10:10 am

Hola beles, nosaltres portem a la nena a la Jupiter. Aquest es el 2on any. De fet l'ha vem estrenar al Septembre del 2011, i només puc dir que ens ha tocat la loteria. L'escola es preciosa. Amb molt sol, un gran pati, i les aules son espaioses. Pero el millor es l'equip educatiu, la directora, la subdirectora i totes les educadores, tan les tutores com les noies de reforç del mati i del migdia. La nostra filla hi esta super contenta...i nosaltres super tristos perque al juny ja deixarà l'escola, que es com una gran familia. També t'he de dir, que hem notat diferencia respecte a l'any passat. Crec que amb el tema de les retallades,l'escola bressol pública esta perdent una mica de la qualitat que l'ha diferenciava respecte a la privada, pero tot queda substituit amb les ganes que hi posen tot l'equip. L'Ampa tot i ser nova, es mou bastant, i en tenen ganes, i a l'estiu s'organitza un casal.
No se, si ten qualsevol altra pregunta ja ho saps...nosaltres ara estem en fase de buscar escola per P-3 i també es un mon...
beles

EntradaAutor: beles » ds. feb. 09, 2013 8:49 pm

Moltíssimes gràcies per la info, Londoner! Ja pensava que ningú em contestaria... :) Ara falta saber opinions sobre les altres dues, la veritat és que des de fora es veuen molt bé, però clar, després el personal és el que les pot diferenciar.
Prenc nota de tot el que m'has dit, a veure si tenim sort i aconseguim plaça. En un temps, ja et preguntaré sobre les escoles, que em portes avantatge! :)
LONDONER
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

EntradaAutor: LONDONER » ds. feb. 09, 2013 9:08 pm

De res, noieta...suposo que de les altres et podran donar tambe bones referencies, perquè la metodologia, i l'esperat son els mateixos. Despres ja entra en joc, la direcció i les educadores, pero crec que totes mes o menys son per l'estiu. Jo triaria la que et vagi millor per logística del dia a dic, sempre tenint en compte el numero de places vacants i sol.licituts que tinguin pel curs que necessitis...q hi ha molta sort!
ybarrio
Entrades: 2
Membre des de: dt. abr. 02, 2013 3:56 pm

EntradaAutor: ybarrio » dt. abr. 02, 2013 4:01 pm

Bona tarda!!

Una pregunta: sabeu si hi ha molts problemes de places a les escoles bressol de Poblenou - Diagonal Mar?? M'imagino que si... però em vull anar informant!

Gràcies!
beles

EntradaAutor: beles » dt. abr. 02, 2013 8:14 pm

A mi em van dir que l‘any passat van entrar gent que estava en llista d‘espera, així que no pinta tan negre...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::