Com gastar la "lait de toilette"
Com gastar la "lait de toilette"
Hola noies,
Quan va néixer el meu fill, com que és el segon, molta gent em va voler fer regals pràctics i vaig rebre diversos packs de sabons, cremes, etc. que vaig agrair la mar de contenta. El problema és que he rebut diverses "lait de toilette" i no sé gaire què fer-ne. Crec que la gent es va confondre i va creure que és crema hidratant però si llegeixes les instruccions diu que s'ha de retirar amb aigua o amb una gassa (o tovallola). Llavors quina gràcia té banyar la criatura, posar-hi la llet i haver-li de retirar??? Bé, potser són manies meves però en tinc tres pots i no sé què fer-ne. A veure si algú m'ajuda. Gràcies!!!
Quan va néixer el meu fill, com que és el segon, molta gent em va voler fer regals pràctics i vaig rebre diversos packs de sabons, cremes, etc. que vaig agrair la mar de contenta. El problema és que he rebut diverses "lait de toilette" i no sé gaire què fer-ne. Crec que la gent es va confondre i va creure que és crema hidratant però si llegeixes les instruccions diu que s'ha de retirar amb aigua o amb una gassa (o tovallola). Llavors quina gràcia té banyar la criatura, posar-hi la llet i haver-li de retirar??? Bé, potser són manies meves però en tinc tres pots i no sé què fer-ne. A veure si algú m'ajuda. Gràcies!!!
Re: Com gastar la "lait de toilette"
HOLA MAROA!!
Em passa exactament el mateix.... a mes es super liquida, i ni tan sols com hidratant suau m'agrada..... eeegggsssss, oi????
Jo li he agafat una mania..... i la tinc a ma al bany, pero no la faig servir per res...
Isa
Em passa exactament el mateix.... a mes es super liquida, i ni tan sols com hidratant suau m'agrada..... eeegggsssss, oi????
Jo li he agafat una mania..... i la tinc a ma al bany, pero no la faig servir per res...
Isa
Va super be per rentar la cara! Li poses la crema i la retires amb una tovallola ( com si assequessis la cara). Queda neta, bona olor i suau, en un moment. Qui diu cara diu també mans...
Jo no l'hagués comprat, però la que m'han regalat l'he fet servir per això.
Jo no l'hagués comprat, però la que m'han regalat l'he fet servir per això.
Però al pot possa que es pot fer servir com a hidratant normal no?
Jo estic igual, tampoc sé què fer-ne....
jo els rento les mans i al cara amb aigua o aigua i sabó....
jo els rento les mans i al cara amb aigua o aigua i sabó....
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Està indicada pels primers dies de vida del nadó quan encara no se'l pot banyar, però com diu la Julyet després és ideal per rentar cares o mans i per quan son una mica més grandets portar- la a la bossa et pot salvar de més d'un poti poti quan no hi ha una aixeta a ma.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |