Bany Bebe 6 mesos fora de casa
Bany Bebe 6 mesos fora de casa
Hola,
Marxem a casa els avis una setmaneta i a l'estiu quan la nena faci un any hi estarem un mes. Llavors no se com fer-ho per banyar la nena, pensava en comprar una banyera d'aquestes inflables com la de Jane, o potser una hamaqueta de bany... La cosa és que no puc agafar una gran perquè anem amb avió, i no volia comprar res massa car per tant poc temps.
Alguna té alguna recomanació o ha provat les banyeres inflables...?
Gràcies
Marxem a casa els avis una setmaneta i a l'estiu quan la nena faci un any hi estarem un mes. Llavors no se com fer-ho per banyar la nena, pensava en comprar una banyera d'aquestes inflables com la de Jane, o potser una hamaqueta de bany... La cosa és que no puc agafar una gran perquè anem amb avió, i no volia comprar res massa car per tant poc temps.
Alguna té alguna recomanació o ha provat les banyeres inflables...?
Gràcies
Re: Bany Bebe 6 mesos fora de casa
Jo et recomano moltíssim les banyeres inflables com la de Jané. La nostra nena, que és menudeta, s'hi ha banyat fins gairebé els dos anys! I una cosina meva que acaba de tindre una nena, també la fan servir.
Gràcies per la informació Jllt!! L'he trobada molt bé de preu al BabiesRUs per internet, així que la compraré!!
Nosaltres també hem utilitzat aquesta de Jané per viatges i per casa també, per no haver d'omplir tota la banyera, va molt bé.
Saps on banyava jo al meu fill a l'estiu a casa d'uns parents? A dins d'una palangana d'aquetes de plàstic mitjaneta!!! I ell ben content!!
Jo no compraria res especial, la veritat..
Jo no compraria res especial, la veritat..
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Hola!
Nosaltres vam fer servir una banyera plegable de Beaba que plegada queda ben plana i va molt bé si viatges. No és barata, però nosaltres la vam amortitzar:
http://www.muybebes.com/BANERA-PLAGABLE-BEAB
Si ja s'aguanta assegut, una altra opció és la cadira de bany, que la faràs servir a casa, també (nosaltres encara la utilitzem i jo l'aguantaré tant de temps com la nena hi càpiga, perquè em dóna molta tranquil·litat i la pots posar a qualsevol banyera:
http://www.amazon.es/Safety-1st-Asiento ... 492&sr=1-1
Ja ens explicaràs què decideixes.
Nosaltres vam fer servir una banyera plegable de Beaba que plegada queda ben plana i va molt bé si viatges. No és barata, però nosaltres la vam amortitzar:
http://www.muybebes.com/BANERA-PLAGABLE-BEAB
Si ja s'aguanta assegut, una altra opció és la cadira de bany, que la faràs servir a casa, també (nosaltres encara la utilitzem i jo l'aguantaré tant de temps com la nena hi càpiga, perquè em dóna molta tranquil·litat i la pots posar a qualsevol banyera:
http://www.amazon.es/Safety-1st-Asiento ... 492&sr=1-1
Ja ens explicaràs què decideixes.
Jo l'he estat banyant durant uns mesos en una gibrella de les de possar la roba. No en tenen cap els avis a casa? es una bona solució, s'estalvia aigua i estalvies comprar-ne una que potser no faràs servir més, i a més no cal carregar-la a l'avió. Nosaltres a l'estiu sobretot la dutxavem asseguda al plat de la dutxa i ara també ho fem. Ara en tenim una d'aquelles de l'ikea però molts dies la dutxem també. jo no compraria res, mentre hi hagi aigua a casa ja trobareu la manera!
Bonessss,
no sé si on vas hi ha Ikea, però la banyereta q tenen costa 6,99 euros. Segur que és menys que les inflables
no sé si on vas hi ha Ikea, però la banyereta q tenen costa 6,99 euros. Segur que és menys que les inflables

Gràcies noies,
Al final he comprat la inflable per 16€ online amb despeses d'enviament incloses i he posat a entregar a casa ma mare, he pensat que a l'estiu ja l'emprarem de piscineta i prou aprofitada si dura un parell d'anys millor!
Gibrells potser si té, però com que l'aprofitarem a l'estiu m'he decidit per la inflable, ikea no hi ha, has d'agafar l'avió per anar-hi a Mallorca o BCN...
Merci per tot!!!
Al final he comprat la inflable per 16€ online amb despeses d'enviament incloses i he posat a entregar a casa ma mare, he pensat que a l'estiu ja l'emprarem de piscineta i prou aprofitada si dura un parell d'anys millor!
Gibrells potser si té, però com que l'aprofitarem a l'estiu m'he decidit per la inflable, ikea no hi ha, has d'agafar l'avió per anar-hi a Mallorca o BCN...
Merci per tot!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |