Guarderia pel pel barri de Les Corts!!!

Més qüestions.
FRIPETA
Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 25, 2013 12:51 pm

Guarderia pel pel barri de Les Corts!!!

EntradaAutor: FRIPETA » dl. feb. 25, 2013 1:19 pm

Hola a tots!!

Soc nova en tot aixó dels forums, pero he intentat mirar escoles bressols per la meva filla de 9 mesos, pel barri de les Corts, i la veritat es que hi ha tantes que no m'aclaro. En principi volem una privada, pero clar els preus varien bastant d'unes a altres...algu em pot orientar una mica si sap quines hi ha pel barri i preus???

grâcies!!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 25, 2013 4:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules ::
llunàtica
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:12 pm

Re: Guarderia pel pel barri de Les Corts!!!

EntradaAutor: llunàtica » dl. feb. 25, 2013 10:47 pm

Hola!
depen de la zona de les Corts on visquis. Les llars d'infants públiques estan molt i molt bé, jo provaria d'entrar-hi a veure si hi ha sort (perquè hi ha molta llista d'espera). Són un pèl més econòmiques que les privades i els horaris no són tan flexibles. Has de calcular si t'ho pots muntar per les vacances, etc...

Privades: Jo visc a la zona de Sant Ramon i tant la Didac com la Montserrat estan molt bé. Clar que si vius a l'altra punta no et compensa. Per avinguda Madrid m'han dit que la Pickins està molt bé però crec que és més cara.

Molta sort!
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Churrito
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3363
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 11:29 am

EntradaAutor: Churrito » dt. feb. 26, 2013 11:28 am

Estic d'acord amb la llunàtica, depen de la zona de les Corts que et convingui....

Jo et recomano sense dubte la Dídac,http://www.llardinfantsdidac.es/index.php?id=1&ids=1
Les meves filles han anat (i la petita encara hi va) a l'Oikia (que és la paral.lela de la Dídac i de les mateixes directores) i estic taaaaaan contenta. L'equip de mestres és fantàstic, hi ha una relació mooolt familiar i estreta, treballen molt bé i t'asseguro que els nens allà són super feliços, que per mi, és el primer a valorar.
Fes una ullada a la web i/o demana una entrevista.....
Que tinguis sort en la cerca.
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
FRIPETA
Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 25, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: FRIPETA » dt. feb. 26, 2013 11:57 am

Moltes gracies per les respostes, pero el cas es que jo soc de la banda de Josep tarradelles...i el Didac em queda molt lluny. Alguna suggerencia més de la zona???

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::