Escola Bressol a la Sagrera... la recerca.
Escola Bressol a la Sagrera... la recerca.
Hola,
Estic començant la recerca de l'escola bressol on portaré a la meva filla, aquest mes de setembre. La primera opció, sens dubte, seria la EB Icària i la segona la EB Patufets de Navas, sobretot per les instal.lacions... son fantàstiques. Però es clar, sinó entra, a algún lloc l'he de portar (ara la tenen els avis).
I aquí comença l'aventura amb les privades x P1. Fins ara he anat a:
- Joan Roca: No tenen patí pels petits. Estan tot el dia a dins de l'aula.
- Xalesta: Els petits han de pujar unes escales dretes que fan por.
- Mainada: Tb. hi ha escales, no tenen pati, petita i vella.
Demà vaig a la Campaneta del carrer Biscaia... però llegint x internet no la posen gens bé.
Ja només em queda la Mare de Deu dels Angels, que encara que no em fa massa gràcia que vagi a una escola de monges... si està bé, la portaria.
En conèixeu alguna més?
A veure si em podeu ajudar...
Gràcies!
Estic començant la recerca de l'escola bressol on portaré a la meva filla, aquest mes de setembre. La primera opció, sens dubte, seria la EB Icària i la segona la EB Patufets de Navas, sobretot per les instal.lacions... son fantàstiques. Però es clar, sinó entra, a algún lloc l'he de portar (ara la tenen els avis).
I aquí comença l'aventura amb les privades x P1. Fins ara he anat a:
- Joan Roca: No tenen patí pels petits. Estan tot el dia a dins de l'aula.
- Xalesta: Els petits han de pujar unes escales dretes que fan por.
- Mainada: Tb. hi ha escales, no tenen pati, petita i vella.
Demà vaig a la Campaneta del carrer Biscaia... però llegint x internet no la posen gens bé.
Ja només em queda la Mare de Deu dels Angels, que encara que no em fa massa gràcia que vagi a una escola de monges... si està bé, la portaria.
En conèixeu alguna més?
A veure si em podeu ajudar...
Gràcies!
Re: Escola Bressol a la Sagrera... la recerca.
Avui he anat a la campaneta... una altra escola bressol descartada.
De vegades penso que potser en faig un gra massa, però nomes vull el millor x a la meva filla.
Dema trucare a EB Mare de deu dels Àngels. .. es l última k em queda!!!
De vegades penso que potser en faig un gra massa, però nomes vull el millor x a la meva filla.
Dema trucare a EB Mare de deu dels Àngels. .. es l última k em queda!!!
Mar75 jo estic una mica més amunt (Congrés) i ara començaré la cerca.
Ja t'aniré explicant les meves troballes ok? (tot i que no sé si et quedaran lluny)
Ja t'aniré explicant les meves troballes ok? (tot i que no sé si et quedaran lluny)
Potser una miqueta. De tota manera moltes gracies!
Espero k tinguis sort.
Espero k tinguis sort.
- eulalia1980
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dg. juny 06, 2010 8:31 pm
Has mirat la romany!?
I la que esta al costat de mercat de felipII que ara no recordo com es diu?
I la que esta al costat de mercat de felipII que ara no recordo com es diu?

La del costat del mercat de felip II, sí... i no ens va agradar. La romany no la tenia fitxada. Gracies
- eulalia1980
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dg. juny 06, 2010 8:31 pm
La romany per fora sembla cutrissima pero la directora es molt maca i per dins es molt millor del que sembla, almenys a mi m'ho va semblar. Jo la vaig anar a veure la setmana passada!

Gracies eulalia1980, dilluns trucare x anar-hi
Bé, després de recorrer 9 escoles bressol privades, crec q ja la tenim.
Sé que per aqui parlaveu de la Xalesta, i no era la millor opció.
Escric molt temps despés del que vau escriure. Em podrieu dir a quina vau entrar al final?
Nosaltres crec q farem La Xalesta. ës petitona i te les escales, però em va donar molt bones sensacions, i gent que conec q hi ha anat i que ara ha començat estan molt contents. Tinc el "problema" que només anirà per la tarda, i a la majoria no fan activitats. I a aquesta sique en fan.
M'agradaria coneixer les vostres opinios a toro pasao jee
Gracies!
Sé que per aqui parlaveu de la Xalesta, i no era la millor opció.
Escric molt temps despés del que vau escriure. Em podrieu dir a quina vau entrar al final?
Nosaltres crec q farem La Xalesta. ës petitona i te les escales, però em va donar molt bones sensacions, i gent que conec q hi ha anat i que ara ha començat estan molt contents. Tinc el "problema" que només anirà per la tarda, i a la majoria no fan activitats. I a aquesta sique en fan.
M'agradaria coneixer les vostres opinios a toro pasao jee
Gracies!
Nos vam anar a la Xalesta una setmana només... i no per res en contra de l'escola, però estavem en llista d'espera de l'EBM Parc de la Pegaso i poc després de començar el curs ens trucavem per donar una plaça.
A la Xalesta les noies són molt acollidores i tots els meus veins han pasat per allà i conec a molta gent que està contentíssima. Només cal veure sortir el nens ben contents.
Si, l'espai és petit, però és el que hi ha.
Jo si que tenia dubtes referent a l'espai... el meu estava a punt de fer l'any i a caminar i tancat entre quatre parets no era el que més m'agradava però només hi hauria anat tres horetes al matí. Els petits fins a dos anys estan a dalt i no surten al pati i jo crec que és molt important.
A l'EBM va ser diferent, tenen espai per correr i jugar i un pati ple de plantes i arbres on amagar-se i enfilar-se.
A la Xalesta les noies són molt acollidores i tots els meus veins han pasat per allà i conec a molta gent que està contentíssima. Només cal veure sortir el nens ben contents.
Si, l'espai és petit, però és el que hi ha.
Jo si que tenia dubtes referent a l'espai... el meu estava a punt de fer l'any i a caminar i tancat entre quatre parets no era el que més m'agradava però només hi hauria anat tres horetes al matí. Els petits fins a dos anys estan a dalt i no surten al pati i jo crec que és molt important.
A l'EBM va ser diferent, tenen espai per correr i jugar i un pati ple de plantes i arbres on amagar-se i enfilar-se.
Ostres JuVica!
Creia que si que sortien al pati quan ja caminen...
de fet jo el portaria nomes a les tardes...poca estona tindran jejeje
Moltissimes gràcies pel comentari, em quedo més tranquila!
Les referencies són molt importants quan parlem de escoles pels nostres fills!
Creia que si que sortien al pati quan ja caminen...
de fet jo el portaria nomes a les tardes...poca estona tindran jejeje
Moltissimes gràcies pel comentari, em quedo més tranquila!
Les referencies són molt importants quan parlem de escoles pels nostres fills!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |