Portar-lo a la piscina amb 3 mesos
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Portar-lo a la piscina amb 3 mesos
Hola! doncs això, que estic pensant en inscriure'm amb el nen a fer un curset d'iniciació al medi aquàtic. El meu fill té 3 mesos, és massa peque per dur-lo a la piscina?
He trobat un centre on ho fan, es diu CEM Claror està al carrer Sardenya de Bcn. Algú en té referències o hi ha anat amb nadons? Estan preparades les instal·lacions (canviadors, lloc on deixar el cotxet...)?
Quin tipus de bolquer se'ls hi possa als nadons tan petits? i el gorro on el compro? ha de dur banyador ell?
Gràcies!!
He trobat un centre on ho fan, es diu CEM Claror està al carrer Sardenya de Bcn. Algú en té referències o hi ha anat amb nadons? Estan preparades les instal·lacions (canviadors, lloc on deixar el cotxet...)?
Quin tipus de bolquer se'ls hi possa als nadons tan petits? i el gorro on el compro? ha de dur banyador ell?
Gràcies!!

Re: Portar-lo a la piscina amb 3 mesos
Nosaltres vam començar amb 6 mesets. Portava un bolquer de piscina, i si vols a sobre li fiques un banyador i un gorret del decathlon.
No hi anavem al Claror sino a un altre municipal que està a la ciutadella.
L'experiència molt bona tot i que al començament has de tenir paciència perque almenys en el nostre cas hi havia algun dia que no li venia de gust i plorava força. Al següent dia quan pensaves ufff si segueix així pleguem...estava encantat de la vida d'estar a l'aigua.
Nosaltres vam seguir dos anys i ara també hi va però ja tota solet ja que hi ha té 2 anys.
No hi anavem al Claror sino a un altre municipal que està a la ciutadella.
L'experiència molt bona tot i que al començament has de tenir paciència perque almenys en el nostre cas hi havia algun dia que no li venia de gust i plorava força. Al següent dia quan pensaves ufff si segueix així pleguem...estava encantat de la vida d'estar a l'aigua.
Nosaltres vam seguir dos anys i ara també hi va però ja tota solet ja que hi ha té 2 anys.
Ho fan a mes llocs:
Can Caralleu
Lenoarmi
I un centre esportiu del Putget
Jo tambe la vull portar pero al abril, ja tindra 10 mesos i no fara tanta fred...aixi m estalvio refredats i otitis tot i que no es cap garantia...pero em sembla q tindra menys numeros....
Can Caralleu
Lenoarmi
I un centre esportiu del Putget
Jo tambe la vull portar pero al abril, ja tindra 10 mesos i no fara tanta fred...aixi m estalvio refredats i otitis tot i que no es cap garantia...pero em sembla q tindra menys numeros....
Laia29, jo vaig anar amb el meu fill al Sagrada Família, que és de la mateixa empresa que el Claror. A partir dels 3 mesos justos. I perfecte.
Al Sagrada Família es fa en una piscina especial d'aigua calenta i que no té clor i teníem un vestidor especial, amb canviadors.
Ell no ha de dur gorro, tu sí. I has de comprar bolquers de piscina. En tenen als supermercats. Compra la talla petitat. Ta,bé existeixen uns banyadors/bolquer de roba que són reutilitzables però ara no sé dir on en tenen...
Al meu fill sempre li va agradar. Quan era més petitet flipava. I mica en mica va començar a interaccionar amb l'aigua. El segon any, que ja tenia més d'un any, cridava, saltava a l'aigua, reia... li encantava!! Aquest any ja no hi anem perquè ja era sense pares i vaig pensar que era massa petit per anar sol.
Al Sagrada Família es fa en una piscina especial d'aigua calenta i que no té clor i teníem un vestidor especial, amb canviadors.
Ell no ha de dur gorro, tu sí. I has de comprar bolquers de piscina. En tenen als supermercats. Compra la talla petitat. Ta,bé existeixen uns banyadors/bolquer de roba que són reutilitzables però ara no sé dir on en tenen...
Al meu fill sempre li va agradar. Quan era més petitet flipava. I mica en mica va començar a interaccionar amb l'aigua. El segon any, que ja tenia més d'un any, cridava, saltava a l'aigua, reia... li encantava!! Aquest any ja no hi anem perquè ja era sense pares i vaig pensar que era massa petit per anar sol.
Nosaltres també anem a la piscina, vem començar quan tenia 7 mesos més o menys, tot i que comencen amb 4 mesos és el més petit de la classe.
Ell s'ho passa molt bé, tot i que no se qui disfruta més si nosaltres o ell!
El primera dia es va espantar una mica, suposo que mai havia vist tanta aigua junta sota seu!! però ara riu molt i no vegis com mou les cametes com si volgués nedar!!
Espero que disfruteu tant com nosaltres!
Ell s'ho passa molt bé, tot i que no se qui disfruta més si nosaltres o ell!
El primera dia es va espantar una mica, suposo que mai havia vist tanta aigua junta sota seu!! però ara riu molt i no vegis com mou les cametes com si volgués nedar!!
Espero que disfruteu tant com nosaltres!
Nosaltres vam començar anar-hi amb 7 mesos, personalment penso que amb 3 es un xic petita però si et fa gràcia endavant. Jo ho dic perquè el lloc on anavem feien grups de 3 mesos 3-6, 6-9, 9-12... nosaltres vam entrar al de 3-6 quan el peke en tenia 7, pq kedaven places i hi anava una companya, en fi t´ho explico pq al ser el gran vaig observar la diferència, sempre n´hi havia algun que plorava, ell mai ho va fedr, ho disfruten més penso. Però és una opinió molt personal, no et vull tirar enrere , ves-hi i disffruta-ho és una experiència única!
El meu va començar piscina amb 3 mesos i li agradava molt. Cap a l'any va tenir uns dies que li va agafar una mica de por, però de seguida se li va passar i ara amb 2 s'ho passa molt bé.
I no tinguis por de començar tan aviat, al meu grup tots eren d'aquesta edat, fins i tot hi havia una nena que només tenia un mes.
I no tinguis por de començar tan aviat, al meu grup tots eren d'aquesta edat, fins i tot hi havia una nena que només tenia un mes.
Hola,
Jo el porto a la piscina desde els 6 mesos, abans no te'ls agafem i s'ho passen molt bé pero cal tenir en compte que de vegades l'aigua es massa freda i cal tenir la precaució de portar una samarreta termica que va molt bé les venen al decathlon.
Ara te 3 anys i cada Dimarts i Dijous ja espera per anar a la piscina,
Es un bon estimul pel nen i per estar amb ell tranquilament i fent una activiat diferent
Jo el porto a la piscina desde els 6 mesos, abans no te'ls agafem i s'ho passen molt bé pero cal tenir en compte que de vegades l'aigua es massa freda i cal tenir la precaució de portar una samarreta termica que va molt bé les venen al decathlon.
Ara te 3 anys i cada Dimarts i Dijous ja espera per anar a la piscina,
Es un bon estimul pel nen i per estar amb ell tranquilament i fent una activiat diferent
Jo la porto des de els tres mesos. Tot just fa un mes. I encara estem en procés adaptació...
blanca va a piscina desde els 6 mesos perque abans no l'agafen, al menys en badalona. l'hi encanta, s'ho passant molt bé i yo tb jeje
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |