Algun dia li agradarà el cotxet?

Més qüestions.
novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Algun dia li agradarà el cotxet?

EntradaAutor: novella » dg. feb. 17, 2013 3:31 pm

El xic té 4 mesos i MAI, MAI, MAI li ha agradat anar al cotxet!! Es passa l'estona remugant o mig plorant fins q l'agafo a coll. Llavors s' adorm i el torno a deixar al cotxet i adormit és la única manera q li puc portar! Tenim una motxilleta ergonòmica: a mi m'encanta, i a ell també! Hi va tranquil, s' hi adorm de seguida...però una persona del meu entorn em diu q cal q s' acostumi al cotxet, pq quan sigui mes gran pesarà molt per la motxilleta i caldrà q vagi al cotxet. No sé que fer!!
Imatge
Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Algun dia li agradarà el cotxet?

EntradaAutor: Rossinyola » dg. feb. 17, 2013 3:58 pm

Mira, no cal que s'acostumi al cotxet. De fet, el més normal del món és que no vulgui anar en cotxet pq està massa lluny de tu. Si tots dos esteu bé amb motxilla, doncs no has de patir. A la meva filla tot just ara li comença a agradar el cotxet, i té 8 mesos i mig. Fins ara mai l'hem forçat a estar- s'hi, i ens hem sentit tot tipus de comentaris, que evidentment ens han entrat per una orella i ens han sortit per l'altra. Crec que és millor seguir el teu instint i no tenir presses, d'un mes a l'altre canvien moltíssim.
I pel pès de la motxilla tampoc t'has de preocupar: la meva pesa gairebé 9kg i la porto com si rès a la manduca.
Imatge

Imatge

Imatge
esquitx
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » dg. feb. 17, 2013 4:21 pm

El nostre fill té 3 anys i no li ha agradat mai anar amb cotxet així que tenim dos cotxets nous i dos portanadons ergonòmics súper usats!!
No li ha agradat mai, ni dormir-hi ni res i com que no l'hem volgut forçar no hem utilitzat cotxet. Ara ja no l'utilitzem però dels dos anys i pico fins fa poc, és quan l'hem fet servir més pq si anavem de visita o a algún lloc que s'hagues de caminar força i fos apte per anar amb cotxet, com que pesa, ho pactavem, li deiem que cotxet o hauria de caminar.
Els comentaris han set múltiples i tots negatius, tan de l'entorn, com dels familiars com de gent que no coneixes de res però també opinen. Què si aquest nen no caminaria mai, que si sempre hauria d'anar a sobre nostres, que si ens prenia el pel i etc, etc. Nosaltres hem passat sempre i el resultat és un nen de 3 anys que va a tot arreu caminant i té un aguante molt gran!!
La seva cosineta té quasi 5 anys i si no és en cotxet no va enlloc, no camina o fa dues passes i està cansada, no creieu que la que els hi pren el pel és ella i no el nostre quan amb mesos no volia anar al cotxet pq tenia la necessitat de sentir-se protegit?
En fi que, tot és molt respectable però que si tu creus que on ha d'estar el teu fill és amb tu amb un portanadons, doncs els altres que els bombin!!!
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dg. feb. 17, 2013 7:21 pm

Això depèn de tu, si t'agrada el porteig o no. A mi personalment no m'agrada (abans em pensava que m'agradaria molt però no ha set així). Crec que és l'únic moment d'independència que tinc, ja que estic tot el dia amb ell.
Al meu fins que no vaig canviar al nen a la cadireta de cara al món, no li va agafar el gust al cotxet.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. feb. 17, 2013 7:35 pm

Em sembla que t'has respost a tu mateixa: si li agrada la motxilla, doncs endavant!!
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dg. feb. 17, 2013 8:05 pm

A la meva gran tampoc no li va agradar mai el cotxet... amb la il·lusió que el vam comprar!

Fins que no la vam passar a una cadireta de passeig, que anava assegudeta, res de res... i ja tenia 7 o 8 mesos...

Hi ha nens per tot!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
nb_30
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dg. feb. 17, 2013 8:09 pm

La meva filla ara farà 6 mesos i fins ara no volia ni veure el cotxet! Tambe ens hem hagut de sentir tot tipus de comentaris per anar amb motxilla pero no hem fet ni cas! Si tu vas be amb motxilla segueix aixi i passa de la gent.
Libèl.lula
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:03 pm

EntradaAutor: Libèl.lula » dg. feb. 17, 2013 8:12 pm

Al meu fill tampoc li ha agradat mai el cotxet. Sempre hem utilitzat portanadons. Ara té 25 mesos i camina molt! A vegades veig nens de la seva edat en cotxet i penso que ràpid que poden avançar els seus pares, no com nosaltres que ens hem de parar a cada moment perquè s'encanta amb tot el que veu, tot el que vol agafar...!!! Però que per altra part m'encanta :-) Un temps vam utilitzar un Tricicle d'aquests que pots manejar des de darrera i li agradava molt més que el cotxet però ell si tria va caminant!
NyiNyi
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dg. feb. 17, 2013 8:17 pm

La meva tb li passava al mateix! Fins allà als 8 mesos no li va agradar i encara ara, segons com li costa adormir-se. Si hi aneu bé amb els porta nadons endavant! No hi ha cap problema! Més endavant segur que poc o molt ja hi voldrà pujar
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
laurajuga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 12, 2012 3:33 pm

EntradaAutor: laurajuga » dt. feb. 19, 2013 10:55 am

No ho sé.. jo també m'ho pregunto constantment... és la única cosa que vam comprar nosaltres (la resta ens ho van donar o deixar) i de moment podria dir que no l'hagués comprat!! 500 euros...

Ara té 5 mesos i sempre anem amb la motxilla o el fulard.
ImatgeImatge
voltamons
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

EntradaAutor: voltamons » dt. feb. 19, 2013 2:11 pm

Al nostre tampoc li agrada el cotxet, ara comença a aguantar més estona, però si té son l'haig d'agafar i posar-lo a la motxil·la perquè s'adormi.
Imatge
martetablau
Entrades: 36
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 9:25 am

EntradaAutor: martetablau » dt. feb. 19, 2013 2:54 pm

A la meva filla tampoc l.hi agradava el cotxet.Sempre anavem amb bandolera o la manduca.El cotxet n.hi l.agafavem.Ara amb 9 mesos i mig ja l.hi agrada i s.hi adorm i tot i mai l.hi em obligat a anar.hi, sempre q plorava a la motxila.Va començar a estar.hi a estonetes a partir dels sis aprox.Aixi q van evolucionant i canviant i no s.acostumen ni es malcrien.jo tambe he hagut de sentir mil comentaris
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dc. feb. 20, 2013 2:26 am

Nosaltres al principi també vam intentar el cotxet, sobretot perquè la meva mare insistia que s'hi havia d'acostumar. Fins que me'n vaig cansar perquè les dues anàvem molt millor al fulard. Així que el cotxet ha quedat per les àvies.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
nb_30
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dc. feb. 20, 2013 1:51 pm

Qué pesada és la gent dient que malcries el nens perquè els agafes, els portes a la motxilla, no els deixes plorar...nosaltres hem fet servir MOLT la motxilla i estem supercontents d'haver-ho fet així. I ara amb 6 mesos la nena ja es vol estar al cotxet i anem alternant.En el meu cas, la meva nena no li agrada anar estirada pq és xafardera i fins que no li he pujat una mica el matrix no ha anat bé.
Ah, i jo vaig més còmode amb motxilla pq el cotxet el trobo un trasto per anar pel carrer, pujar voreres, plegar-lo al cotxe..la motxilla és tan pràctica >.-<:

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::