Quina babycook?
Quina babycook?
Hola a tothom! A veure si alguna marona experta usuària de la babycook em pot ajudar!! Quina diferència hi ha entre la babycook original, la solo i la gipsy?? És q no m'entero. Quina em recomaneu? Ens han regalat un val de descompte, però només per la gipsy. Val la pena la babycook? La meva mare diu q és una tonteria, q abans passaven sense (cosa gen certa), però és q jo sóc mt mandrosa x les coses de la cuina!!! 

Re: Quina babycook?
Hola, doncs nosaltres tenim la original crec que és la gipsy i ens va genial.
Pensa que la nostra nena ara té 3 anys i mig i la fem anar des de que tenia 6 mesos. A ella encara li costa menjar la verdura a trossets i li encanta el puré. Inclús de vegades la faig anar per fer la verdura per nosaltres els grans, és molt ràpid i còmode.
L'única pega que li trobo és que ja hem canviat 3 cops la gerra (recomanen no posar-la al rentaplats) i no ho hem fet però se'ns trenca amb facilitat.
Jo te la recomano al 100%.
Pensa que la nostra nena ara té 3 anys i mig i la fem anar des de que tenia 6 mesos. A ella encara li costa menjar la verdura a trossets i li encanta el puré. Inclús de vegades la faig anar per fer la verdura per nosaltres els grans, és molt ràpid i còmode.
L'única pega que li trobo és que ja hem canviat 3 cops la gerra (recomanen no posar-la al rentaplats) i no ho hem fet però se'ns trenca amb facilitat.
Jo te la recomano al 100%.
Nosaltres hem tingut la de la casa chicco, que és igual o semblant a l'original i també vaig tenir la solo. I la veritat és que la solo tot i ser més gran no ens va agradar gens i al final la vàrem retornar a la casa ja que amb papilles molt líquides sobresortia tot fora.
Respecte a la utilitat tota la gent gran diu el mateix, però la veritat és que l'hem utilitzat tant que quan es va espatllar no vaig dubtar en comprar-ne una altra. Funcionava a totes hores. fent dinars, berenar, sopar, crema de verdures pels grans,... Hi ha gent que marxa de vacances i s'emporta la babycook. Et simplifica molt la vida.
Respecte a la utilitat tota la gent gran diu el mateix, però la veritat és que l'hem utilitzat tant que quan es va espatllar no vaig dubtar en comprar-ne una altra. Funcionava a totes hores. fent dinars, berenar, sopar, crema de verdures pels grans,... Hi ha gent que marxa de vacances i s'emporta la babycook. Et simplifica molt la vida.
Jo tinc la de Chicco que funciona igual de bé que la babycook. L'he fet servir poc temps perqué el meu fill ha menjat molt poques papilles. De fet la tinc en venda, si t'interessa ja saps.
Pràctica és tot i que és cert que abans no hi habia i passàven igual. Penso que depén de l'ús que li donis: si li vols donar papilles molts mesos/anys si que et surt a compte perqué acabaràs abans però si vols que mengi trocets i menjar com el vostre aviat no et surt a compte gastar diners. El meu fill menjava de la nostra verdura o carn per exemple des dels 6-7 mesos i no li havia de preparar res apart per ell. Això va a gustos!!
Pràctica és tot i que és cert que abans no hi habia i passàven igual. Penso que depén de l'ús que li donis: si li vols donar papilles molts mesos/anys si que et surt a compte perqué acabaràs abans però si vols que mengi trocets i menjar com el vostre aviat no et surt a compte gastar diners. El meu fill menjava de la nostra verdura o carn per exemple des dels 6-7 mesos i no li havia de preparar res apart per ell. Això va a gustos!!
Jo la vaig fer servir moltíssim (si, sóc de les que se l'enduia de vacances a tot arreu i la feia servir als hotels i tot, fins i tot per escalfar aigua pel bibi sense haver de sortir de l'habitacio, cosa força útil a segons quines hores de la matinada...).
Tinc la normal, que és la que ens van regalar, i n'estic molt contenta , i això que jo no l'havia demanat... Crec que té la mida perfecta per fer menjar per 1 nen i sempre li feia al moment... De fet, ara encara hi faig verdures per acompanyament, sense triturar-les
Tinc la normal, que és la que ens van regalar, i n'estic molt contenta , i això que jo no l'havia demanat... Crec que té la mida perfecta per fer menjar per 1 nen i sempre li feia al moment... De fet, ara encara hi faig verdures per acompanyament, sense triturar-les
Jo tinc la babycook i m'ha anat super be, nomes le fet servir el primer any perque el meu nen ja te 13 mesos i no menja triturat. Si que es veritat que la gerra es trenca, jo la tinc una mica rallada i alguna punta trencada
Hola! Doncs nosaltres tenim la babycook clàssica i si fos ara no ens la compraríem. Em fa l'efecte que hi ha d'haver-hi altres marques que vagin molt millor. La veritat, fa poc que la fem servir i la trobo com de juguet, molt de nyigui-nyogui. El meu home i jo sempre diem: " carai, tanta babycook i és una " xurrada"! És una opinió, com una altra, no voldria ferir cap sensibilitat, eh!
Per a mi que no m'agrada i em fa mandra possar-me a la cuina... Es un gran invent!!! Tinc la clàssica i em va genial!!
Nosaltres tenim la "clàssica" súper amortitzada, ha estat una de les millors compres. Amb el meu fill la vam fer servir molt i ara amb la nena també. Mai no hem tingut cap problema, ni ens ha calgut cap recanvi. Jo sempre la recomano molt 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |